●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 6
累積人氣: 9968
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天
     ]]* 星期 3--●
  

  今日返到去都好早...ka*  之後早會啦...我個班短講...不過唔清楚佢地講乜~
        之後上去就數學堂啦,,,平時我都係玩多既--but今日好好好眼訓....so一上到去寫晒d野..即刻訓著左*
     訓醒之後真係精神左少少...不過都係呆呆地...中文堂發夢--俾芝芝見到~係到問我問題!! (不過我都識答~太醒目~)
  小息真係周圍走...首先要落一樓揾趙sir...之後華dee要我陪佢落去食野...* 再之後上返一樓拎簿~then再上5樓揾阿tur...
 累到我死死下...= ="   跟住2堂英文~做返d  Dict corr...勁快過左~lunch同左lily買野飲~上左明雅到坐~ka*
     返到去...lily有得搭[車立]←佢整到隻腳~扮晒野*      我就行樓梯啦--都快過佢/\/\"   上到去~陪左溫善落去影印= ="
   上返去..咁岩阿tur係到...就玩啦~~哈* 玩死佢~   上完history就係pe啵...ms wong無返學~唔駛上*
          咁我地班就上左3d班房到啦...2班女仔夾埋一齊*    我同肥詩仔坐~係咁食野...影相~個老師唔知係咪傻既呢?!
  放學前...我同lily調轉左個書包...ka*   放學..就係5樓等阿tur啦... 我同hihi係到傾計...
        之後..我等左勁耐都唔見佢..就落去放野!! 交回條果d啦...落到小食部見到阿tur係到喎~佢見到我個書包唔同左~ka*
阿tur見到有人"咩"住puma既袋就衝過去...哈*  佢以為個個係我...但勁多人左住佢...佢追唔到*
佢見完我書包之後知道自己追錯人...笑死我~ Then就同佢睇3人籃球啦...駿個隊似玩野多d囉~哈* 睇完就同阿tur傾多陣計就出去揾陳軒啦~
     走既時候見到香sir...諗住坐佢車走~   但係為左陪阿tur...最終都係無上到車~我實在太好人啦!!
   之後搭k17啦...陳軒勁話阿tur~嘻嘻*  返到黎就玩電腦... *
 
  ps: 阿tur...唔好認錯我丫~wakaka*
                             
                        

刊登時間︰2006-02-22 11:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 21 日  星期二 晴天
      ﹏● 最愛既day e *---
  

   今日又遲起身...去到大埔壚要打的返學校...ka*  好彩無遲到~
                      之後上英文...竟然係unseen dictation囉= ="
          哈*過左英文之後~~全部堂都好好玩...物理堂~我同欣姐+華dee係到玩野...
           李文車係到話我地啵= ="
                                       佢慳d...揾pk羅啦/\/\v   
                      小息上去揾lily...傾下計啦...~ 跟住化學堂...做返d改正咁...我好快搞點晒!! (無計啦...我太勁啦*)
            之後又係到玩...仲影埋相添...棠棠都無話我~ka*     放lunch  lily話去大元食..我唔想去咁遠~
      so就同左魚蛋..華dee佢地去食啦...哈係樓梯到見到[令仔]鋒 個[令]頭*笑死我~佢係咁遮住~wakaka*(( 
                        食完返到去睇左陣3人籃球...老公仔打得好搞野...不過佢地都輸左俾猩猩o個隊!!
             Then上返3樓啦...諗住落去影印~  點知sugar同駿黎左揾我..........
             之後就上數學堂啦~簽簽仔俾人罰左出去企*抵死/\/\v    佢勁低b~成日要我叫佢做[朕] 你估宜家拍(九五至尊)咩?!
       跟住都係同肥詩傾下計...ka*[我知你好想去既...肥詩~3月4號丫ma ]     今日係學校好多人都同我玩sms...哈*
           之後放學等陳軒哥哥啦...(佢lunch叫我等佢ma= =")    頂佢...佢0分~要補默~又唔早d出聲啵
       搞到我等左成粒鐘...            好彩有華dee陪我姐...thz *
              之後我話等下一班k17先搭...嘻* 陳軒~你要多謝我呢!!
                     返到黎玩msn同左小比...蔚..........果d  msn啦~~哈!!
           
      ps :呢排少左同阿tur 講野添>3<

刊登時間︰2006-02-21 11:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 19 日  星期日 晴天
      ﹏● 家 長 日~*---
  

      今日係家長日丫..我9點鍾起身啦~之後就食野...再同daddy去見家長啦~ 
                去到10點半啦...之後等等等...等左好耐~終於到我見啦...
         拎成績表...點解好似唔係我咁既??  (之前又話我平均分唔合格...睇下張成績表~竟然合格左*) 哈~
      芝芝話我係聰明...不過懶囉...都預左咁講啦!!    佢話我好活潑開朗(即係想話我唔乖啦!!)ka* 真係好聽~
           我考全班12...真係無諗過~/\/\v   之後芝芝叫我揀文科..ok啦~~我d數學咁[[[叻]]]   唔入文科都唔得啦!!
         Then見左一陣就走lu...  去到富善商場見到飛魚姐姐..就同左佢一齊去食野啦~~    
      之後傾左好多關於揀科既野...佢係大學生 無理由唔問佢架ma~   跟住上左佢屋企啦...1點到走人..
          去左揾蔚b...ka*  佢搶我部電話><  俾佢玩添!!          之後佢送我去搭車...又見到婷婷!! 
       返到屋企...就係咁同人chat啦...     跟住就訓左覺lu...起身就食飯!!  
                       食完再chat....張天佑叫我聽日去溜冰..lily唔去我唔去~ka*
                             宜家就同緊lily傾電話~哈* 佢d成績真係好...>3<
       今日大致上做過咁多野啦...
                 我竟然俾人讚我成績好...kaka*   

   簽簽仔...你今日咪見到我囉...!!

刊登時間︰2006-02-19 10:49 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]