●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 5
累積人氣: 9992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天
     ((* 第 3 日學界--,,
  

  今日終於係最後一日學界lu...哈*
              今朝好唔願咁起身= ="之後去火車站啦~唉...又係我等陳軒><"
      去到就熱身啦~因為要跑200ma*   小韻又遲遲都未黎~
               人地都未訓醒就跑﹏我跑果時竟然唔係咁緊張咋啵...!!(可能呆呆地啦)/\/\"
     之後跑啦...唉...p左k添~搞到傷晒[流晒血丫><" 痛死]~好彩係過左終點先p咋...哈*唔駛包尾!!
      p完之後起唔到身...好彩有小韻mum同蔚抱我咋∼∼thz丫!!   去左醫療室搞搞佢...*   
     之後上返去就訓左陣....到左800啦~有潘嘉廉..阿tur~ 冰冰..李寶~駿同尹ling果d囉
                    我點都起身睇一睇阿tur同冰冰比賽既!!嘻*
       竟然俾阿tur追到一個丫...haha~冰冰就唔比阿tur過佢~~好搞笑*
       then我偶像[李寶]拎到第2丫~wakaka*
   佢地跑完之後就係4*100啦...得男乙入左決賽咋~佢地雖然跑第8~但係都追得好貼(最勁都係dad同埋世傑)追左勁多~
        睇完之後去食umum...我同小韻都唔想同"xx"食ma   去到間餐廳~我同小韻mum同dad就買外賣返去食啦...
      返到去...得ms wong係到~食飽之後好眼訓丫~我諗住我整親唔駛跑啦...仲有後備架ma~
    點知ms wong死都要我跑><"  唉..."擦"左紗布之後...d血仲流緊啵>﹏<再去多次醫療室∼之後香sir幫我整啦
     幫我消毒果時又話唔痛...點知一消果下痛到我飛起...香sir又成機係到串我= ="
       Then...開始跑4*400啦!!  男乙佢地拎第4~超勁!!  
             之後都我地啦...第一棒係酸妹~2.我>3.蔚>4>小韻~   我地一開始就包晒尾啦><"
      我追左一個人....不過跑到最後100m果到好鬼痛丫~好 慢咁樣跑返去...之後都蔚接棒...我無睇到佢跑丫~
    我已經攰到累低左~但佢都好似過左一個人丫~      最後小韻啦...第4棒d人實在太強啦~
         鬥唔過...最終都係拎第8...不過都算盡左力啦~   跟住就係個D頒獎典禮啦~~
      何中拎左男乙既團體第8名~哈*    好勁丫!! 咁多間學校佢地都拎到獎~
             其他都係俾心誠同甲寅個d拎晒...大贏家就係心誠*  
      完左之後就同阿tur..小比...陳軒...嘉俊去buy  bbq o的食物啦...  去左大元街市>又去左百佳~
        成程路都無乜點靜過!!   發晒癩咁~wakaka*       買完之後去左小比屋企啦...我無入到去..
     實在太恐怖啦...有cat丫>﹏< 之後我就係走廊等佢地囉~   跟住就同tur~陳軒去搭車!! 走人...
        之後同陳軒去左沙田新城市到買野啦...揾左幾間先揾到~  then我就搭車返屋企lu~
             一返到去..|3ath完 訓著左...訓到11點幾先起身...好累丫
         聽日bbq丫~o侯嚨痛先黎bbq>﹏<  
                                  
                      唔打lu...  
        
      
    
        田徑隊 大合照!!

