| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
| buy...... |
今日踢完波,,
去左荃灣買野,,
買左隻日本版水晶底allstar
條友話哩隻色o既水晶底全hk得佢哩到有wo,,
咁就買左啦,,
同埋買左件t-shirt..
之後又去左大埔行,,
最後番左上水食飯
|
| 刊登時間︰2005-12-18 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ^+++^ |
今日去新開番o既大排當到食早餐.,,
之後去左百福踢波,,
踢踢下見到有個女仔行過黎,,
之後望左過去,,
原本係周琪,,
佢秋住1袋2袋咁,,
踢完波,,同佢傾左陣,,
搭273a,,
番屋企,,
今日打bino呀,,
今日踢波踢到勁攰,,
so一早就訓左
|
| 刊登時間︰2005-12-18 10:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
| pe考試,,,,, |
今日pe考試,,我做伸展做到30呀,,
掌上壓就49,,
12分鐘跑左25個圈,,
肥蜂同天天都請左飲野,,呵呵~~
音樂堂個陣比演兒歌,,
我成個傻仔咁o係到做唱o個個,,
唉!!?
miss江勁遲先俾我地走囉,,
勁唔順,,
搞到我冇得踢幾個字波,,
今日練完波,,
同正慧d阿sir踢波,,
winwin啦緊係,,
|
| 刊登時間︰2005-12-16 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 15 日 星期四 |
 | |
| 不用早會的一天 |
今日番到學校肥9請左我食漢堡包,,
食食下,,肥貓就話今日唔洗早會,,
食完就上去啦,,
上到去,,
就排一次[真的愛你]
lunch---------------沙龍音樂會,,
我地班表演真的愛你,,
--------------------------------
數學班,,
帶左杯紅豆冰上去飲,,
落去諗住搭校車,,
點知,,倒寫左杯紅豆冰..
諗住整番店佢,,
之後冇人見到so冇理到呵呵,,
搭車番黎,,
同小比講左d野,,
去左波場踢波,,
dinner 食+喱牛肉飯呀!!? |
| 刊登時間︰2005-12-15 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 | |
| 抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄 |
今日,,上完中文堂,,miss lau冇啦啦,,叫我,肥9,,豪出去,,
佢話,,我係最細罪既,,
so抄3次,,冇寫到野
佢地就死冇葬身之地啦,,
我算好采架啦~~ |
| 刊登時間︰2005-12-14 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 | |
| 同miss鄭去bbq |
今日同miss鄭去bbq,,我朝早去左英記食早餐,,and then去到粉嶺火車站個陣,,d人差唔多到齊灑,,之後等埋miss hk,,周琪,,彤黎就去啦,,我地搭小巴去misshk之家之後我地全部包灑一架小巴,,仲有一個阿叔"搭車"佢好早就落左車,,過左一陣就到啦,,之後行一段路就到啦,,一去到,,擺低件褸miss HK就開左winning俾我同超令仔玩,,佢win左我1球之後同埋佢地出左去公園到玩,,我緊係踢波啦,,之後小比搶到個波,,我就走埋去搶啦,,
跟住周琪又走埋過黎搶,,之後佢唔知係咪俾我or小比整到跌低左,,勁無奈,,唔知點做好..
之後燒野食啦..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
燒完又玩啦,,
玩左陣cs,,
之後佢地話唔好俾豪入1樓,,
之後佢地頂住道門,,
見到佢地好似唔夠力,,
我同小比又去幫拖,,
之後周琪又[呀!!]左聲,,
又係勁無奈,,唔知可以點保常,,
唉~
好似佢上世殺左我老豆咁,,
今日唔知點解係咁整到佢..
真係i'm so sorry啦
之後,,又落左公園玩,,
今次又踢波,,
豪整到我,,
之後我用個波黎整佢,,
點知又整中周琪,,
又係勁無奈,,
之後都冇點再踢波,,
跟住同佢講sorry,,]
佢整親3次,,3次都係差d喊咁,,
佢又忍住,,
見到佢咁樣,,
我又覺得好唔開心咁,,
係度諗自己係咪玩得太過份..
之後等車等左n咁耐,,
王子佢地搭左的士,,
過左一陣,,
有小巴到啦,,
冇啦啦,,周琪話,,
我唔見左銀包呀,,
佢問我地借$$,,
咁我見我之前又整到佢,,
不過如果冇整到佢,,
我相信我都會借俾佢既,,
之後我咪即刻借左佢囉,,
之後佢又話唔想俾佢阿媽知,,
so問我地借$$買8達通,,
我又借左幾廿$$俾佢,,
之後番到屋企,,
阿爸就幫我剪頭髮,,
|
| 刊登時間︰2005-12-13 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-12-12 10:52 PM |
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
| 踢波,, |
今日朝頭早去左m記食早餐,,之後行過去石埸到踢波,,
一去到,,得我一個,,
勁驚..
即刻打俾阿輝問下係咪今日,,
之後見到俊俊,,
過左陣,,
阿sir就黎左啦..
玩左陣馬留搶波,,
之後玩用腳既排球..
我地win左!!?
之後可以射pat..
踢左幾埸之後,,
我個隊win左2埸,,
輸左一埸
之後番到屋企勁攰,,
又去左群記到食野,,
夜晚去左大埔到食牛排
仲買左好多野tim..
|
| 刊登時間︰2005-12-11 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
| 牛腩河~~ |
今日同my brother去食牛腩河,,正~!!?
今日老師開會冇得練波,,
跌親,,留血,,痛
|
| 刊登時間︰2005-12-09 11:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 7 日 星期三 |
 | |
| 食野的一天 |
今日,,一番到學校食左隻珍珠雞,,
第1個小息,,
食左個豬屎波波腸,,
同一個燒賣,,
飲左支野tim,,
第2個小息,,
食左牛丸..
燒賣..
之後飲多個金桔0檬tim
哩論暴食增肥呀!!?
但係食極都唔肥><
我想肥架~!!?
|
| 刊登時間︰2005-12-07 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | » |
|