●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 18
累積人氣: 9980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 18 日  星期六 晴天
      ﹏● 去街街  *---
  

  今日差唔多1點先起身...(我約左李凱1點半= =" sorry)
             之後等個架72號巴士...等左勁耐~2點幾先返到大埔...揾李凱同咩羅啦...ka*
      去左澳門街到食野...d野食都無味既   d野飲又唔夠甜←--無$$買味精丫?!    食完行左陣街...
          Then..就去左"好好"到 食精靈(紅..黃..綠)  ha*     買蛋糕...去左咩羅屋企留下到食...係到勁影相*正
     玩到6點幾...咩羅就要去唔知邊到...so佢走左~~我同李凱...行啦
                  之後佢細妹都黎埋...就陪佢地去食野啦...搞到7點幾先走人...返到屋企都差唔多8點半...
      之後就玩下電腦...8點半就開始睇電視---卡通片*  好好睇丫~      then同二姐chat啦...
              同tur傾左陣電話...嘻*    
                                        今日真係嚇左2次...嚇死我!! 

       ps : 講d秘密俾大家知丫...原來陳軒哥哥睇咸片架...ka*
 
                  唉...好唔想見家長丫><"     
   簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....簽簽仔....ka*

          打左啦..哈哈*

刊登時間︰2006-02-19 12:14 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 17 日  星期五 晴天
      ﹏● 平凡的天 *---
  

   哈*阿凱:生日快樂!! 
         今日勁遲先起身...><"    去左火車站已經7點7啦...= =" 到大埔都搭10過d 
                       之後到k巴站..見到sara..就同左佢一齊搭!!  架車勁鬼耐都唔開啵...成8點先開..
         之後落車我同sara好快咁返去...好彩無遲到囉~(我未試過架ma/\/\v)   早會勁同美美傾計*
      跟住上去頭2堂都係英文...好眼訓丫     之後engr 精神左啵!! 
      小息無乜野做過啦..之後數學堂...我借左本書俾石佩欣(因為佢差一次就記缺點*) 我太好人啦..ka*
      then數學同地理都係咁同肥詩...小雲..dogdog玩啦..(玩到癲晒...勁搞笑!!)   
                lunch唔肚餓 so無食到野...飲左杯野 /\/\v  返到去...上5樓同人吹水~
      之後中史堂...係咁同子綸baby玩野...        中文堂...子綿baby俾ms chan改左名(菊花)*嘻~抵死
        中文堂無乜點教過書...so 2堂好快過左...gd*
                           放學就落左去打波啦,,,知左好多o野..哈~ 6點幾同老雯走啦...
            過左大中...買野~  之後就搭72返去啦...頂~等左好鬼耐...= ="  8點半先返到去...
                 累死我...><  訓覺啦..* 

刊登時間︰2006-02-17 11:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 16 日  星期四 晴天
     ]]* 星期4--●
  

   今日同大佬心返學...ka*         返到去要會早啵= ="
                       3c同3d講短講...我就係到同人傾計~嘻~   之後有個"最愛老師投票"
      我投左  芝芝...棠棠....ms tan 同 小明~    之後history堂...好俾心機聽書~
              va都幾好玩~小息都係5樓到啦~THEN同左阿TUR落地下睇運動員個D野
                               ~之後數學堂...同肥詩痴左線咁!!  kaka*玩到傻晒
       好好玩丫...我地係到玩擲毫子...笑到我死~~   仲要俾小雲同dogdog當棒球咁打走左...數學堂真係好好玩!!
           之後oral啦...無做功課添~我個學號又係第一啵...搞到我無得交>< 
        lunch同lily係學校到食啦...我同佢都叫左5香x丁...頂   好鬼辣丫~搞到我無乜點食~
        lily竟然好快咁食完= =我極之無奈~  估唔到咁辣!!
              之後lunch同lily上左5樓啦...見到李文"車:溝女...樣衰*      之後生物...趙SIR拎到個公仔黎...笑鬼死
         肥詩講埋D淫賤野...中文堂勁快過左(公民堂都變埋中文堂*= =")   4點2放學!!
                    同LILY落左去坐..傾左陣計.../\/\" (唔鬼想咁早返屋企丫)
       之後同陳軒哥哥走啦...(猜包剪X  佢輸左~臭*)     返到屋企...ONLINE就同左小比...令Mum個d吹吹水...*
                 唔打啦...訓覺~
   

刊登時間︰2006-02-16 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]