| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |
 | |
| ((* 睇戲+--,, |
| 哈哈*今朝8點就起身...then搞點晒之後就去apm啦...
今日去睇戲丫....<<魔幻王國:獅子 女巫 魔衣廚>> 好正丫>3< 勁鍾意果4個主角
隻獅子都幾好...其實呢套係宗教片黎架...ka*
睇完就係apm到行左陣... 之後我地去左mk到行... 一個星期行2次>﹏< 勁累!!
到左5點幾就返新興啦...執下野咁!!
我岩岩先返屋企咋...><
唔打lu...
|
| 刊登時間︰2006-02-04 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 | |
| --* ,,無主題=]]] |
| 今日1點先起身...Then就食飯啦!! 之後就玩電腦>>>3點鐘就返去大埔lu...執野ma~
整到4點幾...就出去揾Lily 啦...陪左佢去大中...哈哈* 玩到6點幾返屋企!! 7點走人lu....
返到黎玩電腦 ~~今日好開心丫!! wakaka*
駿就去完camp返左黎.... 我同蔚都好返lu...ka*
今日都無做過d乜... 聽日去睇戲...嘻*
ps: 唔該晒...(奇x風)
 |
| 刊登時間︰2006-02-03 10:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 2 日 星期四 |
 | |
| ((* 悶Day--,, |
| 今日係屋企發毛= =" 無乜野做過..!!
同左個唔係wan ling既wan ling 係到icq.../\/\"
唉...今日成日亂諗野>﹏< 真係超唔開心丫
唔想打啦...希望聽日開心d啦!!
ps 阿tur...你要+油丫!! (溫書) |
| 刊登時間︰2006-02-02 11:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 44 | »
|