●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 13
累積人氣: 9975
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天
     ]]* D A Y c --●
  

   今朝同sara返學...之後又要早會= ="
                   第一堂history..ms tan病病地...so默完書就自己做作業*
       va堂...勁快過左!!   數學堂...做功課啦←勁乖 /\/\v    oral我有帶張紙~唔駛俾佢鬧!!
              lunch飲左杯野...無食到野 ~ 之後上左明雅到坐~返到去同lily吹水...之後落去個時見到cc就同左佢落2樓)))
       then生物...第一堂訓覺~第2堂聽書*    中文...無點教過書~~!!
                      放學同tur雞一齊走/\/\~好耐無試過lu*  同佢行去大埔壚...嘻*
         之後去左kfc到食野....傾左陣計...6點幾走lu----        
                     聽日就係我極唔想既6運會><"   好唔想跑囉  = ="

   ps:好唔想6運會丫 


   ps:   祁健鋒生日快樂  ←我打左啦/\/\v

刊登時間︰2006-03-07 09:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 6 日  星期一 晴天
      *[[ 星期2 (( day b++
  

    哈*今日搭k17個時同駿駿輸賭d野.../\/\"    返到去閱讀堂*    之後中文勁easy咁就過左lu!!
          music堂...勁好玩        小息之後地理堂...我就係到做普通話作業啦~  到左普通話堂竟然唔駛交= ="
   lunch..同lily去左許留山到食野...wakaka*    then夾左個公仔啦....之後送左俾肥詩~~返到去lily幫我做數學~
             咁岩見到sugar~就陪佢周圍遊盪下....其實係去2樓/\/\v    之後拎左顏子件jacket...都唔係好令既...
      不過見到曾子個件仲樣衰!!  哈哈*    打鐘上返去...之後engr係咁同肥詩玩...笑到我死!!
          數學堂  肥詩拎左melissa個麥芽糖...係到係咁整俾我地食...點知整左幾枝麥芽糖之後俾甘sir見到...
        收鬼左...好彩我都食左/\/\v   上堂又同小雲..肥詩..車車玩...宜家好鍾意呢個位丫/\/\v
                                        放左學就去體育館啦...丙組打friendly丫ma...要我同米米幫拖...哈*
    睇到班f.1打都想死...= ="  好彩有家茵..雅詩咋 如果唔係仲死!!  靈風d人真係好鬼勁!!  人地丙組就開上手...仲要過到!!
         打到6點走lu...同尹鈴去左m記.....我知道左好多野丫!!  但唔知應唔應該講囉...><??
                       之後同尹鈴...ka lok搭車走人...返到黎做va...做到我死死下><"  是但做啦!!
        做左勁耐va...搞到我都未溫history添~~

      ps   仲有2日就陸運會啦~放棄個人項目!!  專注d接力算 ~ 我要拎家際4*100同4*400既第1     
  
    唉...駿同"奇fung"輸左都唔認數....

刊登時間︰2006-03-06 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 4 日  星期六 陰天
     *[[...睇波 ●
  

  今日本身要返田徑...不過無返到(要返9點)  我9點先起身/\/\"     
            唔返就去睇波啦..      搞點晒d野...就搭車去太和揾肥詩啦~10:35到去體育館睇羽毛球啦!!
   入到去龍dad  已經打緊lu...勁丫!!  佢同人地學校最勁個個打...都唔駛俾人炒蛋/\/\v
               睇到第4場...就係小榮同老澄澄既雙打~嘩..*肥詩昅實小榮既打波英姿!!  哈*  咁唔駛講緊係贏啦!!
     蔥蔥都好勁丫...*(唔怪得佢係羽毛球第2勁人啦!!)      wakaka* 之後佢地入左 x強啦(唔知幾多強)= ="
         12:15再打~ 哈哈*有個叫金x廷既人好豪咁俾左10蚊我同肥詩去..幫佢買糖(當然我地有份食啦~ka*)
     之後繼續睇波啦...龍dad真係勁...點都俾返少少面人...唔炒人蛋~15:1~ 佢話唔想人地喊喎!! 嘻*
        Then到 老澄澄  show time時間...佢對住譚廷希←2個勁人大顯身手!!  但老澄澄太勁啦~~贏左~gd)))
    咁佢地就贏左啦...26號再打...肥詩又叫我陪佢睇小榮啦 
                之後就同佢地去左運動場到跑啦...其實得我同老澄澄+蔚b同蘇咪練 之後愈走愈多人...
             小榮同蔥蔥走左之後~~肥詩好無mood~~wakaka*
                             跟住 得返肥詩..我..蔚..老澄澄...so咪     令dad同個個金x廷  
                 我地就練下班際咁啦...又跑左幾次400*      而令dad同個個金x廷係到捉棋←真係型...係運動場捉棋!!哈哈*
       練左2次班際~~蔚就要返屋企!!  過左陣魚蛋同 melissa黎左~同左肥詩..魚蛋跑200m
          頂...36秒丫= ="  學界果時32秒咋><"     Then彤彤同阿君都黎左...笑死我地...佢地著果d衫都唔係跑步既.../\/\v
        佢地竟然照跑...仲要除埋鞋!!    之後同肥詩..魚蛋走人...出左運動場我個胃超痛!!  
              肥詩話我就死咁~~痛到想喊丫    好辛苦就捱到去許留山到---食多芒小丸子*  超好味
         過左陣無事啦....  搭車果時...聽歌*   諗左好多野  其實宜家係乜野關係都未算清楚= ="
       落車...勁無mood咁行...用激慢既速度行返去!!    返到黎同肥詩傾icq啦....     今日大致上係咁多啦...*

    ps 肥詩:無野無可能既....!!    say  hi...say  bye囉

刊登時間︰2006-03-04 11:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]