| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
| ﹏● 屏山 文物徑 *--- |
| 今朝7點幾起身...仲慘過返學= =" 之後9點鐘返到學校~等左勁耐都未上得車喎...同阿tur..蔚~婷個d係到玩啦!!
9點15 到上車...哈*我同阿tur ~老雯坐!! 一上車個導遊係就係咁講野~又大聲啵= =" 我都無理佢~訓我既覺啦~
去到個到係咁行d祠堂..書室*悶到發癲
今朝無食野...餓到死~我同肥莊係o個到見到有魚蛋..腸仔*買左黎食(好似前世未食過咁*)
食完再行啦~行左成3個鐘...= =" 12點鐘走人lu...上車我就訓左落阿tur"博頭"到訓覺* 勁好訓~返到學校先起身/\/\v
之後同阿tur~~老雯...昭彤..家裕...細斯 佢地去左許留山到食野...
佢地食個 [咖哩什錦] 辣到佢地死死下..好彩我唔食辣野o既姐...kaka*之後我同昭彤都叫左 (多芒小丸子)食..勁好味!!
食完就同阿tur...陳軒...嘉俊搭車走~ 係車上面阿tur同陳軒又係到鬥串...哈* 笑死))
去到大埔壚就同阿tur...嘉俊 分手lu..haha~ 返到屋企訓覺覺豬...訓左5個鐘* 嘻(無人叫我...真係唔識起身)
起身食飽..就玩msn個d啦...同阿tur傾...哈*佢又唔夠膽講...!! 之後佢勁學我...自己讚自己~ka*
阿tur..今日多謝晒你個"博頭"/\/\v
今日係老豆(阿龍) 同 小榮o既生日... 等我講返句 生日快樂啦...
ps 阿tur: 你要努力溫書啦...kaka*
ps 肥詩: 講一聲咋ma...好難咩?!
哈*岩岩幫左肥詩..仲唔多謝我/\/\V |
| 刊登時間︰2006-02-25 10:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 23 日 星期四 |
 | |
| *-- Thursday)) |
| 第一堂電腦...傾下計就過左* 之後死人 英文 x2 係咁抄野...因為要俾學校查簿~
小息肥詩陪我落去揾趙sir..點知又唔係到~咁就落去影印啦~ka* thz肥詩>3<
跟住又2堂中文..miss $仲要借左半堂中文係到搞英文d野...真係多多時間都唔夠佢用囉...差d lunch都要留係到丫!!
之後lunch就同lily出去買飯啦....鬼叫佢應承左駿買飯咩...返到黎佢地岩岩打3人籃球...咁就一邊睇一邊食~哈*
食完就睇埋暉兒佢地打..之後先上去!! 上左5樓同阿tur & lily傾計...
一個話要係3d...一個係5b...所以都係企左係2a個到*低b= ="傾到打鐘落去啦..
之後先記得自己唔記得問人借圍裙上家政...下次唔記得帶就記缺點囉)))* 上中史堂ok留心啦~
跟住家政整pizza~嘻*又係我同蔚玩野既時候!! 都唔好食既= =" 家政遲左落堂...之後再去放野...數埋d回條俾芝芝~
之後同lily 出去籃球場揾陳軒走人...* 哈~lily話去沙田行街咁就同左我一齊走啦...正~
我地去到沙田就係咁買野食...之後又幫人去無印買筆啦(真係發覺自己好好人~ka*)
行到6點返屋企...之後好乖咁做功課/\/\v
then睇下電視...msn咁囉...同左小比講好多野*希望((我會幫到你啦))!! wakaka*
ps: 小比~我真係好驚架* 今次真係好認真架ma!!
其實我每次都不知不覺越來越想你* |
| 刊登時間︰2006-02-23 11:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 44 | »
|