●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 1
累積人氣: 9963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 15 日  星期六 晴天
     (((,,澳門1日遊--*
  

...大3巴 ..呢個唔記得左叫乜名= ="
 
   ...炮台

刊登時間︰2006-04-15 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四 晴天
     字...
  

                                                      


                                     







 唔通...我真係鍾意返[佢]?! 我後悔的是放棄你*
               想清洗所有記錄 試過結識你

刊登時間︰2006-04-14 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


     ]]* 第一日放假--●佈道會
  

   今日終於放假啦...11點~阿凱就打黎叫醒我*  但我都係11點25先起到身= =" 之後極速整野!! 就出門口*
          一齊去佈道會*首先我返左大埔..揾阿凱* Then買野食p & t同m記..上車食!!
              我同佢一齊搭73x出左荃灣* 搭車個時又食野...又傾計~~傾左超多野*
          去到"眾安街"...扭靈同左佢d  fd黎接我地...哈*   有個叫..阿"雯"o既陪我地去...都ok令!!
            扭靈超勁...哈哈哈*  之後聽啦...好正丫*/\/\v
       4點幾走人lu...同阿凱 &  可"橋"←(唔知係咪咁打)搭返73x走~~   返左大埔同阿凱行街啦..又去影相)))
    買左勁多零食丫...>3<    同佢行街..痴左線*  笑死左~~ 之後7點到..佢送我去搭車*  wakaka*
        返到黎...又係食飯....玩下電腦咁-.-   聽日去澳門lu...
         
       呢個假有好多野想做丫....又要去睇戲...swimming...溜冰.............仲有好多* 唔知做唔做得晒呢?!


                      

 

刊登時間︰2006-04-13 11:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]