私は本当にとてもあなたを気遣って、知りますか ?仁!!!

永遠的最愛__________________________YAMAPI !>3< """"

草野 彰
 黑崎


Tomohisa
Yamashita @ GYM

 

koeychi
暱稱: ``#|<*..▼怡..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-03
好玩牙xdd
2006-09-17
星期6*
買左新相喇!>V<...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小倩
牙穎姐 @@ "
林齡
慧慧, M`/ daughte...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 母親節>< "

今日係母親節,.
祝天下偉大ge母親節快樂,.
仲要特別祝我至愛ge呀婆..
同埋..記住淨係祝偉大ge母親ga乍,.
吾偉大ge冇份ga..XD "例如我呀媽..

朝早7點半就同老豆去大快活食野..
仲買左本3週刊睇..
果個咁ge除子珊...... 真係好q嘔心>0<
8點半番上樓啦..跟住9點半就出去|u..
咁就梗係去入8達通先啦..
入完就過左去兆麟搭61x去鑽石山..
今日母親節丫嘛..當然係去探呀嫲啦..
過到去..就去左批&撻俾呀嫲..
好正的野食>< "搞到我都想食XD "
去到志蓮..上到呀嫲間房..
見到2伯..2伯娘..6伯&6伯娘..
當然仲有呂姑娘同呀嫲啦..
其實1早都估到伯爺佢地會去探呀嫲..
不過冇諗過呢個時間..皆因之前果幾次見到佢地都係成11點ge事..
佢地11點走..我同老豆11點半走..
跟住搭番259d去屯市..
首先..係去左燉奶佬度食野先ge..
跟住去睇機了..睇機ge期間..買左王子變青蛙套碟..
即係國語果套呢........其實都有D想有粵語配音果套..但我吾敢洗太多錢了= = ""
講番睇機啦..間間野賣W550I都係賣$2280..
睇黎睇去..始終都係響中原度買..>W< "
stephy..theresa同alex做代言嘛..XD "
咁呢個梗係吾係最大理由啦..
原來中原做緊特價呢@@
特價比正價平$130..都算係咁GA喇..
仲有咁多野送..BUT..對我黎講冇用的..
送個M&M光學滑鼠..達文西密碼ge簿簿..仲有迪士呢相架1個..
個滑鼠好樣衰..早知就話要藍色啦..>< "
達文西密碼本野..好可怕..吾知點解好驚個[ 蒙羅麗莎的微笑 ]..
個相架...更加惹我討厭-0- "
買左機之後去搭輕鐵番3聖喇..
老豆話去大快活..但我都飽飽地了..
但好想食碗仔翅..所以就買了XDD "
跟住又見到周芷瑩..我地打左個招呼..我地就各有各了^^ "
我食完之後就上左去老細度買野..
買完落番去快活..
等老豆食完野就番屋企喇..

今晚[ 女人吾易做 ]大結局喇..吾捨得呀>< "
好想錄低佢..可惜屋企冇晒碟喇-3- """"

刊登時間︰2006-05-14 04:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 >< "

呢幾日,.俾人當衰人囉..
我係好想講d野..
俾人話都好..我都要講..

我諗..大家身邊總會有d成日發脾氣..要人就ge人..
我個人真係好憎人咁樣囉..
就算係d大小姐,.大少爺都吾應該咁囉..
好難頂囉咁..

仲有d野..我諗真係冇乜女仔中2囉..
如果有個男仔..係你個fd黎ge..成日摸你..身體
對你勁做d挑逗ge行為..
成日俾個超妖野ge眼神你..
成日都do起個嘴..好似想嘴你咁..
又成日挨落你度..
叫佢吾好再咁但佢偏要咁..
你會有咩感覺?覺得佢係色魔定係變態ge?
雖然係fd姐..都吾好咁啦..
我同好多好多同佢玩開ge女仔都避..
結果佢吾開心喇..我地俾人當衰人喇..
我真係想問..究竟有冇人知邊個先係[受害者]?
有冇1個人..真係可以咁癲..會[任人如肉]呢?

我曾經1吾開心就會介手..
但呢種傷害身體..
會好過俾人摸身摸世囉..

刊登時間︰2006-05-11 05:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 -0- "

唉..
方程式真係煩= = "

____________________
放學果時講左d野俾陳建中聽..係關於鍾健威ge..
佢話聽日番去有野玩-W-
咁我等睇野啦..
跟住..又同佢講左d野..
白痴的= = ""

屌!仲有呀..
佢個仆街仔丫..
講左d野搞到我諗起果個人囉..
仲話咩佢班有人中2我-0- "

刊登時間︰2006-05-10 05:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 海洋公園>3< "

講聲先..
呢篇日記我打得超吾詳細ge..

今日同玲,.華,.柏lun,.小周,.魚旦去左海洋公園,.
早朝食早餐..杯麵果時......倒瀉左d湯..
費事叫個癲婆,.搞到出門口之前都要"擘"番張梳化同地下..
我又整濕左自己條褲= = "咁唯有著過第2條啦,.
之後咪遲左囉,.去到見到柏lun,.
個幾字之後見到其他人,.
原來佢地1早落左去,.話咩改左8點,.
but...冇同我同柏lun講= = "
跟住去等962..我地等左吾夠5分鐘,.架車就黎到lu..
出到[ 果邊 ]果時落雨,.but好快停了,.
響金鐘果邊搭629..
之後響集古村果邊落左車,.即是我們身處山上>< "
佢地玩左好多機動遊戲..我?吾敢呢@@ "
玲同我都冇乜膽@@ "我睇住人玩已經嚇到呆左喇..
我淨係玩左滑浪飛船乍@@ "由細到大最中2就係呢個,.>w<
有次,.佢地(華,.魚旦,.小周)排隊玩越曠..排左60分鐘..玩得果幾分鐘,.
何解佢地見到咁多人,.係都要玩呢個,.吾玩其他先呢@@ ?
同玲&倫係咁響樹等,.俾太陽晒到燒著-0- "
今日仲見到cream ge renee同埋成展權,.
renee超令女,.而且又高又廋,.成展權都好令仔,.有d似哈利仔,.
我地仲去左睇水母,.超令呀,.
搭纜車落山果時驚到我飛起= = "
落左山..冇乜野做..
去左睇威威至激之旅..好無聊= = "
我想去幻影森林多d= = "
跟住去左m記..
再跟住去左食睇..
6點幾走喇..
夜晚同佢地去左真滋味食野..
仲見到劉勇..梁耀進..超可愛..又其係劉勇呀>w<
又見到思嫣tim..

刊登時間︰2006-05-06 11:06 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 [ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-05-01 08:18 PM