| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 28 日 星期三 |
 | |
| 2006-06-28 |
| 今日考tsa... 中文...so easy啦!!
之後放學就去遊街*with 小茹...華dee...melissa...爆波...小榮...車車....小雲...肥蘇--行左勁耐都唔知去邊個屋企好*
then都係去左melissa屋企啦...我同華dee...小茹同爆波超人*玩到4點到...爆波同華dee要走人lu
我同小茹+melissa就過左小榮屋企...*肥蘇...車車同小雲係佢到 *--去到我又係玩佢d外甥--太得意啦!! 下次要影相先*哈哈
佢地打機...鋤dee* 玩到6點幾走人*
小茹食檸檬* wakaka*
|
| 刊登時間︰2006-06-29 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 27 日 星期二 |
 | |
| 2006-06-27 |
| 派左8科"抄左3科,,HEHE`比上次好好多"不過仲未派主科...派左就死lu
CHEM就差到暈啦...得15分咋!!..世史50分(合格)
地理..奇蹟地有34分高不過都係唔合格,,wakaka*!!!
放學同lily,,華DEE,,小榮,,肥蘇,車車,小雲"食完野去左挽-\/-
首先上左小榮屋企玩鋤DEE,,我唔識玩...佢同我夾-\/-""頂佢" 搞到我輸$$
之後同佢D外甥玩!真係好鬼得意!!!!勁愛佢d外甥丫*
玩到4點幾`then上左肥蘇屋企到,,佢地又係打麻雀..真係好頂瘾!!!我又係悶爆*= ="
佢地打左幾鋪就落左M記食野,,,gd*
之後lily同肥蘇陪我等車``去到阿婆到係咁訓訓訓...
飯都無食到...---勁眼訓-\/- |
| 刊登時間︰2006-06-29 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 25 日 星期日 |
 | |
| 2006-06-25 |
| 好多日無打日記添.../\/\v
前排考試...無乜心機--- 一定炒好多好多科啦= ="
星期四考埋最後個科lu...之後就同左華dee返富亨換3* 再約左茹茹係火車站....去沙田!!
去到佢地就上左我屋企煮野食~之後小雲..車車...小榮...肥蘇都上埋黎~ 玩玩下...佢地仲打埋[[majo]]
到左3點半就落去睇戲啦...睇左海神號*好正丫--都幾好睇!!
琴日就去左行街...*
琴晚成4點幾先訓...今朝一早就起身去飲茶-- 之後就去左swim lu*
ps: 唔想咁快派卷...勁唔想面對= ="
﹏●!*[|;,曾經想當個好情人*!'|,,* |
| 刊登時間︰2006-06-25 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 44 | »
|