| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 22 日 星期三 |
 | |
| ]]* 星期 3--● |
| 今日返到去都好早...ka* 之後早會啦...我個班短講...不過唔清楚佢地講乜~
之後上去就數學堂啦,,,平時我都係玩多既--but今日好好好眼訓....so一上到去寫晒d野..即刻訓著左*
訓醒之後真係精神左少少...不過都係呆呆地...中文堂發夢--俾芝芝見到~係到問我問題!! (不過我都識答~太醒目~)
小息真係周圍走...首先要落一樓揾趙sir...之後華dee要我陪佢落去食野...* 再之後上返一樓拎簿~then再上5樓揾阿tur...
累到我死死下...= =" 跟住2堂英文~做返d Dict corr...勁快過左~lunch同左lily買野飲~上左明雅到坐~ka*
返到去...lily有得搭[車立]←佢整到隻腳~扮晒野* 我就行樓梯啦--都快過佢/\/\" 上到去~陪左溫善落去影印= ="
上返去..咁岩阿tur係到...就玩啦~~哈* 玩死佢~ 上完history就係pe啵...ms wong無返學~唔駛上*
咁我地班就上左3d班房到啦...2班女仔夾埋一齊* 我同肥詩仔坐~係咁食野...影相~個老師唔知係咪傻既呢?!
放學前...我同lily調轉左個書包...ka* 放學..就係5樓等阿tur啦... 我同hihi係到傾計...
之後..我等左勁耐都唔見佢..就落去放野!! 交回條果d啦...落到小食部見到阿tur係到喎~佢見到我個書包唔同左~ka*
阿tur見到有人"咩"住puma既袋就衝過去...哈* 佢以為個個係我...但勁多人左住佢...佢追唔到*
佢見完我書包之後知道自己追錯人...笑死我~ Then就同佢睇3人籃球啦...駿個隊似玩野多d囉~哈* 睇完就同阿tur傾多陣計就出去揾陳軒啦~
走既時候見到香sir...諗住坐佢車走~ 但係為左陪阿tur...最終都係無上到車~我實在太好人啦!!
之後搭k17啦...陳軒勁話阿tur~嘻嘻* 返到黎就玩電腦... *
ps: 阿tur...唔好認錯我丫~wakaka*
|
| 刊登時間︰2006-02-22 11:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 44 | »
|