| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 | |
| ]] 練波* --● |
| 今朝8點起身...9點20返到學校←遲到左>3< 練練練....好好玩!!
愈來愈鍾意練波啦...同肥莊講左我d心事/\/\" 唔好同人講丫~嘻*
又同佢玩到傻左...又要我set波俾佢= = "
之後12點準時放啦...我同老雯係m記hea左一陣...我就上左蔚屋企...*
佢又揾唔到銀包...-.-慘!! 之後1點到就搭k17去到m記牌揾 華dee同埋 kai 9欣*←我地又遲到/\/\v
搭火車去沙田...哈* 買野食...好多好多.....之後就去影相啦(唔係貼紙相丫~~係做va份野)!!
又曬...又熱
之後我同蔚買左雪糕...豆腐味* gd!! Then就去做苦工* /\/\"
返到黎就同人chat啦...肥莊話今日練完之後喉嚨痛呀...因為我喎---←我d威力真係大*
今日聽到個消息...可能要打"大槌",,,,唔set波lu...* 不過仲未知道係咪真呢!?
|
| 刊登時間︰2006-04-18 10:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 44 | »
|