| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 12 日 星期三 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-12 01:07 AM |
| 2006-07-12 |
琴日放學去左melissa屋企...去到都係hea...叫佢地玩又唔玩喎*
之後我咪訓覺囉/\/\" 正係知佢地係咁打架--- 到4點幾落左許留山食野...之後lily陪我傾左陣計(真係好想快d搞清楚*)
then揾大姐...返屋企!! 因為前晚睇波關係--5點幾先訓...7點起身~累到死= ="
所以琴日係咁訓訓訓.........
今日11點50到..阿tur打黎叫醒我...12點就起身啦!! 搞點d野..就出門口--約左佢同陳軒去睇戲
遲到左--sorry 買完飛就去大家樂食野..要等[木台]啦...d人坐係到傾計又唔肯走= ="等左一陣先有位!!
食到1點35分到啦...就落去睇戲...睇左新紮師妹3 --都唔好睇既.得少少搞笑啦!!..都係千樺做個d好睇d~~哈哈*
睇到3點幾...睇完都無野做!! 阿tur就返大埔--陳軒就返大圍...我就返屋企/\/\v 返到去訓左陣覺*
起身睇電視--玩電腦....睇埋極地雪犬←呢套幾好睇~ka*
|
| 刊登時間︰2006-07-12 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 10 日 星期一 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-10 12:30 AM |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 44 | »
|