●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 9994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天
      ﹏● 悶悶的DAY D *---
  

   今日D堂真係好悶...數學同地理就同美美坐啦...傾傾傾*
          之後LUNCH  差唔多成班俾人罰...SO留左係學校食---LILY買返黎俾我!!   thz>33<
    之後上返課室啦...係門口同lily吹下水...同肥詩玩下咁...入到去就背書...
            then魚刺扮狗求我---要我俾返本書佢*wakaka---見到佢真係好可憐(唔知係咪真係撞傻左..叫佢扮狗叫~佢真係扮)
    我見佢咁聽話---就俾返佢啦!!  之後同個 死人頭(小榮)打交---整到我 成隻手都瘀晒*   超級痛= ="
       lunch過後就係中史堂...哈哈*簽簽仔中左獎---仲以為係d乜添!!  原來係d為校爭光既野要佢去做!!wakaka* 真係辛苦晒
   2堂中文...都有聽書/\/\v   放學後...留係學校做engr個project啦!!  同左肥詩出去買野食...再返去做!! 
        份野大致上完成啦.... 之後係學校hea左一陣---就行去大中...行街街 /\/\v 本身係同埋hidi一齊~~之後佢走左
  得我同肥詩...行到6點佢陪我去搭車...so  good --->3<---
        
  ps: 肥詩---我地o既計劃...哈*

刊登時間︰2006-05-08 11:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四 晴天
     ]] Ha pi Day* --●
  

  哈*  今日差少少就遲到...好彩*    then今日放早...12點20就訓lu
          之後陪左華dee過富亨...去左大家樂買野食...再去佢屋企出面條走廊等佢換衫......
        再過去頌善 (簽簽屋企)..食野啦...玩啦* 初頭俾佢呃左我...搞到我以為有dog>o< 
     之後佢地3條友係到玩埋d唔知乜野籃球game...我就睇左一陣...上左簽簽張床到聽歌 /\/\" 搞左一陣...
     2點幾就出發去彤彤屋企...我地4個搭的士過去太和啦...哈哈* 發生左d超好笑既野...
      [[[魚次]]] 勁 魚皮丫...搭的士...上車個時撞到個頭...之後係咁話好痛好痛...kaka*
  then俾個的士司機串返佢...你撞我部車...我個心仲痛丫...之後又勁俾簽簽串佢咀...真係好抵死丫* 笑到我同華dee死!!
    去到彤彤屋企...佢地已經玩緊啦...有彤彤...melissa...魚蛋....黎綸...暉兒...anna....我地去埋,有成10個人*
  之後就打牌啦...玩啤牌啦....又玩埋大富翁~haha*玩大富翁個時勁串魚次* 好狗好狗~~
         簽簽又成日坐監..../\/\v    超正*  跟住4點到...黎綸話要去打波... = ="
    佢同簽簽就走左lu...25仔*  我地就繼續玩啦!! 我地玩7級豬...*暉兒勁cheap)))  佢輸晒啦*要夾住個樽係....果到啦/\/\"
    仲要影埋佢相(遲d先post出黎)---佢仲勁奸...唔肯 罰埋另一樣野  = ="  玩到5點30到...就走人lu)))  佢地個個都要返屋企*             我又唔想返啵...諗住叫駿出黎陪我.....
    但係最尾我都係去左anna屋企..同佢吹左一陣水啦!! 知左好多野..wakaka*  我7點閃人...返左富善m記揾我媽咪!!
       hea左一陣...就返學校!! 小榮行係我後面...食我塵~哈* 之後聽啦...悶悶悶* 電話又無電啵= ="
      聽黎聽去都係講個d野...遲d又要聽過啵>o<  聽既期間...同左好多人眼神接觸~嘻*    聽到9點幾...終於有得走人啦*
    上巴士k17...見到crystal同埋駿駿*  同佢地互望...但又唔講得野---之後試下開電話啦...都捱到一陣!!  同駿sd  sms..~~~.  之後10點返到沙田*去食埋飯   岩岩返到屋企*  同人chat.../\/\"

  ps:今日超hapi... 去左3個人既屋企---簽簽...彤彤...anna
       

刊登時間︰2006-05-04 11:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二 晴天
     ((* = =" --,,
  

   

               今日lunch同放學都落左去打波.../\/\v啦*
        放學就同lily走...之後見到 max同河豚...就同佢地一齊行...陪lily去左家政行..
   再陪max去買con水...then就送lily同河豚返太和!!   then   max再陪我等車....gd*

        哈哈*夜晚就同小榮(救星 )傾電話...*    佢好抵死...係咁串我 ...又係到笑笑笑*唔信我咪自己做G.e囉*
             聽日死佢!!

 ps:宜家紅雨丫...聽日返學啦!!  

刊登時間︰2006-05-02 11:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]