onLoad="startClock()"
嵐's diary board
......
laam0415

暱稱: パㄨ阿嵐∫“
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

尚無任何好友


:: AR嵐音樂盒 ::




2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
十二月的last day

今日去比賽,,

今日有態,,

全部win

我仲入左3球,,

今日就last day啦,,

 

刊登時間︰2006-01-01 12:16 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 30 日  星期五 晴天
..........

今日同媽,,姐去左supermarket,,

買左好多野,,

之後去練拳,,

阿爸車我同阿聰去練拳,,

佢好似好唔順咁,,

平時佢最多踏到去70..

今日踏到去100,,

又狂話,,快d啦,,

算,,

唔同佢嘈,,

今日溫書日呀,,

溫左科學and地理,,

聽日,,

又去比賽啦,,

希望win la

刊登時間︰2005-12-30 11:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天
元朗食糖水

今日夜晚去左b仔食糖水,,

同昌,,雄叔,,昌爸去,,

哇,,見到余文樂呀,,

又幾令仔wo,,

見到佢地o係到拍戲,,

見到成堆人圍住,,

余文樂隔離仲有條女tim,,

我當時坐緊雄叔架車,,

so影唔到~

唉,,

不過仲好過睇都冇得睇!!?

 

 

刊登時間︰2005-12-29 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
元朗,,

今日帶住卡2b條頸巾去元朗,,

冇收獲,,

唉~~]

 

 

做中屎報告做到好攰~

刊登時間︰2005-12-29 12:22 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 27 日  星期二 晴天
.....

今日,,阿爸買早餐番黎俾我食,,

食完,,

做左陣功課,,

去左打籃球,,

訓之前..

同卡2b傾左陣

呵,,

XD"

 

刊登時間︰2005-12-27 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 26 日  星期一 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-12-26 11:31 PM  
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
平安夜

今朝,,

同譚景佢地去樂富比賽,,

第1埸抄人9隻,,

第2,3埸,,夾埋比人抄9隻,,

唉,,我今日軟灑咁,,

換左新電話呀,,

k601i

夜晚去左尖東,,

又去左中環,,

對腳超攰.......

刊登時間︰2005-12-25 02:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天
聖誕節

今日送左份野俾人,,

放學同成班同學去左上水圍踢波,,

之後去左圖書館

 

刊登時間︰2005-12-23 12:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
............................

今日,,

lunch同放左學都要開班會,,

開黎都浪費我保貴o既時間,,

主席又叫我諗2個games,,

我諗左佢又話唔好,,

之後d人又嘈,,

都費事理佢地啦,,

自己坐埋一面,,

番黎個陣,,

同小比,,仲有同其他人打籃球,,

 

刊登時間︰2005-12-20 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
無奈

今日,,整個頭個陣,,

梳極都梳唔到,,

可能琴晚整過黎,,

整唔到落黎,,咪唔鬼理咁,,

整灑上去囉..

點知比條粉皮捉,,

又話我校服唔整齊,,

又話唔梳頭,,

我心諗你而家係咪要我整到個頭好似出街咁先得呀,,

人地梳唔梳頭關你餐egg治咩,,

番屋企食餐egg治啦你..

算,,

前事不繼啦,,

今日中屎小測,,

又派埋is小測,,

得27分,,

不過滿分係35分,,

勁唔開心,,

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

刊登時間︰2005-12-19 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]