●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 6
累積人氣: 9993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五 晴天
     練波..
  

  今日都係同melissa佢地返學啦...Then---上電腦...勁眼訓= ="
        之後2堂eng...miss $$無返....第一堂..同佢地吹水啦...石佩佩唔知係咪出水豆呢?! 
    第2堂就玩 "誠實*大膽" ...佢地都唔誠實...又唔大膽..係玩玩下先開始好d...  我勁誠實答晒佢地d問題...
   仲咀左小雲一啖...哈哈---佢極力反抗...都係逃唔出我....!!wakaka*  小息食野...返班房玩啦~
        中文...聽下書...陪人落去醫療室/\/\" (一日落幾百次*)    之後lunch...去左球場食...同lily吹下水咁!!
     返到去...無落到去猜波...都係班房玩...!!   中史...小明又無返...趙雞黎代堂...過左mmlc.睇片...我同黎綸個d係到聽歌/\/\v
   家政...都係搞條裙....= ="
        放學...諗住出去拎信...點知無帶身分證= =" 之後幫左美芝出去買野食---返黎先再練波* gd
   都打得幾開心..."
                不過到開場搞到我勁嬲...條仆街都唔知做乜q...   
             佢係到話人打得唔好  你好勁咩?! 
                           之後佢開波又特登勁細力...你想輸咋...咪搞我啦!!  死cheap精無人同佢玩..又痴埋卓4到*
        有病唔該睇e生啦...食慒左咁    我都未試過打波打得咁憫* 真係仆街...好彩有勁多知音人~~哈哈!!
     練到6點幾..換埋衫走人啦...之後去左m記hea*  7點25去左大中揾媽咪同姐姐*Then去左味千食野*
        之後去行街啦...買左新monday啦...stephy做封面..gd/\/\v   9點到搭車返屋企*
       聽日返小學lu....)))


   ps:  林家茵....唔好因為d賤人而唔開心啦*
 
   ps:星期一無得著冷衫...不過應該慣掛*有時都唔著/\/\"
 
   ps:  我都唔想打粗口架...but我太憫啦---

刊登時間︰2006-05-20 12:07 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四 晴天
     (((,, Day f--*
  

   今日...同melissa...大佬...魚蛋..彤彤佢地返學*  第一堂...數學←無6影到啵...哈哈*
         中文聽書...普通話訓教/\/\"    小息係班房....英文吹下水...作文!!   lunch...要補默...lily*買返黎俾我/\/\v 俾個gd佢!!
    之後猜左陣波...拎左車馬費...得48元= ="    history..聽書!! 
    pe...跳舞(同石佩佩...華dee...朱航..大佬係到搞gap*係後面玩)癲左*    放學交晒d野俾美芝...就走人---
 同lily* +華dee走...行左過大中...買左條波褲*/\/\v   又勁食野...飲野!!   帶左140蚊...咁就無晒lu= ="
    行左勁耐...之後去左富亨...等華dee 幫lily  print野...*  我同lily坐左係亨裕個邊等佢...正*  之後陪lily  搭71k...
 去lily屋企拎野...再搭72去阿婆屋企...食飯*   返屋企作文...+  同人chat*

    ps:  喜歡不等於有福和你一起...你若然真心怎可能沒轉機?!

刊登時間︰2006-05-18 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日 晴天
     ]]  /\/\V --●
  

  琴晚...傾完電話...傾到12點幾就訓左LU...太累了 ,,,太累了...
             今日12點前起左身...THEN打俾肥詩佢地啦...傾傾傾----之後出左大埔,,,2點係A1等...我最早到= ="
      之後一齊上左車車屋企啦...哈哈* 終於上左車車屋企啦...話就話做PROJECT...都係玩玩玩啦...又無Powerpoint喎... 做x??
係佢屋企...我同肥詩飲左佢  [[[o蜜同o茶]]]...佢媽媽 好好人...哈哈*係咁叫我同肥詩食野!!
  玩到3點30到...佢地話去我屋企...之後就搭72去啦.../\/\"   4點15去到...buy左m記上黎食!!蔚都黎左...之後就
       開始繼續玩....同埋做左少少project啦 好有成功感!! 終於有做野啦~嘻嘻*    發左癲咁...係咁玩! 個個都傻晒
     又食左勁多野...雪米滋..haha*  車車同小雲成粒放落口....凍死左佢地!!wakaka* 仲影左好多相!!  到7點佢地走人...個個都要出去食飯---THEN   小雲..車車同蔚就搭火車啦!!
  而肥詩就同我過左禾輋...佢搭72...我陪佢等埋巴士...傾左好多野*     之後我就去我阿婆屋企食飯---GD)))
     今日有迪士尼樂園奇妙世界 : 扮嘢小魔星 睇..我當然有睇啦/\/\v  睇到10點幾先走...
  返到屋企...就同人CHAT啦...    真係好想坐返之前個位....><
 
 ps : 簽簽...下次再黎過囉!!  實有機會o既/\/\"   
      
        下個目標...小雲屋企...wakaka*


 

刊登時間︰2006-05-14 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]