| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| *--● Happy /\/\v |
| 今日都幾開心架~朝早訓到12點到(平時勁早起身架ma)...之後就食野啦~
傾下電話~~玩陣電腦.....lily話出黎行街!! 咪陪下佢囉 >3< 行左幾個鐘~我地又飲又食~嘻*
我地又去左無印幫肥詩同老溫買筆...<---駛人唔駛本!! Then7點幾送lily去搭車,,,
返到去...跟住又落街食飯~(去左食日本野~勁好味*) Then過左新城市都買電話...
本身諗住買z520i架....宜家買左v360~~個到d人俾晒2部我比較~~ka*(勁抵死)
宜家呢部個mon清勁多...* 哈~返到黎係咁整個電話---- 之後玩msn ~icq & sms囉!!
今日都無乜野做過~haha~ 不過好開心/\/\v
p s 阿tur: 聽日你又唔得啵...><"
|
| 刊登時間︰2006-02-12 01:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 44 | »
|