●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 9969
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 15 日  星期三 晴天
      *[[ 星期三 ++
  

  今日又遲得左起身...(死啦...宜家日日都係咁><")   去到k17個站--咁岩見到令tur  ~咁就一齊搭左返去啦!!
         入到去...岩岩打鐘~ka*(我真係準時)     Then閱讀堂...無得訓= ="
       中文堂...悶*   music睇左d野...但我太眼訓啦...!!
    經訓默書...唔鬼識(真係唔該晒dogdog俾我睇~不過佢都係出cat)  咁就100分啦!!  
            小息上去揾lily...佢做功課~咁岩見到阿tur~佢捉左我陪佢落一樓/\/\"   我太好人啦...陪左佢落去...揾間碟!
    點知佢又唔係到啵...打鐘就上去啦...咁岩見到間碟~哈*        之後地理堂...同肥詩傾下計!!  勁快過左~
           普通話bobo姐係到發癲~~鬧so咪= ="(我撑你架!! 咪咪子)   跟住lunch同lily去大檔食...*
     返到去...做中史~成個小息!!        Then engr無乜野發生~    數學堂我好乖咁做中文!!
              放左學...同miss wong講唔跑海濱...哈*佢俾啵!!  正* 上次練完波都未好返...仲好鬼痛><
      之後就同小比係咁傾計啦...哈*  我知左好多野添~wow*     
                     等到佢地返黎我就同令tur & 陳軒哥哥 仲有個唔識既人走啦!!   
      上到火車又無位坐...仲有個臭臭地既人入左黎...哈*       返到去...係咁抄中文筆記= ="
                    令tur & 陳軒哥哥 ~仲有8日咋!!

刊登時間︰2006-02-15 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天
     ))* 情人節~ka--
  

       今日係2月14 o既 情人節...!!   kaka*情人節快樂

                        今朝...遲左起身(累死我)...差d遲到丫= ="    之後返到去睇書果時訓左陣...
       Then第一堂電腦...唉@@ 晨早就俾人玩 ~ 俾人夾攻我
                           之後英文堂~miss $$俾左2粒朱古力我~~正*  
         小息上左去揾lily仔...傾陣計~        Then2堂中文 (好悶丫><")
     今日lunch無同lily食...ka*因為我唔想過大元到食野... 咁我就同左華dee..翠翠...魚蛋...佢地食啦!! ~
        食完返到去都1:25lu...見到tur雞~就同佢吹左陣水~唉*仲有10日咋---好唔捨得佢添~
               之後中史堂啦...真係唔好提~~我實記得張日明架...揾我黎玩= ="
        上完中史我幫肥詩俾朱古力小榮...then肥詩係咁問我...佢有乜野反應~~ka*
       到 家政我同蔚又係到玩野...搞到d野亂晒 /\/\"   又俾佢話!!        不過今次整d野都幾好味~haha*
            放學...俾華dee捉左我~陪佢返富亨....之後我徵詢過lily既意見後~我同lily就陪左佢返去啦~~我地見到湯x瑜
     同左佢一齊行...點知佢又係去沙田啵 = =" 之後我地行左陣同埋係新達m記坐左陣囉)))  
                    咁咪同左佢一齊搭車囉...去到沙田佢又叫我陪佢買野~反正都唔想咁早返屋企...返到去無人陪ma ><"
       Then7點到返到屋企啦....同左阿tur...lily同 蔚 傾電話...哈*   勁搞笑!!
     我收到好多好多朱古力丫...~不過我都俾左好多人架~嘻 
       今日都過得幾開心既~哈~  

   ps :聽日唔想跑海濱丫><"           

        ps:
石佩佩 . 華dee: 你地快d好返啦....!

刊登時間︰2006-02-14 11:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天
     (((,,無主題--*
  

   今日12點到起身...就同lily傾電話啦!!        Then玩左陣電腦囉~
           之後睇唐伯虎點秋香...kaka*好抵死!!    d表妹..黎左囉~~之後陪個表妹落左街買野~~哈*
      我俾佢食雪糕...ha* (好 奸添)      返上去...係到坐~~都無乜野做...悶*= ="
         之後睇下有乜功課做啦...原來我乜功課都未做/\/\"    又未溫書啵!!
    之後食飯---食得好少咋~~飽左之後同左阿tur傾電話..哈*    好白痴~    傾下...傾下~
       我先玩返電腦~~都幾開心既* (終於有得玩返~)  
   今日係我阿爸生日~so有蛋糕食/\/\v
             
    ps 阿tur: 你要記住丫!!
      PS 陳軒哥哥: 生日快樂~嘻*

    請你不要阻我喜歡你
 明明是愛但你未說話你扮作閃避
 這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
 其實我亦怕是錯摸心理

 
總有天會等到好天氣
 遊行示愛大叫著你在某大遍草地
 等你無用退避不過仍然害羞的你
 還是顧忌太不爭氣 明知做戲

不過不要阻我緊張你
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜

總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過途人目光不理
期待貼著你的手臂 無須做戲

等你喜愛等你不愛就憑摘毫驗証
想愛不愛偏愛不理亦同樣難劃清
天天如常 估你心情
不想撲索來求証 爭取過趁還年青
終於你下決定來答應 太動聽

刊登時間︰2006-02-12 11:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]