●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°
琴日...本身要去地理個d野...7點幾就有人打黎同我講話唔駛去...之後陸續有人sd sms +打俾我* 到左9點幾...彤彤..meilssa.....佢地打黎話黎緊沙田!! 叫左我落去食早餐...其實我仲未訓醒架>o< 算...都係落左去! 去左大家樂食...好耐都無食過個d早餐啦!! 食飽就同華dee返屋企先...之後簽簽同魚次到左先再落返去揾佢地--- 魚次勁抵死*係咁俾我地影佢相*/\/\v 之後去左影貼紙相--gd* 影完去左冒險樂園--嘻嘻* 玩到傻左...玩個d氣墊球 -簽簽同華dee到輸左俾我...簽簽仲要唔服輸--手下敗仗...wakaka* 玩完之後本身melissa..彤彤同魚蛋返大埔 ----簽簽...華dee 同魚次上黎我屋企...但係最後都係全部上晒黎/\/\" 佢地上到黎...打麻雀--- 得返我同簽簽*咁就玩電腦啦...*又睇左賭神2...識背晒出黎咁濟!!* 玩到3點幾佢地走人...我就傾左陣電話..之後 落去揾2姐...哈哈* 陪左佢cut頭髮....再出左去mk行街!! 返到黎...10點幾* 睇電視...傾電話....玩電腦...搞到成4點幾先訓* 魚次....←係咪好[[型]]呢?! ...襯唔襯丫?!
今日返學whit melissa...大佬...魚蛋* history...maymay俾人鬧...好慘丫><" 佢都無做錯= =" 之後2堂 va..都係玩住咁過*小息落左去補默經訓...哈哈* 我同肥詩+田雞 好奸 成張經訓紙拎住黎抄* maths堂...同車車傾下計...發下夢就過lu...oral堂...ms tong都係同我地傾計* lunch去左新興食/\/\v 1:15返到去..都係班房* 俾蘇梓榮搞到我成手都係[[[膠]]] then生物眼訓到爆---仲要上2堂*]]] 中文...分組討論--- 放學落去揾ms wong...練波* 做"落地" 隻手損晒= ="好痛 不過好好玩* 又同老雯 & 家茵 吹水...哈哈* 之後猜左陣波就走lu...7點鐘...之後去左m記hea))) then去搭車* 去左揾媽咪食飯/\/\v 9點鐘返黎* 掛住傾電話 + 玩電腦...完全唔記得左要做功課/\/\" 不過好累...訓覺lu* 聽日先做功課!! ps: 好q憎條死八婆...收皮啦*