| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 |
 | |
| 2006-06-30 |
| 今日派卷---唔好提啦><" 升唔升到都係個問題!!
放左學就同小茹...老雯...小榮...車車...小雲...肥蘇去左腸粉仔食野---好似無食過咁/\/\"
之後華dee黎左...就一齊搭k12去火車站* 去到老雯就走人---再上埋月台揾lily...then就去左我屋企
黎到個時...佢地係到玩鋤dee...我地4個就係房玩...過左陣..佢地就入埋黎* 係到搗亂))) 打晒交咁*
之後佢地又自動自覺拎左副麻雀出黎* 我玩左1.5鋪..就無得玩lu...= ="
then諗住入房訓覺...佢地又岩岩打完麻雀----之後小榮搞到我無得訓 * 跟住好似發燒咁---都係因為d人唔俾我訓覺啦*
小茹--華dee5點幾就左lu....><" lily...小榮...車車...小雲...就8點幾一齊落左去食野*m記!!
9點鐘走人lu....今日超級好玩...
ps:勁想日日都好似今日咁* |
| 刊登時間︰2006-07-01 12:37 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 44 | »
|