| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 | |
| ]]* 正pk甘仔 --● |
| 琴日無打到日記添* 琴日最激都係數學堂啦!! 勁多訓導上左黎--- 仲俾甘仔整爆左個壁報添!!點解會咁賤*
激嬲左我地成班...佢仲要超串咀囉* 好彩d同學仔情緒禁得住..如果唔係肯定出左去打佢啦!!
又多左一個仇人啦....佢真係好似癲左咁!! 之後有成10幾個人俾佢篤左出去* 唉...做緊"自新"個d人真係多得佢唔少囉= ="
今日返到學校...岩岩好打鐘! 之後上到去...ms chanchan同我地講左好多野!! 睇得出佢都係幫我地*
之後又係數學堂啦...我頂佢!!俾佢收左部.... 佢都on9架* 搞到我又多左一個啦!! 搶我書包 ---收皮啦!! 好x憎佢丫*
之後中文堂...我覺得chanchan都明我地感受o既)) 之後普通話堂...到melissa俾人收---今日都唔知做乜事!!
小息落去揾條pk啦...寫點心紙
算...* 中間2堂eng 唔知點解勁快過左...lunch同lily去左大中啦...要去家政行*
then食左 唔係好多野...但唔知點解俾平時飽添/\/\" 返到去無得猜波= ="上班房玩!!
之後history啦...聽下書...講下笑咁!!又過左lu*ms tan都係幫我地o既~
pe堂..我同華dee + 石佩佩 一組* 玩體操* 石佩佩食腳趾...哈哈)))笑死我啦/\/\v
之後一齊考試啦...打側手反打到我傻...* 考完就同佢地打左陣籃球* 我都唔識打...明"哈"我=o="
放學上去揾ms tan原來佢叫我幫佢做d野...*嚇死我--- 之後揾ms wong素燕...佢勁好人丫* 佢俾返部機我*
但最衰甘仔...如果唔係佢.我就唔駛有2個.....啦* 妖-.- 頂佢*真係正pk
之後落去練波啦...今日都ok好玩o既---打左好耐* 之後就同肥莊佢地走啦!! 係m記食野果d...7點幾先走啦*
小比 陪 左我返沙田...哈哈* thz丫 >3< 要表揚下你先得~wakaka*
ps: 賤人甘仔...佢講乜都得架啦!! 睇你串得幾耐!!
唉...*2個星期咋...咁就2個lu~
|
| 刊登時間︰2006-03-31 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 |
 | |
| ]] 性 教 育 的 一課* --● |
| 哈哈*今日day c...History聽書啦....va揾左料~wakaka*
小息落去...eating whit 華dee* 數學~玩啦!! 睇新monday
oral堂 同駿駿sd sms*
lunch去左7仔食.....= =" 返去上左5樓揾阿tur...勁耐無揾過佢lu* 之後生物x2 默書ok識啦*
另一堂去mmlc...gd!! 跟住就係性教育啦...哈哈* 笑到我死!! 阿龜好有經驗丫* 之後小榮出左去幫個模型....
好快就過左2堂lu...又唔駛上中文!! 放學同左melissa....華dee.. .彤彤佢地放!! 又去左7仔 ~哈* 傾左好耐計~
5點幾先走人...之後同meli... 彤彤佢地搭k17...)))
ps :今日石佩佩逃學..."乖女"喎* 呢排唔知做乜...成日都好累
原諒我沒有天生體貼入微!! |
| 刊登時間︰2006-03-28 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 44 | »
|