●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 19
累積人氣: 9981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天
     (((,, 淺水灣 *HaPi 愉快
  

 琴晚2點幾...仲同hidi同蘇咪傾電話...佢地叫我今日去swim....哈哈*
     今日我7點幾就起身啦...Then就出門口返學校練波*!!  /\/\"
打到11點就走人lu...約左hidi係大埔火車站等...之後就同佢一齊去淺水灣啦(蘇咪佢地早d去...)
   我要練波...hidi等埋我!!  真係好人~gd*  搭火車個時都傾左好多野丫 ~去到紅磡落車啦 ~之後轉巴士等左勁耐= ="
  上到車又好累又好暈...hidi仲想嘔添!!   要搭勁耐車先到...so我就訓著左lu /\/\"   嘻* 2點到終於去到啦...一落車乜事都無晒lu!!
    佢地已經換晒衫...---我同hidi就即刻去換啦!!  /\/\v  之後...就落左水玩lu...wakaka* 一落水好鬼凍丫
   但係玩耐左就無事lu...))))   Then  hidi同蘇咪 去左浮台傾心事...我同melissa...華dee...茹茹..夾夾同魚蛋就係水到玩...
        D水好多[[[綠化鈉]]]丫...哈哈*←叻人先知我講乜!!     夾夾帶左排球...我地8個上左水玩數字球*  HaHa...
    melissa輸得最多.../\/\"     之後又落返水玩...拎埋個排球落去...我同hidi..蘇咪游左出去...))  哈*我驚[[沙魚]]丫!!
      夾夾: 我驚[[[沙甸魚]]]  wakaka*  今日笑死我啦!!      我地又係水到傾左好耐好耐計仔*(聯誼丫ma))/\/\"
   THen我地上返去...堆沙!!  我俾佢地堆丫= ="  好鬼痕!!  之後蘇咪又俾我地堆!!    勁好玩~~  又掟沙...又磨沙~waka*
      又白又滑丫...個個都係貪靚鬼...嘻嘻*      玩到4點幾...差唔多走啦!!   我地開香檳飲...一人輪流一啖...正*
    之後又將...個樽放d沙同願望紙*埋左係沙到!!    哈哈*之後同蘇咪...夾夾佢地一齊沖涼~wakaka* (咪誤會我丫..其實係一大班人架~~)
      仲用左"章子怡賣廣告個隻洗頭水"  真係好好用架...用完d頭髮好順...哈*
           換完衫我地入左淺水灣間7仔就係咁買野食...幫襯左唔少啦!!  嘻嘻)))  勁爽喎/\/\v  so  gd~
     Then...我地搭車去中環..再搭轉地鐵~返黎!!  笑死*   各位自由行朋友~~wakaka*
           去到沙田...我同夾夾就落車...佢揾佢媽媽~~
                     我就揾我媽咪同daddy去行街街..../\/\v
                                              今日好好好好好開心丫...唔知有無晒黑到呢?!
     今日對夾夾黎講係美中不足架....嘻嘻*因為......    973架巴士真係搭到...[暈]

                 ps:希望下次可以再多d人去啦!!     哈哈*   3e真係愈來愈好...*

  女...

 大合照

 估下邊隻手係我o既...提示:(最白個隻)

 
       堆埋香檳情況... 正*

刊登時間︰2006-04-20 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天
     ]] 練波* --●
  

  今朝8點起身...9點20返到學校←遲到左>3<   練練練....好好玩!! 
       愈來愈鍾意練波啦...同肥莊講左我d心事/\/\" 唔好同人講丫~嘻*
       又同佢玩到傻左...又要我set波俾佢= = " 

    之後12點準時放啦...我同老雯係m記hea左一陣...我就上左蔚屋企...*
        佢又揾唔到銀包...-.-慘!!  之後1點到就搭k17去到m記牌揾 華dee同埋 kai 9欣*←我地又遲到/\/\v

  搭火車去沙田...哈*  買野食...好多好多.....之後就去影相啦(唔係貼紙相丫~~係做va份野)!!
        又曬...又熱  
       之後我同蔚買左雪糕...豆腐味*  gd!!   Then就去做苦工* /\/\"
  返到黎就同人chat啦...肥莊話今日練完之後喉嚨痛呀...因為我喎---←我d威力真係大*
 
  今日聽到個消息...可能要打"大槌",,,,唔set波lu...*  不過仲未知道係咪真呢!?

刊登時間︰2006-04-18 10:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 17 日  星期一 晴天
     ..自製字
  

           ←lily整o架 

    
                      
                   


刊登時間︰2006-04-17 01:24 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]