●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 17
累積人氣: 9979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
     ]]* 正pk甘仔 --●
  

        琴日無打到日記添*   琴日最激都係數學堂啦!!   勁多訓導上左黎---  仲俾甘仔整爆左個壁報添!!點解會咁賤*
         激嬲左我地成班...佢仲要超串咀囉*    好彩d同學仔情緒禁得住..如果唔係肯定出左去打佢啦!!
   又多左一個仇人啦....佢真係好似癲左咁!!   之後有成10幾個人俾佢篤左出去*  唉...做緊"自新"個d人真係多得佢唔少囉= ="
      
     今日返到學校...岩岩好打鐘!   之後上到去...ms  chanchan同我地講左好多野!!  睇得出佢都係幫我地*
         之後又係數學堂啦...我頂佢!!俾佢收左部.... 佢都on9架* 搞到我又多左一個啦!! 搶我書包 ---收皮啦!!   好x憎佢丫*
    之後中文堂...我覺得chanchan都明我地感受o既))       之後普通話堂...到melissa俾人收---今日都唔知做乜事!!
      小息落去揾條pk啦...寫點心紙    算...*   中間2堂eng 唔知點解勁快過左...lunch同lily去左大中啦...要去家政行*
     then食左 唔係好多野...但唔知點解俾平時飽添/\/\"   返到去無得猜波= ="上班房玩!!
                之後history啦...聽下書...講下笑咁!!又過左lu*ms  tan都係幫我地o既~
    pe堂..我同華dee  + 石佩佩 一組*  玩體操*  石佩佩食腳趾...哈哈)))笑死我啦/\/\v  
              之後一齊考試啦...打側手反打到我傻...*   考完就同佢地打左陣籃球*  我都唔識打...明"哈"我=o="
  放學上去揾ms  tan原來佢叫我幫佢做d野...*嚇死我---  之後揾ms wong素燕...佢勁好人丫*  佢俾返部機我*
     但最衰甘仔...如果唔係佢.我就唔駛有2個.....啦*  妖-.- 頂佢*真係正pk 
     之後落去練波啦...今日都ok好玩o既---打左好耐*   之後就同肥莊佢地走啦!!  係m記食野果d...7點幾先走啦*
  小比 陪 左我返沙田...哈哈*  thz丫 >3<  要表揚下你先得~wakaka* 
 
   ps:   賤人甘仔...佢講乜都得架啦!!  睇你串得幾耐!!
     
     唉...*2個星期咋...咁就2個lu~
 

刊登時間︰2006-03-31 11:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 28 日  星期二 晴天
     ]] 性 教 育 的 一課* --●
  

   哈哈*今日day c...History聽書啦....va揾左料~wakaka*
              小息落去...eating whit 華dee*  數學~玩啦!! 睇新monday
                                   oral堂 同駿駿sd  sms*   
    lunch去左7仔食.....= ="     返去上左5樓揾阿tur...勁耐無揾過佢lu*   之後生物x2  默書ok識啦*
        另一堂去mmlc...gd!!      跟住就係性教育啦...哈哈*   笑到我死!!   阿龜好有經驗丫*   之後小榮出左去幫個模型....
    好快就過左2堂lu...又唔駛上中文!!   放學同左melissa....華dee.. .彤彤佢地放!!  又去左7仔  ~哈*  傾左好耐計~
      5點幾先走人...之後同meli... 彤彤佢地搭k17...)))

    ps :今日石佩佩逃學..."乖女"喎*         呢排唔知做乜...成日都好累

        原諒我沒有天生體貼入微!!

刊登時間︰2006-03-28 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 27 日  星期一 晴天
     ]]  dAY*B --●
  

     今日返到去...就抄陣數學!!  之後睇書啦*   第一堂中文~~ok留心啦~~乖女呢!! 不過最衰車車..搞到我係咁笑*  
           之後music 睇電影...好正丫* (((莫札特)))←勁人
                               經訓聽下書..玩下咁~~小息同龜龜..小波...華dee落左去食野!!
        地理都係玩...*  普通話唱"龍的傅人"哈*  係到玩野...馬戲團團員~~haha*  無計啦!!  我太勁啦*
                   lunch...同lily買完野食過左新興食* 我buy左許留山飲*
    返到去...聽人唱歌~~都幾掂啵 .../\/\"  上到班房...華dee幫我做晒數學..真係thz屎佢!! 之後拎左簽簽部電話聽左陣歌*
                   Then 上 engR堂 好似無人理MISS chow咁o既?!= ="
       哈哈*之後就係2堂maths啦....玩玩玩...玩到癲左!!    我同肥詩+車車俾人罰左出黎企...
    之後d人係到串我....算*   我做左今日之星丫...值得慶祝...wakaka*    放學同左陳軒走...好耐都未試過lu~哈*
        今日都幾黑仔...p左2次k*  ><" 好鬼痛    今日超多損傷!!

      ps: 宜家真係勁唔想調位!!  真係好正*

刊登時間︰2006-03-27 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]