●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 3
累積人氣: 9965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 22 日  星期三 晴天
     """ )MY LOVE--DAY E *
  

      Today...又係我最鍾意既DAY  E     今日遲左出門口...去到火車站見到阿宜~同左佢一齊返學!!
           去到K17 岩岩好上車..../\/\"    之後第一堂英文...$$又痴左線囉...又更年期丫= ="
     我覺得澄澄無做錯啵...咁都好鬧既...*    THEN2堂物理...玩到癲晒     係咁影相!!
            小息落左去陪阿tur食野...上返去揾美芝啦!!   之後  化學x2...頭15分鐘係到做電腦啦...
    之後就留心聽書...今日傻左!!   化學唔可以唔合格架ma~~哈*  lunch...同左lily  + 阿tur 去大檔食野!!
        之後就去扭蛋啦...Hello kitty<---勁令丫!!    then送阿tur搭車就同lily玩學校!!
      返到去..係3樓啦...  我宜家愈來愈鍾意係3樓丫....   /\/\v   少左好多上5樓---
        跟住 數學x2 又係玩玩玩...同肥詩...車車玩~~小雲俾甘sir罰...無得同佢玩!! ><"
           又拎左簽簽仔部電話啦...笑死丫!!   佢d相...哈*   特別佢細佬個d相先搞野...
      電腦堂...都係勁易咁過左...之後放學上6樓做實驗啦...哈*  我又係到搞亂檔!!
         之後同lily 行返屋企....再搭火車走人!!
   
       今日勁開心丫.../\/\v     
    我班的同學仔.... 
 

刊登時間︰2006-03-22 11:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 21 日  星期二 晴天
     ]] Good dAY* --●
  

  今日雖然係Day d!!  但一d都唔悶啵/\/\v
            朝早返到去...英文 x2 又俾八婆駛人唔駛本...又要我幫佢寫黑板= ="
      之後engr 超留心~勁乖!!   小息俾華dee捉左落去食野...上返黎同簽簽仔玩電話!!
                 之後數學堂...笑死!! 俾甘sir收左我架車(係石佩佩架ma!!)
    佢仲笑我...頂!!     地理堂...拎埋簽簽仔部電話添~
                     之後郭sir火車未到站...成班傻左咁笑!!   肥詩勁串咀..踢爆郭sir!!
          lunch 買左野過新興到食!!   返到去...上左班房...同hidi ..個d係到吹水...聽歌!!  原來係班房好正架!! 
   多d係班房先....之後中史堂都幾留心...仲俾小明讚我添~gd/\/\v
                         中文堂x2..竟然無眼訓啵~嘻嘻* 少可!
         放學...留左係班房勁耐...因為要等石佩佩!!    放左落去揾美芝問佢d野...佢俾返架車我!!哈*
   之後吹左陣水就走人lu...同肥詩...華dee~           行左好多地方丫...因為某d原因囉!!
          我發覺得真係好衛大丫...wakaka*      我係咁揾人夾$$...做足女班長本份啦~佢真係要多謝我啦/\/\"
    返到屋企7點幾...沖涼..食飯~~做功課>玩電腦~~
                 thz簽簽仔俾左d圖我...真係好令丫...特別係"鄧麗欣"個幅啦!!令女丫~so  gd
    聽日同阿tur返學lu...好耐無試過丫...哈*       

刊登時間︰2006-03-21 11:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 19 日  星期日 晴天
     ]]*睇戲 --● 愉快
  

 StephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephy   

哈*今日好開心丫*   雖然無去到bbq  ~~嘻~
             今日起身...玩左陣電腦...傾左陣電話
    2點幾就出左去啦...約左阿tur去睇戲...去左沙田ua睇左獨家試愛~真係好正丫/\/\v
      套戲有Stephy同方力申--->so gd啦~~因為有my  love :"Stephy"
     睇到喊丫...哈*  太好睇啦!!  好彩最後係happy ending *
                不過套戲都幾搞笑架...明明係 油x地 ...又呃人係官塘...哈哈*
       睇完就行街啦....行左陣就走lu....返到黎買廣告彩啦...要畫畫ma!!  
          頂...超貴丫!!   用左我32大元   先得果6支= ="   俾人呃左添~ 算數---
   之後等埋媽咪就返屋企lu.../\/\"    返到黎...勁努力咁搞我幅蒙娜麗莎...><"   又要作500字既文~ 唔該晒lily仔*
        到宜家都未作完丫...help*   仲未做生物添*  睇下聽日點死!!   
          總結黎講...今日睇戲係最開心既...哈哈*

StephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephy

刊登時間︰2006-03-19 10:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]