●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 5
累積人氣: 9967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 12 日  星期日 晴天
     訓...
  

     訓.....訓.....訓 zzZ...

刊登時間︰2006-03-12 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 9 日  星期四 晴天
     (((,,陸 運會 2--*
  

  今日係第2日陸運會...朝早個頭同個胃好痛...搞到5點幾起左身><"
                   7點45去到運動場!!   Then上左去肥莊個到啦...我去到就訓覺啦!!點知俾個p話我喎=="
          肥莊超掂咁講左句:佢都唔係訓覺...佢訓係到咋ma→個p無聲出~走左~哈*
             之後聽到司令台講:女子乙組200公尺決賽召集= ="  起身拎釘鞋!!
      得我自己一個拎...蔚又唔知去左邊啵><  拎完鞋之後係咁喊  勁唔舒服---搞到我唔想跑!!
     之後落到去見到蔚..即刻攬住佢係咁喊...嚇死佢地~   then阿tur跑完800都過左黎睇我/\/\" 
       去到報到...好似遊雲咁*唔知自己做緊乜!!         最後拎左第2...我好開心囉!!  
            不過跑完又係到喊---辛苦到....又嚇親肥詩仔/\/\"   之後副主席見到我係咁喊..佢又喊埋一份!!
       跟住我要跑400m...我本身想唔跑架...不過我知副主席好想我跑/\/\"~~為左顏子~咁就跑啦~
          捱到最後100m我頂唔順lu---放軟晒><"  最後拎第4....唔駛包尾!!  
                  之後行都行唔到丫...勁多人扶我~哈哈*有小韻..副主席個d*   去左紅十字會個到整隻腳...
        ms  wong又幫我整隻腳...哈~超舒服丫/\/\v     400輸左...但好開心!!  終於跑晒個人d比賽~輕鬆晒
     之後睇班際...3e第2~超勁丫!!   跟住ms wong幫我地報左跑果d學會個d←都唔知叫乜!!
          我同蔚..細斯同小韻...都唔駛第尾...gd           lunch同阿tur..老豆...仲有個係老豆個好朋友--阿橋~同金xx啦!
       食完返去就睇100米決賽...黎世傑真係唔似人囉...快到差d睇佢唔到~哈*    睇完就跑家際4*100啦!! 我>>肥莊>>思佩>>蔚  哈* 我第一棒追唔晒d人..差一個丫><"   好彩肥莊唔慢...佢第一個交棒俾思佩...勁丫!!  肥莊:你贏左個個人丫...wakaka*
          拎左第1名...* 4*400破埋紀錄~wakaka*        跑晒之後就閉幕禮...做運動員代表---又hot又多蚊= =
       拎4*100個獎果時我同蔚一齊出去...笑死我!!  我諗支旗好重架...我拎實會跌囉...so就蔚拎左~haha*
      拎女乙個獎果時又係佢拎旗/\/\"   我同佢都好開心...*  /\/\v    之後小韻拎左全場...嘻*一定係佢啦
           唔打住啦....好累丫..

  ps:今日好好好開心*  

刊登時間︰2006-03-09 11:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天
      ﹏● 陸 運會*--- 鬱悶
  

   今日陸運會...同陳軒+tur 一齊去啦!!     今日跑200既時候...得我同一個人跑(2條友) 
             勁白痴...從來都未試過囉~~第2名時間入決賽...之後400米...一定係計錯時間囉~
     我無可能會1:04跑晒..學界都要1:17啦!!      400就以第一名時間入決賽~
             唉....聽日無可能拎到第一添...><"
                          之後放lunch就去左許留山食"多芒小丸子"~wor...正丫>3< 好至愛!!
       返到去就到蔚跑100m...佢好勁丫...拎左金啦~~完左100之後到4*400啦~ 都既有信心....
             特別對家際4*400同4*100有信心~~哈*
                 細車第一棒...思佩第2棒..蔚第3...我第4~~ wakaka* 但係跑完真係好辛苦><
           已經唔想再跑400啦...聽日仲要決賽...好驚輸俾"佢"丫= ="   

      
   唉...無晒心機跑囉!!    勁唔開心><    又辛苦喎
                   未試過咁唔鍾意陸運.....
      

刊登時間︰2006-03-08 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]