●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 20
累積人氣: 9982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 23 日  星期一 陰天
     凍死* 愉快
  

       好鬼凍丫... 痴痴地線架!!   
                    今日同阿tur返學啦...*返到去都差唔多打鐘lu~就去拎書!!

   Today都唔知點解個個老師都係到鬧我地班啵,,,無咁好心機聽佢up廢話~個個都痴晒線咁*
 之後又派卷..英文作文又唔合格喎>< 差8分...之後 物理 仲衰 mk教得真係衰..搞到我d成績咁!!
       再派埋化學啦...終於合格啦/\/\" 有60分咁高 (呢科真係估唔到)*

    maths堂訓左一陣~又同人傾下計咁...又過左2堂lu~~ 
      放學果時搞埋d清潔活動...(都無乜野做既..*行行企企咁~)  之後去左開會啦...傾下陸運會d野咁)))
                    之後就等埋陳軒走啦,,,,佢係到打籃球(要本小姐等)
    今日無去到打波丫...><"    聽日一定要練返...>3<        好累牙     後日又要比賽..妖!! 

                唔打住lu...
      

刊登時間︰2006-01-23 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
      ﹛� shoppIng Day *--- 愉快
  

               
                 今日12點幾起左身...極凍丫!!       過左陣同媽咪去左食lunch...ya!


       之後就同左 "大姐"去行街街啦...(新城市廣場)*    行左5粒鐘))) 累∼∼*    最衰"2姐"又唔黎啵!><                                        我買左對鞋 同 衫丫!!    haha~
                  then去左[仙跡岩]飲野...食野 ~ (好好味牙^3^)

                跟住就搭車返屋企lu... 返到去同阿tur傾左陣電話!!  wakaka*

  p.s(1)要同阿tur影相丫...ka*       

      p.s(2) 好驚 25.26號牙!!=﹏=

刊登時間︰2006-01-22 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 20 日  星期五 雨天
     ((* 第1日學界--,, 愉快
  

  今日...係學界o既第一日!!  又凍又 ~總知著"長褲"啦= =       
                                朝早同陳軒搭火車去啦...佢係咁串我啵!!           then 8點幾就去到運動場 (最早到...)= ="         之後就坐下...吹下水咁囉...    吹到11點幾就去食飯啦~~ka*   同左阿tur  小韻 ~冰冰.........去左"腸粉仔"食野 (好難食丫...)
        依飽左個肚...返到去就要熱定身!! 準備4*400既比賽   到左2點幾就開始啦...係下面召集個時..又緊張又凍到阿媽都唔認得丫...><"
  我...小韻個d "籃"埋一齊...取暖

  到我地跑啦...我要跑第2棒丫( 要cut線喎...我都唔識cut ><)    不過好彩都無cut錯線...如果唔係就樣衰啦.../\/\"
  落住雨比賽好辛苦架...又睇唔到路啵!!   又驚"線"低= ="    不過蔚b好勁丫!!   激快牙..* 
                                                       我地係我地個組跑第3...以第8名入決賽= ="(蔚同我都唔想入丫) 唉...!!

   之後睇結果李寶既4*400 同世傑既4*100 都入到決賽...佢地好勁丫...*

   
       打住咁多先啦...*好累丫 ...____ 

刊登時間︰2006-01-20 06:05 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]