●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 8
累積人氣: 9970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天
     --,!* 去街街...MK站
  

   琴日玩左成日好累啦...點知Lily叫我今日陪佢去行街...= ="   無計啦...
        成個新年假都無陪過佢...陪下佢囉!!  覺得我好好添...haha*
   今朝起身12點啦...then就同婆婆落去食野...好味^3^    食到搭9到啦...就行去火車站等lily啦...等左"3班"火車佢先到= ="
      之後就去mk啦...去左旺中行...原本lily要買野...點知我買得仲多過佢啵!! 哈*
        買左對返學鞋 (之前個對唔見左)>﹏<又買左介子~~銀包*又買左件3囉...嘻嘻*
          帶左幾百蚊出去..得返40蚊...><" 破產啦啦啦~~!!         Then我地又去左"仙跡岩"到飲我至愛啦!!>3< 正*
    我地行到超累丫...>﹏<  隻腳好似唔係自己咁!  我地揾左個公園坐係到吹水...*hapi~

      之後我送lily搭車...我就行返去lu...
   
     唔打啦...
                  就返學啦...哈*


  好想快d見到你丫...>3<

刊登時間︰2006-02-01 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 31 日  星期二 晴天
     (((,,睇戲*
  

   哈哈*今日去左睇[[[春田花花同學會]]]丫~   12點幾起身...搞點晒d野就出門口啦...
  去到火車站都1:15 lu,,,阿tur同駿就岩岩到啦!! 之後我地去買"飛"~排左半個鐘丫 >3<
  Then我地去,,,,,美心食lunch~之後果個陳軒 黎左 /\/\v    2點入去睇啦...
  開頭個"o靚仔"d尿勁搞野....哈*     
             成套戲都好似幾9唔搭8架~嘻*  不過真係幾搞笑囉!!    我呢d有童真....有d人就無啦= ="
        搞笑就係"point" haha*   睇完之後先3點35...之後我地陪陳軒去睇籃球鞋啦...*
    頂佢...睇左成「百」幾間都睇唔岩...   不過本小姐有時間就陪下你啦...~嘻嘻!!
       then我地又去左m記食野...kaka*我真係"鄧"阿tur可憐..係咁俾陳軒串佢~~
   之後我地就搭車走lu...*   有低b仔自己一個出旺角...kaka*

          ps 陳軒 : 小心d你個"本質"丫...haha*
          
   ps tur :下個目標~踩單"居" >3<  同埋食「囉仔記」~ka!!

                        
              

             *除非我沒有動人成份
       何必怕沒有交出初吻
       看著時間過但唯有我在尋遍每位路人

      明知道未到動人時份
      才等到頭上燈泡轉暗
      寄望還會有位路人 清楚我亦蠻吸引
      繼續迷信有情人多麼近*
   
     

刊登時間︰2006-01-31 10:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
      ﹏● 年初 222*---
  

      今日起身都已經1點啦...哈*  好好訓丫/\/\" 
      之後玩電腦..食lunch啦!! 到左3點幾...d表妹...阿姨果d黎啦~~
        都無乜野做..又無利是啵><" 之後夜晚食飽飯...就同左一個表妹去行街(佢話未試過自己去街啵= =")
  不過都唔多鋪頭開...*   之後10點幾返到屋企啦... 同駿&阿tur傾電話囉....
 
          今日真係好無聊...""
                        
           聽日去睇戲丫....希望好睇啦!!     嘻*  
              
    

刊登時間︰2006-01-30 11:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]