| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 9 月 16 日 星期六 |
 | |
| 2006-09-16 |
| NNNNNNNNNNN咁多日無打日記啦...wakaka*
無野打...= ="
已經過左249分 lu.,,,無得再攞景添***咁就贈下興啦 =v=
話咁快又就黎2個月啦...時間過得真快***
|
| 刊登時間︰2006-09-16 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 7 日 星期四 |
 | |
| 夢想王國** |
| 哈哈....249分!!
我是[[攞景]]的....不是贈興XD |
| 刊登時間︰2006-09-07 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 2 日 星期六 |
 | |
| 2006-09-02 |
| 我n年無打到日記丫...wakaka*
8月30號 :同 榮榮..莉莉..云云 去左睇[[毒蛇嚇機]]...***D 毒蛇 好樣衰=v= 勁想嘔""
搞到我唔敢搭飛雞 /\/\v
琴日終於返學lu--曾俊明做班主任** 放左學同莉莉去左"仙跡岩"hea左陣...佢要等人放學*哈
之後我就揾返我d小學fd...年年既9月1號...都要聚一聚..ka*>3< 食完lunch..行左陣...
就揾返莉莉同云云...之後佢地陪我買完野...我就走人lu...!!
今日1點到 榮榮....莉莉同云云陪我去九龍塘拎野...之後去左mk行街..***食左好多野..waka* 又買左好少野=3=
行左好耐...累死 @v@去左一個地方玩....唔知邊到黎**6點幾先返沙田-----7點幾榮榮陪左我去影學生相...9點落去拎...超快*
同佢一齊左40幾日lu...哈哈 XD |
| 刊登時間︰2006-09-02 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 44 | »
|