| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 14 日 星期五 |
 | |
| 最後一日...!! |
| 今日真真正正最後一日既f.3生涯---估唔到咁快就過左*
朝早---同lily...小雲...小榮...肥so 搭的!!! 之後去左m記食野...再返學*
返到去...入禮堂*** 頒獎--訓話 之後上課室***勁派野---拎成績表---講入邊班---玩(傾下計咁)
我個班都好多人都入左4c丫...gd* 到12點就放學啦~hea左陣...撇甩lu次 & 等小翠*
之後我就同lily....小云...小翠...車車...小榮...meli...肥so..去左爆波屋企---
佢屋企有dog...搞到我同小翠勁唔自在*係佢屋企又唔舒服..又驚**之後同小翠+lily落左7仔食野!!
無再上返去...車車佢地落埋黎...得返meli係爆波屋企!! 之後傾左勁耐都唔知點**咁又話返屋企啦!!
點知走左之後先記得留晒d野係小云到...-.- then就去拎返啦~~ 拎完就過埋太和*諗住搭車--點知上左小榮屋企---
開頭係到訓覺**訓訓下..佢地話開[[[木台]]* then佢地就打牌))我就玩電腦 = ="
玩到6點...落左去打籃球(勁白痴**ha*又成日俾我符碌咁入波/\/\v) 玩到差唔多7點先走人***
ps: 其實我係陪lily架咋...wakaka*
|
| 刊登時間︰2006-07-14 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 13 日 星期四 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-13 09:36 PM |
| 2006 年 7 月 12 日 星期三 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-12 10:35 PM |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 44 | »
|