●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 12
累積人氣: 9974
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日 晴天
     *[[...年初一 ●
  

  今日係大年初一 /\/\"   我咁大個女第一次唔駛去拜年咋---不過唔駛拜年即係無[利是]啦><"
           今朝10點幾就起左身啦...than食飯啦!!   食飽之後玩電腦...悶悶= ="    玩到咁上下...就出左去揾婷啦..
        佢今日d親戚去佢屋企拜年...其實咪即係d大人打麻雀 ---  之後佢就出左黎啦...
          我地勁無聊...去左行街...d鋪頭又勁多無開啵...>﹏<   我地去左"no name"到買野...!!
       我買左條頸鏈同裙鏈...哈*     婷就買左件...背心"嬲"同頸鏈.../\/\"        之後去左[ 耶林閣]到食野...yummy
         then我地繼續行街街啦...去左扭蛋  正丫... 扭左迪士尼既介子...像筋!! 我本身係pooh架...之後俾左婷
       同佢換左...宜家我係minnie啦...好令丫/\/\"     再扭左公主系統既野啦...令爆丫>3<
          之後我地過左富亨到吹水...去左ok到買野食...之後揾公園坐!!    去左2 個公園丫~~正正))*
         都吹左好多野丫....kaka*    到6點幾就走人lu....本身諗住搭72a架!!  點知...去到架車走鬼左shit*
            之後改搭71s 轉火車啦~*  Then 8點先返到黎...= ="    跟住食飯...玩電腦...
         宜家就同緊令女tur傾電話啦...哈*

    p.s :今日得一封利是...失敗><"      

                                                                       tur雞~~駿 : 約實你地去睇戲架啦...咪甩抵丫!!  
                                                                                                 阿tur...真係一日不見 如隔三秋丫...嘻*

刊登時間︰2006-01-29 10:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天
     *[[...團年 ●
  

 琴晚..返左大埔~同左"大姐"~"二姐"去行年宵...哈哈*          buy左個彈彈波...好鬼搞笑架/\/\"
         到左3~4點先訓教教豬~    今朝俾起身又即刻去大中揾李凱同咩羅~ then就上左咩羅屋企玩囉
   上到去就食野啦...飽左就玩電腦~吹下水咁!!     哈*Thz 咩羅幫我整傷口丫~~
          之後又影相/\/\"  玩到5點幾~去左"好好"到食糖水啦...勁好味丫
     跟住我就走人lu...返沙田~點鬼知等左勁耐都無車....就同左阿tur傾電話啦...都傾左差唔多半個鐘先有車啵>﹏<shit
      返到去..d親戚已經黎晒lu~之後就食飯啦...嘻嘻*都幾好餸架!!     Then玩左陣電腦..就同d阿姨去行街街啦!!
        返到黎都成11點45lu...之後打俾駿~同佢一齊係電話中倒數/\/\"  
                    跟住玩電腦...哈哈* 
         今日就咁過左lu.../\/\        聽日大年初1~~ka*

  ps: 各位Happy New Year牙...>3<
                
    ps:阿tur∼我有同佢玩架...唔好再話我啦!!  呵*

       ps: 陳軒...咪再玩我啦...殺左你架 !!
     
       ps:駿...咪成日識講唔識做啦~~哈哈*

刊登時間︰2006-01-29 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
      ﹏● B B Q *---
  

      嘻* 今日11點先起身...  之後搞點d野就去搭火車啦!!  陳軒又話15分鐘啵...又遲到
         之後同阿tur ...12點幾先返到學校~ 無幫到小比拎野...佢好勁丫..(一個人拎3包炭~抵讚)kaka*
          透爐透左成粒鐘...最衰溫子澄啦..本身得架ma~俾佢整熜左><"    
     Then就開始"燒" 啦... 都無乜點燒過!!  燒左勁少野食~
      ms chan同ms wong都要我燒野俾佢地食= ="    唔燒又係咁串我啵><  慘慘慘!!
         之後...食得勁少野~好彩有小韻mum 同dad咋...佢地燒左都俾我食...Thz*>3<
       不過好似無乜野食咁...  之後勁俾人串)))又俾細so打* 痴線架...*   
                  俾左 10大元...得d咁既後果!~ 
         跟住~ 就打左陣波囉...(10分鐘咋 )   之後走人lu*   
   THEN去左許留山Buy野飲...再過左大中食umum...[燒野食~都食得唔飽既><]
   食完就同阿tur*陳軒搭車走~
               唔打lu~出街玩lu...wakaka*
          
    p.s: 唔知阿tur講果d野係咪真架呢?!  哈*
                    

刊登時間︰2006-01-27 08:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]