|
講聲先..
呢篇日記我打得超吾詳細ge..
今日同玲,.華,.柏lun,.小周,.魚旦去左海洋公園,.
早朝食早餐..杯麵果時......倒瀉左d湯..
費事叫個癲婆,.搞到出門口之前都要"擘"番張梳化同地下..
我又整濕左自己條褲= = "咁唯有著過第2條啦,.
之後咪遲左囉,.去到見到柏lun,.
個幾字之後見到其他人,.
原來佢地1早落左去,.話咩改左8點,.
but...冇同我同柏lun講= = "
跟住去等962..我地等左吾夠5分鐘,.架車就黎到lu..
出到[ 果邊 ]果時落雨,.but好快停了,.
響金鐘果邊搭629..
之後響集古村果邊落左車,.即是我們身處山上>< "
佢地玩左好多機動遊戲..我?吾敢呢@@ "
玲同我都冇乜膽@@ "我睇住人玩已經嚇到呆左喇..
我淨係玩左滑浪飛船乍@@ "由細到大最中2就係呢個,.>w<
有次,.佢地(華,.魚旦,.小周)排隊玩越曠..排左60分鐘..玩得果幾分鐘,.
何解佢地見到咁多人,.係都要玩呢個,.吾玩其他先呢@@ ?
同玲&倫係咁響樹等,.俾太陽晒到燒著-0- "
今日仲見到cream ge renee同埋成展權,.
renee超令女,.而且又高又廋,.成展權都好令仔,.有d似哈利仔,.
我地仲去左睇水母,.超令呀,.
搭纜車落山果時驚到我飛起= = "
落左山..冇乜野做..
去左睇威威至激之旅..好無聊= = "
我想去幻影森林多d= = "
跟住去左m記..
再跟住去左食睇..
6點幾走喇..
夜晚同佢地去左真滋味食野..
仲見到劉勇..梁耀進..超可愛..又其係劉勇呀>w<
又見到思嫣tim..

|