刊登時間︰2006-01-26 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
     ((* 第 2 日學界--,,
  

  哈*今日係第2日學界啦...都唔知係咪行衰運*今朝一出門口就見到隻cat..嚇到我飛起...之後隻cat走左~我就行啦
     點知....>< 有隻浪狗係我前面= ="頂...我最驚動物架ma... 呆左))*
    跟住例牌同陳軒去啦...---去到ms wong就叫我熱身..因為我要跑400米ma   之後就同左小韻落去熱身囉...
 then就上返去睇 人跑啦...嘩*我地學校有勁人架...阿釗哥哥好鬼勁丫(((*haha            
     之後到400m啦...d人好癲丫(快到死死下...*)   李寶好鬼勁丫...簡直係我偶像~嘻*  
                    我跑我個組既第3名...算係咁啦(唔駛包尾...wkakak*)
 不過都拎唔到標準---好唔開心丫(差o.17秒咋) ><"好遺憾~唉*    唔想升group丫= ="
    好彩都俾自己紀錄快左2秒丫...*有返d安慰--(haha/\/\")   跑完之後就好累啦...    
    上返去就睇世傑同蔚b比賽啦...唉..今年d人勁左丫!!世傑竟然入唔到決賽~可惜"
     之後..蔚b超勁...快到佢丫...(仲話驚跑包尾..ha*)佢入左決賽丫...叻女~ka*
        跟住去食飯lu...我同左阿tur...小韻mum去左m記買野食啦...一邊行返去一邊食...
  小韻帶我地行左條好靜既路∼∼唔知點解好似比平時遠d咁既...不過我地一邊吹住水返去...*哈
   返到去...都無野做!!     之後陪左蔚去熱身囉...(其實都無熱到既= =")      去左睇李寶比賽...(400決)
     點知都未到李寶比賽...蔚就要去召集啵~~我就幫李寶拎住d 衫咁啦~~佢拎第2丫...(不過都唔開心)><"
  之後就去揾蔚啦...點可以"dum"低佢一個呢?? 哈哈*          佢好驚丫...搞到我都好緊張><      
     佢好跑第7丫...(不過入到決賽好勁架啦...*)  
                          最令我估唔到陳軒竟然可以拎到跳遠第1喎 (我低估左佢添~嘻)
       睇完蔚之後就開始  1500啦...阿tur...冰冰..家裕..尹ling果d都有份跑丫!!   
                             佢地好勁...可以跑咁遠既路程~俾個good你地    
           Then阿tur搭火車走人...到左大埔壚我又要獨自上路lu= ="
                  
        到左7點幾就同"大姐"&"二姐"佢地去食飯...去食印尼野~辣既>< 我都唔食得辣~  
               到9點幾返屋企lu...今日就係咁過左/\/\"
 
       聽日跑200同4*400既決賽丫= ="        我200要拎標準丫...
            
             p.s蔚: 聽日要+油丫...我地既4*400~哈*   輸都唔好輸得咁樣衰丫!! 

                          唉...今日俾個死人小比比笑我添= ="樣衰左~   其實我唔小心咋ma--- 

     

刊登時間︰2006-01-25 11:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
     (((,,放假lu..*
  

      返埋今日終於放假lu...
          唉,...今日都係傻仔tur同我返學啦!!   我要拎書ma~kaka*
    之後上maths堂,,,乖乖咁聽書~哈哈*       中文就收班相$$果d  搞左成堂!!
         普通話派卷啦...有66.5分~正丫(諗住唔合格架ma) good....
             之後上堂都無乜野發生...到我lunch見到阿tur拎住張野...
                       我搶左唔俾返佢...哈哈*  我幫你練下d氣力咋~wakaka*
                     放左學就打排球啦~好耐無打過添/\/\"
  今日練波都幾開心...wakaka*   好鍾意星期二練波牙 ~嘻)))    練到6點幾走人lu*
             又係同陳軒搭車...哈哈*   (返學就同阿tur...放學就同陳軒)不過好快就無得咁lu...
                           佢地都f.5囉...唔知升唔升到呢??!
     唉...中文又唔鬼合格啵..又係差8分= ="  
   Then返屋企唔知做乜好鬼暈啵...食飽飯之後就訓左陣啦!!  
     訓完都係無用既...都仲係暈暈地~~  then同蔚傾左陣電話
          之後宜家打緊日記...無啦啦又流鼻血啵...*痴痴地線架 
   頂...聽日"死亡日" 真係唔鬼想跑丫><"     要跑400m  成個圈咁大!!><"    都唔夠氣跑><

             唉..唔打住啦..*

刊登時間︰2006-01-24 11:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]