| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 21 日 星期二 |
 | |
| ]] Good dAY* --● |
| 今日雖然係Day d!! 但一d都唔悶啵/\/\v
朝早返到去...英文 x2 又俾八婆駛人唔駛本...又要我幫佢寫黑板= ="
之後engr 超留心~勁乖!! 小息俾華dee捉左落去食野...上返黎同簽簽仔玩電話!!
之後數學堂...笑死!! 俾甘sir收左我架車(係石佩佩架ma!!)
佢仲笑我...頂!! 地理堂...拎埋簽簽仔部電話添~
之後郭sir火車未到站...成班傻左咁笑!! 肥詩勁串咀..踢爆郭sir!!
lunch 買左野過新興到食!! 返到去...上左班房...同hidi ..個d係到吹水...聽歌!! 原來係班房好正架!!
多d係班房先....之後中史堂都幾留心...仲俾小明讚我添~gd/\/\v
中文堂x2..竟然無眼訓啵~嘻嘻* 少可!
放學...留左係班房勁耐...因為要等石佩佩!! 放左落去揾美芝問佢d野...佢俾返架車我!!哈*
之後吹左陣水就走人lu...同肥詩...華dee~ 行左好多地方丫...因為某d原因囉!!
我發覺得真係好衛大丫...wakaka* 我係咁揾人夾$$...做足女班長本份啦~佢真係要多謝我啦/\/\"
返到屋企7點幾...沖涼..食飯~~做功課>玩電腦~~
thz簽簽仔俾左d圖我...真係好令丫...特別係"鄧麗欣"個幅啦!!令女丫~so gd
聽日同阿tur返學lu...好耐無試過丫...哈* |
| 刊登時間︰2006-03-21 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 | |
]]*睇戲 --●  |
| StephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephy
哈*今日好開心丫* 雖然無去到bbq ~~嘻~
今日起身...玩左陣電腦...傾左陣電話
2點幾就出左去啦...約左阿tur去睇戲...去左沙田ua睇左獨家試愛~真係好正丫/\/\v
套戲有Stephy同方力申--->so gd啦~~因為有my love :"Stephy"
睇到喊丫...哈* 太好睇啦!! 好彩最後係happy ending *
不過套戲都幾搞笑架...明明係 油x地 ...又呃人係官塘...哈哈*
睇完就行街啦....行左陣就走lu....返到黎買廣告彩啦...要畫畫ma!!
頂...超貴丫!! 用左我32大元 先得果6支= =" 俾人呃左添~ 算數---
之後等埋媽咪就返屋企lu.../\/\" 返到黎...勁努力咁搞我幅蒙娜麗莎...><" 又要作500字既文~ 唔該晒lily仔*
到宜家都未作完丫...help* 仲未做生物添* 睇下聽日點死!!
總結黎講...今日睇戲係最開心既...哈哈*
StephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephyStephy |
| 刊登時間︰2006-03-19 10:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 44 | »
|