●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 14
累積人氣: 9976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天
     ﹏*三月 第一天--●
  

    話咁快就三月lu...前幾日果網站維修 so我無打到日記!! :)
         今日又係我最愛既day e啦.../\/\v    今朝遲左出門口...搞到我要極速上火車站!! = ="  今日真係好鬼凍丫...頂
     跟住去到 |<l17...見到尹鈴佢 同 ka lok佢地喎...同佢地傾左陣計啦!!  哈*同佢地傾黎傾去都係周繞住[[[陸運會]]]*
   上到車..見到魚蛋 同melissa啦~  
          melissa : 如果遲到就食埋早餐先返去...哈*   低b仔!!
   之後落車都仲有2分鐘...我同佢地急步咁行返去啦~~  好彩無遲到/\/\v 
          第一堂Eng...教左陣書就落堂~~好似好快就過左~   
                  Then係Physics...嘻~真係好好玩~同肥詩..小雲..車仔玩到癲晒  
         之後小息...落左2樓到揾顏子o個副主席~ka* 要俾$70!!   跟住佢又叫我幫佢整手繩...咁我就幫佢啦!!
  Then上Chem啦...一邊整手繩一邊係到玩.../\/\v lunch 同lily買左d野...之後去新興到食!! 
          返到去...就上課室做埋電腦作業啦~ 之後去揾lily* 今日發生左d好搞笑既野...wakaka* 笑死我啦~
        第一次上maths 係勁乖咁計數...haha*  計完之後先開始玩~gd  
                        放左學揾香sir交功課...要開會~又唔早d講~搞到我等到佢4:10 = ="
         Then同華Dee 走啦~  佢又要返富亨...無人陪我搭車 ><
       點知我係k17 撞到 子綸baby 就一齊搭車囉...哈* 
     又一次唔駛練田徑...正)))
        
                          3月4號...陪唔陪肥詩好呢?!

刊登時間︰2006-03-01 06:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 25 日  星期六 晴天
      ﹏● 屏山 文物徑 *---
  

     今朝7點幾起身...仲慘過返學= ="  之後9點鐘返到學校~等左勁耐都未上得車喎...同阿tur..蔚~婷個d係到玩啦!!
 9點15 到上車...哈*我同阿tur ~老雯坐!! 一上車個導遊係就係咁講野~又大聲啵= =" 我都無理佢~訓我既覺啦~
                    去到個到係咁行d祠堂..書室*悶到發癲
    今朝無食野...餓到死~我同肥莊係o個到見到有魚蛋..腸仔*買左黎食(好似前世未食過咁*)   
     食完再行啦~行左成3個鐘...= =" 12點鐘走人lu...上車我就訓左落阿tur"博頭"到訓覺* 勁好訓~返到學校先起身/\/\v
  之後同阿tur~~老雯...昭彤..家裕...細斯 佢地去左許留山到食野...
         佢地食個 [咖哩什錦] 辣到佢地死死下..好彩我唔食辣野o既姐...kaka*之後我同昭彤都叫左 (多芒小丸子)食..勁好味!!
   食完就同阿tur...陳軒...嘉俊搭車走~ 係車上面阿tur同陳軒又係到鬥串...哈* 笑死))
           去到大埔壚就同阿tur...嘉俊 分手lu..haha~  返到屋企訓覺覺豬...訓左5個鐘* 嘻(無人叫我...真係唔識起身) 
    起身食飽..就玩msn個d啦...同阿tur傾...哈*佢又唔夠膽講...!!    之後佢勁學我...自己讚自己~ka*
           阿tur..今日多謝晒你個"博頭"/\/\v       
  
          今日係老豆(阿龍)  同 小榮o既生日... 等我講返句 生日快樂啦...        
 
          ps 阿tur: 你要努力溫書啦...kaka* 
          ps 肥詩:   講一聲咋ma...好難咩?!

     哈*岩岩幫左肥詩..仲唔多謝我/\/\V

刊登時間︰2006-02-25 10:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 23 日  星期四 晴天
     *-- Thursday))
  

    第一堂電腦...傾下計就過左* 之後死人 英文 x2  係咁抄野...因為要俾學校查簿~
            小息肥詩陪我落去揾趙sir..點知又唔係到~咁就落去影印啦~ka* thz肥詩>3<
     跟住又2堂中文..miss $仲要借左半堂中文係到搞英文d野...真係多多時間都唔夠佢用囉...差d  lunch都要留係到丫!!
  之後lunch就同lily出去買飯啦....鬼叫佢應承左駿買飯咩...返到黎佢地岩岩打3人籃球...咁就一邊睇一邊食~哈*
   食完就睇埋暉兒佢地打..之後先上去!!   上左5樓同阿tur & lily傾計...
                   一個話要係3d...一個係5b...所以都係企左係2a個到*低b= ="傾到打鐘落去啦..
       之後先記得自己唔記得問人借圍裙上家政...下次唔記得帶就記缺點囉)))*      上中史堂ok留心啦~
  跟住家政整pizza~嘻*又係我同蔚玩野既時候!!    都唔好食既= ="  家政遲左落堂...之後再去放野...數埋d回條俾芝芝~
    之後同lily 出去籃球場揾陳軒走人...*  哈~lily話去沙田行街咁就同左我一齊走啦...正~
         我地去到沙田就係咁買野食...之後又幫人去無印買筆啦(真係發覺自己好好人~ka*)
      行到6點返屋企...之後好乖咁做功課/\/\v
          then睇下電視...msn咁囉...同左小比講好多野*希望((我會幫到你啦))!!  wakaka*
     
     ps: 小比~我真係好驚架* 今次真係好認真架ma!!


 其實我每次都不知不覺越來越想你*

刊登時間︰2006-02-23 11:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]