| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 |
 | |
| ]]* D A Y c --● |
| 今朝同sara返學...之後又要早會= ="
第一堂history..ms tan病病地...so默完書就自己做作業*
va堂...勁快過左!! 數學堂...做功課啦←勁乖 /\/\v oral我有帶張紙~唔駛俾佢鬧!!
lunch飲左杯野...無食到野 ~ 之後上左明雅到坐~返到去同lily吹水...之後落去個時見到cc就同左佢落2樓)))
then生物...第一堂訓覺~第2堂聽書* 中文...無點教過書~~!!
放學同tur雞一齊走/\/\~好耐無試過lu* 同佢行去大埔壚...嘻*
之後去左kfc到食野....傾左陣計...6點幾走lu----
聽日就係我極唔想既6運會><" 好唔想跑囉 = ="
ps:好唔想6運會丫
ps: 祁健鋒生日快樂 ←我打左啦/\/\v
|
| 刊登時間︰2006-03-07 09:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 44 | »
|