| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 19 日 星期五 |
 | |
| 練波.. |
| 今日都係同melissa佢地返學啦...Then---上電腦...勁眼訓= ="
之後2堂eng...miss $$無返....第一堂..同佢地吹水啦...石佩佩唔知係咪出水豆呢?!
第2堂就玩 "誠實*大膽" ...佢地都唔誠實...又唔大膽..係玩玩下先開始好d... 我勁誠實答晒佢地d問題...
仲咀左小雲一啖...哈哈---佢極力反抗...都係逃唔出我....!!wakaka* 小息食野...返班房玩啦~
中文...聽下書...陪人落去醫療室/\/\" (一日落幾百次*) 之後lunch...去左球場食...同lily吹下水咁!!
返到去...無落到去猜波...都係班房玩...!! 中史...小明又無返...趙雞黎代堂...過左mmlc.睇片...我同黎綸個d係到聽歌/\/\v
家政...都係搞條裙....= ="
放學...諗住出去拎信...點知無帶身分證= =" 之後幫左美芝出去買野食---返黎先再練波* gd
都打得幾開心..."
不過到開場搞到我勁嬲...條仆街都唔知做乜q...
佢係到話人打得唔好 你好勁咩?!
之後佢開波又特登勁細力...你想輸咋...咪搞我啦!! 死cheap精無人同佢玩..又痴埋卓4到*
有病唔該睇e生啦...食慒左咁
我都未試過打波打得咁憫* 真係仆街...好彩有勁多知音人~~哈哈!!
練到6點幾..換埋衫走人啦...之後去左m記hea* 7點25去左大中揾媽咪同姐姐*Then去左味千食野*
之後去行街啦...買左新monday啦...stephy做封面..gd/\/\v 9點到搭車返屋企*
聽日返小學lu....)))
ps: 林家茵....唔好因為d賤人而唔開心啦*
ps:星期一無得著冷衫...不過應該慣掛*有時都唔著/\/\"
ps: 我都唔想打粗口架...but我太憫啦---
|
| 刊登時間︰2006-05-20 12:07 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 18 日 星期四 |
 | |
| (((,, Day f--* |
| 今日...同melissa...大佬...魚蛋..彤彤佢地返學* 第一堂...數學←無6影到啵...哈哈*
中文聽書...普通話訓教/\/\" 小息係班房....英文吹下水...作文!! lunch...要補默...lily*買返黎俾我/\/\v 俾個gd佢!!
之後猜左陣波...拎左車馬費...得48元= =" history..聽書!!
pe...跳舞(同石佩佩...華dee...朱航..大佬係到搞gap*係後面玩)癲左*
放學交晒d野俾美芝...就走人---
同lily* +華dee走...行左過大中...買左條波褲*/\/\v 又勁食野...飲野!! 帶左140蚊...咁就無晒lu= ="
行左勁耐...之後去左富亨...等華dee 幫lily print野...* 我同lily坐左係亨裕個邊等佢...正* 之後陪lily 搭71k...
去lily屋企拎野...再搭72去阿婆屋企...食飯* 返屋企作文...+ 同人chat*
ps: 喜歡不等於有福和你一起...你若然真心怎可能沒轉機?! |
| 刊登時間︰2006-05-18 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 14 日 星期日 |
 | |
| ]] /\/\V --● |
| 琴晚...傾完電話...傾到12點幾就訓左LU...太累了 ,,,太累了...
今日12點前起左身...THEN打俾肥詩佢地啦...傾傾傾----之後出左大埔,,,2點係A1等...我最早到= ="
之後一齊上左車車屋企啦...哈哈* 終於上左車車屋企啦...話就話做PROJECT...都係玩玩玩啦...又無Powerpoint喎... 做x??
係佢屋企...我同肥詩飲左佢 [[[o蜜同o茶]]]...佢媽媽 好好人...哈哈*係咁叫我同肥詩食野!!
玩到3點30到...佢地話去我屋企...之後就搭72去啦.../\/\" 4點15去到...buy左m記上黎食!!蔚都黎左...之後就
開始繼續玩....同埋做左少少project啦 好有成功感!! 終於有做野啦~嘻嘻* 發左癲咁...係咁玩! 個個都傻晒
又食左勁多野...雪米滋..haha* 車車同小雲成粒放落口....凍死左佢地!!wakaka* 仲影左好多相!! 到7點佢地走人...個個都要出去食飯---THEN 小雲..車車同蔚就搭火車啦!!
而肥詩就同我過左禾輋...佢搭72...我陪佢等埋巴士...傾左好多野* 之後我就去我阿婆屋企食飯---GD)))
今日有迪士尼樂園奇妙世界 : 扮嘢小魔星 睇..我當然有睇啦/\/\v 睇到10點幾先走...
返到屋企...就同人CHAT啦... 真係好想坐返之前個位....><
ps : 簽簽...下次再黎過囉!! 實有機會o既/\/\"
下個目標...小雲屋企...wakaka*
|
| 刊登時間︰2006-05-14 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 44 | »
|