| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
| ((* 第 3 日學界--,, |
| 今日終於係最後一日學界lu...哈*
今朝好唔願咁起身= ="之後去火車站啦~唉...又係我等陳軒><"
去到就熱身啦~因為要跑200ma* 小韻又遲遲都未黎~
人地都未訓醒就跑﹏我跑果時竟然唔係咁緊張咋啵...!!(可能呆呆地啦)/\/\"
之後跑啦...唉...p左k添~搞到傷晒[流晒血丫><" 痛死]~好彩係過左終點先p咋...哈*唔駛包尾!!
p完之後起唔到身...好彩有小韻mum同蔚抱我咋∼∼thz丫!! 去左醫療室搞搞佢...*
之後上返去就訓左陣....到左800啦~有潘嘉廉..阿tur~ 冰冰..李寶~駿同尹ling果d囉
我點都起身睇一睇阿tur同冰冰比賽既!!嘻*
竟然俾阿tur追到一個丫...haha~冰冰就唔比阿tur過佢~~好搞笑*
then我偶像[李寶]拎到第2丫~wakaka*
佢地跑完之後就係4*100啦...得男乙入左決賽咋~佢地雖然跑第8~但係都追得好貼(最勁都係dad同埋世傑)追左勁多~
睇完之後去食umum...我同小韻都唔想同"xx"食ma 去到間餐廳~我同小韻mum同dad就買外賣返去食啦...
返到去...得ms wong係到~食飽之後好眼訓丫~我諗住我整親唔駛跑啦...仲有後備架ma~
點知ms wong死都要我跑><" 唉..."擦"左紗布之後...d血仲流緊啵>﹏<再去多次醫療室∼之後香sir幫我整啦
幫我消毒果時又話唔痛...點知一消果下痛到我飛起...香sir又成機係到串我= ="
Then...開始跑4*400啦!! 男乙佢地拎第4~超勁!!
之後都我地啦...第一棒係酸妹~2.我>3.蔚>4>小韻~ 我地一開始就包晒尾啦><"
我追左一個人....不過跑到最後100m果到好鬼痛丫~好 慢咁樣跑返去...之後都蔚接棒...我無睇到佢跑丫~
我已經攰到累低左~但佢都好似過左一個人丫~ 最後小韻啦...第4棒d人實在太強啦~
鬥唔過...最終都係拎第8...不過都算盡左力啦~ 跟住就係個D頒獎典禮啦~~
何中拎左男乙既團體第8名~哈* 好勁丫!! 咁多間學校佢地都拎到獎~
其他都係俾心誠同甲寅個d拎晒...大贏家就係心誠*
完左之後就同阿tur..小比...陳軒...嘉俊去buy bbq o的食物啦... 去左大元街市>又去左百佳~
成程路都無乜點靜過!! 發晒癩咁~wakaka* 買完之後去左小比屋企啦...我無入到去..
實在太恐怖啦...有cat丫>﹏< 之後我就係走廊等佢地囉~ 跟住就同tur~陳軒去搭車!! 走人...
之後同陳軒去左沙田新城市到買野啦...揾左幾間先揾到~ then我就搭車返屋企lu~
一返到去..|3ath完 訓著左...訓到11點幾先起身...好累丫
聽日bbq丫~o侯嚨痛先黎bbq>﹏<
唔打lu...

田徑隊 大合照!!
|
| 刊登時間︰2006-01-26 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|