●*`'盈『B』DiaRy]] ◆°                                                                                

 
kying1012
暱稱: [[ 盈B *●o,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-20
2007-04-01
birthday!!
大年初一*
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 74
今日人氣: 8
累積人氣: 9995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
     [[,,倒數...*】
  

     哈哈...今日勁開心!!
          朝早訓到1點起身*  去飲茶##好飽丫~      之後去左apm行街街~~正
 then蔚叫我陪佢買o野))我咪返大埔囉---點知返到去...係我買野多過佢買o野~~wakaka*

     之後...我就返阿婆屋企~ 換衫去街!!
   差唔多9點去到新城市廣場    佢地都係到等我啦...haha
     ThEn就漫無目的咁行啦...行行行.....去左公園玩  呵呵  
   玩玩下...駿 .. (奇見風)  同子綸Baby.........佢地黎左..咁咪玩囉 !!    點知...佢地勁衰仔    玩我喎!!
     嘻嘻..不過我咁玩得   當然唔怪佢地啦....我又係清白之身...光明正大       
   之後...玩 "Turth or Dare" 哈*   佢地真係cheap...轉唔中我啵~無計..我福大命大~~haha〞
   Then...佢地話去尖沙咀啵...我當然唔去啦~我咁乖   wakaka*
      去揾返蔚  婷佢地!!  但佢地個個都一對...有d無奈架ma...= ="
       
     之後..開始倒數~wo..好正丫    到數0果時..有煙花喎..真係諗唔到~沙田都有!! 
  駿佢地真係蠢丫...嘻*
     
       Then又去返公園玩 "Turth or Dare"   本身都係玩個d啦...隔黎又有班人玩緊啵...
    勁搞笑...要去問人借件衫返黎!!  又要同d唔識既人講野   haha
       玩玩下...仲同左人地一齊玩添...(((*
             玩到1點幾..個公園要清場---咁咪走囉!!
         之後我就要獨身上路.. .       

   係到講返句   Happy  New  Year!! 
     今日真係好開心丫...最估唔到~可以.......wakaka* 
       好多人丫...*好逼丫..
      
唔打住lu ~
 ps:  阿Tur  我唔羨慕你啦...嘻*

      

     

刊登時間︰2006-01-01 02:14 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 30 日  星期五 雨天
     ...*呵~~悶悶
  

     今日...12點幾先起身!!     之後就開始玩電腦.....
  玩到4點幾  表妹打俾我...叫我去佢屋企~~之後咪去左囉...

                   今日都無乜o野做過...又無溫過書= ="   今次死得

    蔚b叫我聽日 去倒數...唔知返唔返去好呢 ?!  kaka*    

 

     "好掛住......嘻嘻" 

刊登時間︰2005-12-30 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天
     [[..*返田徑
  

      琴晚...唔知做乜~成晚都訓唔著啵!!  到左零晨4點幾..仲無聊到睇雜誌  
  5點幾睇完lu...都唔眼訓~咁就聽 mp3囉~聽住訓...到6點終於眼訓啦...訓著左     
     點知到左~7點,,,媽咪叫醒我  Help!!!
   搞點之 後   落去搭車返學~~

    返到去又係練體能 + 基礎* 攰攰攰!!! 
    好搞笑丫...蔚俾李寶推左入草叢...成個人趴左入去...我地班田徑 笑到死死下...
      練完打左陣排球....Then就同佢地傾計...(講鬼故)  wakaka*
         之後唔經唔覺傾到1點喎... 
     then..婷同蔚要陪人...    "溫書啵"    又話唔出得街!!  [[  呢d"為仔..乜都得...wakak*   
     之後~
阿tur 黎左我屋企玩...haha      傾左好多野丫...勁開心
   到左5點幾..走人lu~             
                     無陪到阿tur搭k17  sor sor..  
   返到去..即刻訓教教豬   起身之後同 人傾電話囉...haha  知左d野

        打住咁多先...

刊登時間︰2005-12-29 10:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]