●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°
訓.....訓.....訓 zzZ...
今日係第2日陸運會...朝早個頭同個胃好痛...搞到5點幾起左身><" 7點45去到運動場!! Then上左去肥莊個到啦...我去到就訓覺啦!!點知俾個p話我喎==" 肥莊超掂咁講左句:佢都唔係訓覺...佢訓係到咋ma→個p無聲出~走左~哈* 之後聽到司令台講:女子乙組200公尺決賽召集= =" 起身拎釘鞋!! 得我自己一個拎...蔚又唔知去左邊啵>< 拎完鞋之後係咁喊 勁唔舒服---搞到我唔想跑!! 之後落到去見到蔚..即刻攬住佢係咁喊...嚇死佢地~ then阿tur跑完800都過左黎睇我/\/\" 去到報到...好似遊雲咁*唔知自己做緊乜!! 最後拎左第2...我好開心囉!! 不過跑完又係到喊---辛苦到....又嚇親肥詩仔/\/\" 之後副主席見到我係咁喊..佢又喊埋一份!! 跟住我要跑400m...我本身想唔跑架...不過我知副主席好想我跑/\/\"~~為左顏子~咁就跑啦~ 捱到最後100m我頂唔順lu---放軟晒><" 最後拎第4....唔駛包尾!! 之後行都行唔到丫...勁多人扶我~哈哈*有小韻..副主席個d* 去左紅十字會個到整隻腳... ms wong又幫我整隻腳...哈~超舒服丫/\/\v 400輸左...但好開心!! 終於跑晒個人d比賽~輕鬆晒 之後睇班際...3e第2~超勁丫!! 跟住ms wong幫我地報左跑果d學會個d←都唔知叫乜!! 我同蔚..細斯同小韻...都唔駛第尾...gd lunch同阿tur..老豆...仲有個係老豆個好朋友--阿橋~同金xx啦! 食完返去就睇100米決賽...黎世傑真係唔似人囉...快到差d睇佢唔到~哈* 睇完就跑家際4*100啦!! 我>>肥莊>>思佩>>蔚 哈* 我第一棒追唔晒d人..差一個丫><" 好彩肥莊唔慢...佢第一個交棒俾思佩...勁丫!! 肥莊:你贏左個個人丫...wakaka* 拎左第1名...* 4*400破埋紀錄~wakaka* 跑晒之後就閉幕禮...做運動員代表---又hot又多蚊= = 拎4*100個獎果時我同蔚一齊出去...笑死我!! 我諗支旗好重架...我拎實會跌囉...so就蔚拎左~haha* 拎女乙個獎果時又係佢拎旗/\/\" 我同佢都好開心...* /\/\v 之後小韻拎左全場...嘻*一定係佢啦 唔打住啦....好累丫.. ps:今日好好好開心*
今日陸運會...同陳軒+tur 一齊去啦!! 今日跑200既時候...得我同一個人跑(2條友) 勁白痴...從來都未試過囉~~第2名時間入決賽...之後400米...一定係計錯時間囉~ 我無可能會1:04跑晒..學界都要1:17啦!! 400就以第一名時間入決賽~ 唉....聽日無可能拎到第一添...><" 之後放lunch就去左許留山食"多芒小丸子"~wor...正丫>3< 好至愛!! 返到去就到蔚跑100m...佢好勁丫...拎左金啦~~完左100之後到4*400啦~ 都既有信心.... 特別對家際4*400同4*100有信心~~哈* 細車第一棒...思佩第2棒..蔚第3...我第4~~ wakaka* 但係跑完真係好辛苦>< 已經唔想再跑400啦...聽日仲要決賽...好驚輸俾"佢"丫= =" 唉...無晒心機跑囉!! 勁唔開心>< 又辛苦喎 未試過咁唔鍾意陸運.....