| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ]]* 第一日放假--●佈道會 |
| 今日終於放假啦...11點~阿凱就打黎叫醒我* 但我都係11點25先起到身= =" 之後極速整野!! 就出門口*
一齊去佈道會*首先我返左大埔..揾阿凱* Then買野食p & t同m記..上車食!!
我同佢一齊搭73x出左荃灣* 搭車個時又食野...又傾計~~傾左超多野*
去到"眾安街"...扭靈同左佢d fd黎接我地...哈* 有個叫..阿"雯"o既陪我地去...都ok令!!
扭靈超勁...哈哈哈* 之後聽啦...好正丫*/\/\v
4點幾走人lu...同阿凱 & 可"橋"←(唔知係咪咁打)搭返73x走~~ 返左大埔同阿凱行街啦..又去影相)))
買左勁多零食丫...>3< 同佢行街..痴左線* 笑死左~~ 之後7點到..佢送我去搭車* wakaka*
返到黎...又係食飯....玩下電腦咁-.- 聽日去澳門lu...
呢個假有好多野想做丫....又要去睇戲...swimming...溜冰.............仲有好多* 唔知做唔做得晒呢?!
|
| 刊登時間︰2006-04-13 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 44 | »
|