●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 3
累積人氣: 9990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 26 日  星期日 晴天
     ...* 睇 波))
  

   今朝12點到起身..之後食飽lunch ~~就搭車去揾lily...一齊去睇波啦---习习毛球"
            wor...去到!! 佢地已經開左波lu~ 去到就睇蔥蔥同金冠庭打雙人啦...好勁丫佢地!! 贏左*
    之後澄澄show  time啦!!  玩晒* 整親都咁勁!!   又贏埋~Then係澄澄同博man啦~ 贏贏贏~  入左4強*
      跟住玩多陣就走人lu..無睇到佢地打4強*無得爭1..2名丫><"  最終佢地得到第3名*  已經好勁啦...因為佢地d隊員好多都整親
   唉...係咁俾人串我囉---明明就係網*  我有錯咩??!  線同網唔一樣o既咩?!!  駛唔駛咁丫?!  死人蘇梓榮
     之後又俾佢拎左我部手提玩..又係咁俾佢地影相* 你估我係明星咩?!*   之後上左lily屋企啦~~係到扮左陣溫書*
    就開始玩電腦...哈哈*  6點幾走人...搭72*   返到屋企都係同人chat啦*  心情唔係幾好囉><"  多謝令mum(小韻)
  同我傾左咁多野*   愛死你丫>3<


   My 令dad*  习习毛球隊勁人~~

  
   博man!!

刊登時間︰2006-03-26 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 24 日  星期五 雨天
     *[[... Day a ●
  

  今日係悶悶的DAY A...第一堂電腦--- 情況相當激烈...尿片唔知做乜...好憫丫*
           thEN 2堂ENG...悶都傻啦!!   之後小息...去左圖書館借書!!  無陪到華DEE落去食野添*
       之後2堂...中文~~分組上堂*  哈哈*我地拎左7分丫...太叻啦!!
                    到左LUNCH同 Lily 去左街市買...之後去新興食*  1點到就返學校lu...d雨好...
     得lily有帶遮...so我就濕左半邊身啦= ="  返到去...小榮勁好人咁俾左件冷衫我...佢驚我冷親ma...wakaka*
                 車車個頭好型丫...哈* 最衰無影相啦*
 中史堂..ok留心啦!!          跟住2堂家政堂...hidi無帶布...我俾左一半佢!!  之後返學就落左去打波...!!  打到5點就同陳軒走lu
   佢同我講左好多關於佢o既野..真係蠢丫!!  你俾人玩* /\/\"
          返到黎6點啦...玩下msn同傾電話咁啦...
      阿tur好慘丫><"唔見左份野...真係好賤囉*咁都唔見得o既*  仲要正係你個份!!
     
    好好玩丫...同成班田徑一齊玩msn!!  好耐無試過啦>3<

刊登時間︰2006-03-24 07:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 23 日  星期四 晴天
      ﹏● 黎綸生日會 *---
  

   今日係黎綸班長既生日....生日快樂啵!!   琴日lunch幫佢搞左個生日會*  勁多人幫佢慶祝丫!!  30.40個人到啦*
   佢真係要多謝 我...肥詩...澄澄同暉兒啦...仲要多謝夾左$俾佢慶祝生日既人..哈哈*
    之後pe堂考試...跳3次!!  有10分...9.5分 x2    /\/\v  之後又同石佩佩&華dee打籃球!! 
        放學同左lily 去買布!!  then返左太和到搭車走!!
             夜晚超忙碌咁做功課...傾電話  同幫人做野囉..*←真係覺得自己愈來愈好人添*

   ps:今日既相
        
   生番的黎綸...低b的蘇咪!!
     4磅的生日蛋糕*
       
   個個等開餐... 蘇咪碟都唔放過!! 

    餓鬼... 
 
   

刊登時間︰2006-03-24 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]