●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 21
累積人氣: 9983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 5 日  星期三 晴天
     ---清明節*拜山
  

   清明節快樂~ 今日勁鬼早就俾人叫醒左啦...去拜山= ="真係開心啦!!
    去左和合石到拜山...累到死死下!!  點解會唔俾車上o架?! >3<
行左好多好多路...又要上斜!!累死我~
返到黎就同d表妹玩...都唔記得左要溫書添~
聽日算啦...都預左炒啦*

 Ps:肥詩  --今日食唔食到蛋糕呢?!

刊登時間︰2006-04-05 10:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
     --* ,, 爆笑 =]]] 肥詩日~
  

  今日係第一日u.t----考 普通話 & 物理啦!!  普通話都聽唔到佢講乜...又快又大聲!! d字讀到整埋一堆
     之後物理d英文做都無做過...真係叻丫/\/\"    考完就繼續上堂啦...Engr 同 2堂數學!!  之後放學同肥詩仔...夾夾去左m記
  見到黎綸 & 嘉俊...就一齊食野啦...我係咁俾佢地玩= ="  之後嘉俊俾黎綸影左幅麥當勞叔叔--- 笑死我!!  ←勁似幫人賣廣告

         Then..食飽就同夾夾~肥詩搭k17去圖書館啦...見到$怡成同埋蔡wing*  係到玩野啦!!
   去到圖書館夾夾就返屋企...我同肥詩2個就上去啦...去到我地揾左張梳化坐...正丫*勁想sleep!!  
         跟住坐坐下...肥詩就話想除鞋...過左陣---真係除左..不過無人睇到架*哈哈
            Then--佢一野撞落張梳化到...推離左成2米丫...wakaka*  笑死左!!  再過一陣佢又話想{脫}啦...今次佢話想脫"密"
   佢奩左線丫...不過最後都無!!   跟住華dee黎左... 肥詩係到扭patpat---做呢個屎忽操---笑到我同華dee,...
      之後佢係到[[[坐膠]]]...又插xo啵...坐住人地唔放!!  哈哈*  又挑逗xo...
    我俾左個電話肥詩聽歌啦...哈*  叫佢揸耳筒---佢又諗埋d歪野!!  嘻*  華dee又勁係到影相...錄片!!ka*
      之後4點幾走人啦...落到去見到石佩佩...小比...思佩同埋kk 吹左陣水...我地就走lu!! 肥詩撞左落個垃圾桶到/\/\v
        Then同肥詩..華dee去左buy [0食]* 再行返去大中啦!!   陪肥詩去大廣到睇 "機仔公夾"   點知d 機都無開...哈哈*
   肥詩無得夾.../\/\v   之後我就搭車返屋企lu...
   
         Ps: 今日都無溫過書...係咁o係到玩玩玩...笑笑笑!!
       最慘係俾肥詩[[女女女]]我= =" 

        
Ps肥詩...聽日係佢生日--哈哈*  我會買蛋糕去拜你架啦...你放心!! 我唔會買乳豬--wakaka*
            仲有肥詩o既金句:[我絕對唔謙虛架...]→其實佢想講:[我絕對唔係自大]!!

    肥詩救下我丫!!...『佢』真係晚晚都揾我囉...有點煩* 成日都話唔識---煩煩煩* 傻仔肥詩

刊登時間︰2006-04-04 10:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 2 日  星期日 晴天
     ]] 溫 書 * --● 愉快
  

      今日...晨早(9點3)lily就打俾我!!之後起一起身~訓返一陣...9點35到先再起身*
          搞點晒d野出門口啦!!  12點去到揾lily*  之後就過圖書館~ 去到揾位..就開始溫數學!!  我發覺--我真係一d都唔識囉!
  宜家明左少少啦 [Hapi]*   之後就去左新街市食野...gd!!    再去買下d零食咁...好頂癮丫*( 可樂!!)  Then再返過去圖書館
    繼續溫書啦...今次溫物理!!   又係唔明o既 = ="   中間發生左d好好笑既野---lily撞左個頭!!笑左我勁耐*
                 溫到3點幾--走人啦!!    之後搭71k過左大中...本身諗住買件恤衫...不過之後都無買到><
     Then..就去左大眾啦→之後又去左影印→又去左拎蛋!!  我同lily都 拎左隻Baby  Daisy...lily唔鍾意
      之後我個隻壞o既 ~~個個人就俾多次我拎啦...哈哈*拎左隻minnie...我就俾左lily啦...佢鍾意丫ma..Then就去7仔買雜誌啦!!
   頂...行左勁多間!!   都無新monday= ="  行到去太和有新monday啦!!  點知俾我見到"yes"封面係stephy啵...
     哈哈*我最鍾意既stephy啵...而lily又話想要新monday個袋...咁佢咪買左新monday!!  我就緊係買左"yes"啦
  因為stephy太令啦...gd    之後lily陪我去搭車!!  上到車..一邊聽歌...一邊睇啦!!  令令令...
   
  Ps:  見到d書都想訓= ="
               Thz  lily幫我溫!!

 PS:  stephy 勁令丫...good!!  
        我愛3E...嘻嘻*


      

刊登時間︰2006-04-02 11:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]