| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 15 日 星期三 |
 | |
| *[[ 星期三 ++ |
| 今日又遲得左起身...(死啦...宜家日日都係咁><") 去到k17個站--咁岩見到令tur ~咁就一齊搭左返去啦!!
入到去...岩岩打鐘~ka*(我真係準時) Then閱讀堂...無得訓= ="
中文堂...悶* music睇左d野...但我太眼訓啦...!!
經訓默書...唔鬼識(真係唔該晒dogdog俾我睇~不過佢都係出cat) 咁就100分啦!!
小息上去揾lily...佢做功課~咁岩見到阿tur~佢捉左我陪佢落一樓/\/\" 我太好人啦...陪左佢落去...揾間碟!
點知佢又唔係到啵...打鐘就上去啦...咁岩見到間碟~哈* 之後地理堂...同肥詩傾下計!! 勁快過左~
普通話bobo姐係到發癲~~鬧so咪= ="(我撑你架!! 咪咪子) 跟住lunch同lily去大檔食...*
返到去...做中史~成個小息!! Then engr無乜野發生~ 數學堂我好乖咁做中文!!
放左學...同miss wong講唔跑海濱...哈*佢俾啵!! 正* 上次練完波都未好返...仲好鬼痛><
之後就同小比係咁傾計啦...哈* 我知左好多野添~wow*
等到佢地返黎我就同令tur & 陳軒哥哥 仲有個唔識既人走啦!!
上到火車又無位坐...仲有個臭臭地既人入左黎...哈* 返到去...係咁抄中文筆記= ="
令tur & 陳軒哥哥 ~仲有8日咋!!
|
| 刊登時間︰2006-02-15 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 | |
| (((,,無主題--* |
| 今日12點到起身...就同lily傾電話啦!! Then玩左陣電腦囉~
之後睇唐伯虎點秋香...kaka*好抵死!! d表妹..黎左囉~~之後陪個表妹落左街買野~~哈*
我俾佢食雪糕...ha* (好 奸添) 返上去...係到坐~~都無乜野做...悶*= ="
之後睇下有乜功課做啦...原來我乜功課都未做/\/\" 又未溫書啵!!
之後食飯---食得好少咋~~飽左之後同左阿tur傾電話..哈* 好白痴~ 傾下...傾下~
我先玩返電腦~~都幾開心既* (終於有得玩返~)
今日係我阿爸生日~so有蛋糕食/\/\v
ps 阿tur: 你要記住丫!!
PS 陳軒哥哥: 生日快樂~嘻*
請你不要阻我喜歡你
明明是愛但你未說話你扮作閃避
這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
其實我亦怕是錯摸心理
總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過仍然害羞的你
還是顧忌太不爭氣 明知做戲
不過不要阻我緊張你
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜
總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過途人目光不理
期待貼著你的手臂 無須做戲
等你喜愛等你不愛就憑摘毫驗証
想愛不愛偏愛不理亦同樣難劃清
天天如常 估你心情
不想撲索來求証 爭取過趁還年青
終於你下決定來答應 太動聽 |
| 刊登時間︰2006-02-12 11:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 44 | »
|