●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 22
累積人氣: 9984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
      ﹏● 平淡 的一天>< *---
  

   今日6:25起身  (爆眼訓*)...之後7點45到 k17個站(阿tur遲到~~哈哈*)  
                     上車...個司機都唔知點開車架= =" 開到勁左搖右擺...><"
        之後阿tur知左我d野...哈哈* (我覺得唔係好足夠囉!!)   
                   Then返到學校就就問人借圖書啦(好彩我醒目~問人借左英文書...如果唔係又要記名-.-)
        Then上堂都無乜野發生過....lunch果時就要做返隨筆同埋中史!!  so無出到去食飯~估唔到學校d野咁難食!!
      食完...返上去繼續做中史啦...做左成個lunch=.=        之後放學就去練波啦...好久無練過lu~~
        今日阿君佢地又唔練...搞到得好少人---   練到5:45咋!! 之後同helen & 老雯去m記~
                  食完野之後就同helen搭車走/\/\"  去到火車站又得返自己一個~悶= ="
            返到黎...搞點晒d野...又訓左陣覺!!  /\/\v  (日日都訓覺~)

     唉...成日都俾人話我~痴線架~   你又點做學生丫?!  係到話我
       唔打住啦!!  
                         

刊登時間︰2006-02-07 11:01 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 6 日  星期一 陰天
     ]]* 返學lu--●
  

   今日要返學lu...琴晚好似無訓過咁><"今朝6點半就要起身!!  
           之後搭k17果時撞到"大佬" & crystal就同佢一齊返啦~哈*
       返到去都差唔多打鐘lu...跟住就睇書啦(其實係到訓覺*)  Then 電腦堂..畫野(我太叻~俾我畫到!!)
    之後2堂英文...俾miss $$叫左我出去黑板抄份答案俾佢地睇...(累到我pk) 份野勁鬼多!!  
      小息上去揾lily啦....拎隻熊仔(佢幫我整ma)~嘻*
          過完小息就2堂中文啦...原來今日先派卷(之前正係知個分*42*)  點知我一計份卷~哈*佢計留左我10分丫./\/\v
 宜家52分...(合格左)!!  
          lunch就同lily去左 m記到食..(好耐無去過個到食lu~~)  返返去之後上5樓啦...lily要抄功課...哈*
   then阿tur又出左黎陪我...佢勁好玩>3<      打鐘就落返去上堂!!
          中史堂...唔知點解好有心機聽書....*(無計啦..我太乖啦!!)
        最後2堂家政...係咁做錯野...kaka*  笑死我~~    但整左出黎好好味丫!!
            放學就同crystal 搭k17走人!!  去到火車站~又獨自上路lu ><"
      返到黎...都5點鐘...之後就訓覺~~訓到7點幾 (有人打黎嘈醒我~~*)     之後食飯啦!! 
             真係好唔開心><*多謝阿tur丫...講左咁多野開解我>3<  無你真係唔得架@@
                                             

刊登時間︰2006-02-06 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
      ﹏● 執屋~ka*---
  

   今日訓到1點先起身.../\/\"  之後食o野  玩電腦  做功課...哈*
                    Then就返去啦...揾蔚俾d野佢
                                   之後就屋去執野lu...執執執...執執執!!
     執到成7點幾先...走人><"  超累丫~~

         今日都無做過d乜lu*
                                                                          唉*  聽日返學啦...好驚唔知醒丫!!
    

    |想講你知*.無奈最尾又怕輸●..|//

      ×°!【隨緣】*,,別再作戀愛預算-*

刊登時間︰2006-02-05 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]