| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
| ]]* 返學lu--● |
| 今日要返學lu...琴晚好似無訓過咁><"今朝6點半就要起身!!
之後搭k17果時撞到"大佬" & crystal就同佢一齊返啦~哈*
返到去都差唔多打鐘lu...跟住就睇書啦(其實係到訓覺*) Then 電腦堂..畫野(我太叻~俾我畫到!!)
之後2堂英文...俾miss $$叫左我出去黑板抄份答案俾佢地睇...(累到我pk) 份野勁鬼多!!
小息上去揾lily啦....拎隻熊仔(佢幫我整ma)~嘻*
過完小息就2堂中文啦...原來今日先派卷(之前正係知個分*42*) 點知我一計份卷~哈*佢計留左我10分丫./\/\v
宜家52分...(合格左)!!
lunch就同lily去左 m記到食..(好耐無去過個到食lu~~) 返返去之後上5樓啦...lily要抄功課...哈*
then阿tur又出左黎陪我...佢勁好玩>3< 打鐘就落返去上堂!!
中史堂...唔知點解好有心機聽書....*(無計啦..我太乖啦!!)
最後2堂家政...係咁做錯野...kaka* 笑死我~~ 但整左出黎好好味丫!!
放學就同crystal 搭k17走人!! 去到火車站~又獨自上路lu ><"
返到黎...都5點鐘...之後就訓覺~~訓到7點幾 (有人打黎嘈醒我~~*) 之後食飯啦!!
真係好唔開心><*多謝阿tur丫...講左咁多野開解我>3< 無你真係唔得架@@
|
| 刊登時間︰2006-02-06 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| ﹏● 執屋~ka*--- |
| 今日訓到1點先起身.../\/\" 之後食o野 玩電腦 做功課...哈*
Then就返去啦...揾蔚俾d野佢
之後就屋去執野lu...執執執...執執執!!
執到成7點幾先...走人><" 超累丫~~
今日都無做過d乜lu*
唉* 聽日返學啦...好驚唔知醒丫!!
◆|想講你知*.無奈最尾又怕輸●..|//
×°!【隨緣】*,,別再作戀愛預算-* |
| 刊登時間︰2006-02-05 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 44 | »
|