| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 8 日 星期一 |
 | |
| ﹏● 悶悶的DAY D *--- |
| 今日D堂真係好悶...數學同地理就同美美坐啦...傾傾傾*
之後LUNCH 差唔多成班俾人罰...SO留左係學校食---LILY買返黎俾我!! thz>33<
之後上返課室啦...係門口同lily吹下水...同肥詩玩下咁...入到去就背書...
then魚刺扮狗求我---要我俾返本書佢*wakaka---見到佢真係好可憐(唔知係咪真係撞傻左..叫佢扮狗叫~佢真係扮)
我見佢咁聽話---就俾返佢啦!! 之後同個 死人頭(小榮)打交---整到我 成隻手都瘀晒*
超級痛= ="
lunch過後就係中史堂...哈哈*簽簽仔中左獎---仲以為係d乜添!! 原來係d為校爭光既野要佢去做!!wakaka* 真係辛苦晒
2堂中文...都有聽書/\/\v 放學後...留係學校做engr個project啦!! 同左肥詩出去買野食...再返去做!!
份野大致上完成啦.... 之後係學校hea左一陣---就行去大中...行街街 /\/\v 本身係同埋hidi一齊~~之後佢走左
得我同肥詩...行到6點佢陪我去搭車...so good --->3<---
ps: 肥詩---我地o既計劃...哈*
|
| 刊登時間︰2006-05-08 11:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 4 日 星期四 |
 | |
| ]] Ha pi Day* --● |
| 哈* 今日差少少就遲到...好彩* then今日放早...12點20就訓lu
之後陪左華dee過富亨...去左大家樂買野食...再去佢屋企出面條走廊等佢換衫......
再過去頌善 (簽簽屋企)..食野啦...玩啦* 初頭俾佢呃左我...搞到我以為有dog>o<
之後佢地3條友係到玩埋d唔知乜野籃球game...我就睇左一陣...上左簽簽張床到聽歌 /\/\" 搞左一陣...
2點幾就出發去彤彤屋企...我地4個搭的士過去太和啦...哈哈* 發生左d超好笑既野...
[[[魚次]]] 勁 魚皮丫...搭的士...上車個時撞到個頭...之後係咁話好痛好痛...kaka*
then俾個的士司機串返佢...你撞我部車...我個心仲痛丫...之後又勁俾簽簽串佢咀...真係好抵死丫* 笑到我同華dee死!!
去到彤彤屋企...佢地已經玩緊啦...有彤彤...melissa...魚蛋....黎綸...暉兒...anna....我地去埋,有成10個人*
之後就打牌啦...玩啤牌啦....又玩埋大富翁~haha*玩大富翁個時勁串魚次* 好狗好狗~~
簽簽又成日坐監..../\/\v 超正* 跟住4點到...黎綸話要去打波... = ="
佢同簽簽就走左lu...25仔* 我地就繼續玩啦!! 我地玩7級豬...*暉兒勁cheap))) 佢輸晒啦*要夾住個樽係....果到啦/\/\"
仲要影埋佢相(遲d先post出黎)---佢仲勁奸...唔肯 罰埋另一樣野 = =" 玩到5點30到...就走人lu))) 佢地個個都要返屋企* 我又唔想返啵...諗住叫駿出黎陪我.....
但係最尾我都係去左anna屋企..同佢吹左一陣水啦!! 知左好多野..wakaka* 我7點閃人...返左富善m記揾我媽咪!!
hea左一陣...就返學校!! 小榮行係我後面...食我塵~哈* 之後聽啦...悶悶悶* 電話又無電啵= ="
聽黎聽去都係講個d野...遲d又要聽過啵>o< 聽既期間...同左好多人眼神接觸~嘻* 聽到9點幾...終於有得走人啦*
上巴士k17...見到crystal同埋駿駿* 同佢地互望...但又唔講得野---之後試下開電話啦...都捱到一陣!! 同駿sd sms..~~~. 之後10點返到沙田*去食埋飯 岩岩返到屋企* 同人chat.../\/\"
ps:今日超hapi... 去左3個人既屋企---簽簽...彤彤...anna
|
| 刊登時間︰2006-05-04 11:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 |
 | |
| ((* = =" --,, |
|
今日lunch同放學都落左去打波.../\/\v啦*
放學就同lily走...之後見到 max同河豚...就同佢地一齊行...陪lily去左家政行..
再陪max去買con水...then就送lily同河豚返太和!! then max再陪我等車....gd*
哈哈*夜晚就同小榮(救星 )傾電話...* 佢好抵死...係咁串我
...又係到笑笑笑*唔信我咪自己做G.e囉*
聽日咬死佢!!
ps:宜家紅雨丫...聽日返學啦!! |
| 刊登時間︰2006-05-02 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 44 | »
|