onLoad="startClock()"
嵐's diary board
......
laam0415

暱稱: パㄨ阿嵐∫“
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

尚無任何好友


:: AR嵐音樂盒 ::




2005 年 12 月 18 日  星期日 晴天
buy......

今日踢完波,,

去左荃灣買野,,

買左隻日本版水晶底allstar

條友話哩隻色o既水晶底全hk得佢哩到有wo,,

咁就買左啦,,

同埋買左件t-shirt..

之後又去左大埔行,,

最後番左上水食飯

刊登時間︰2005-12-18 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
^+++^

今日去新開番o既大排當到食早餐.,,

之後去左百福踢波,,

踢踢下見到有個女仔行過黎,,

之後望左過去,,

原本係周琪,,

佢秋住1袋2袋咁,,

踢完波,,同佢傾左陣,,

搭273a,,

番屋企,,

今日打bino呀,,

今日踢波踢到勁攰,,

so一早就訓左

 

刊登時間︰2005-12-18 10:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
pe考試,,,,,

今日pe考試,,我做伸展做到30呀,,

掌上壓就49,,

12分鐘跑左25個圈,,

肥蜂同天天都請左飲野,,呵呵~~

音樂堂個陣比演兒歌,,

我成個傻仔咁o係到做唱o個個,,

唉!!?

miss江勁遲先俾我地走囉,,

勁唔順,,

搞到我冇得踢幾個字波,,

今日練完波,,

同正慧d阿sir踢波,,

winwin啦緊係,,

 

刊登時間︰2005-12-16 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 15 日  星期四 晴天
不用早會的一天

今日番到學校肥9請左我食漢堡包,,

食食下,,肥貓就話今日唔洗早會,,

食完就上去啦,,

上到去,,

就排一次[真的愛你]

lunch---------------沙龍音樂會,,

我地班表演真的愛你,,

--------------------------------

數學班,,

帶左杯紅豆冰上去飲,,

落去諗住搭校車,,

點知,,倒寫左杯紅豆冰..

諗住整番店佢,,

之後冇人見到so冇理到呵呵,,

搭車番黎,,

同小比講左d野,,

去左波場踢波,,

dinner 食+喱牛肉飯呀!!?

刊登時間︰2005-12-15 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 14 日  星期三 晴天
抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄抄

今日,,上完中文堂,,miss lau冇啦啦,,叫我,肥9,,豪出去,,

佢話,,我係最細罪既,,

so抄3次,,冇寫到野

佢地就死冇葬身之地啦,,

我算好采架啦~~

刊登時間︰2005-12-14 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 13 日  星期二 晴天
同miss鄭去bbq

今日同miss鄭去bbq,,我朝早去左英記食早餐,,and then去到粉嶺火車站個陣,,d人差唔多到齊灑,,之後等埋miss hk,,周琪,,彤黎就去啦,,我地搭小巴去misshk之家之後我地全部包灑一架小巴,,仲有一個阿叔"搭車"佢好早就落左車,,過左一陣就到啦,,之後行一段路就到啦,,一去到,,擺低件褸miss HK就開左winning俾我同超令仔玩,,佢win左我1球之後同埋佢地出左去公園到玩,,我緊係踢波啦,,之後小比搶到個波,,我就走埋去搶啦,,
跟住周琪又走埋過黎搶,,之後佢唔知係咪俾我or小比整到跌低左,,勁無奈,,唔知點做好..

之後燒野食啦..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

燒完又玩啦,,

玩左陣cs,,

之後佢地話唔好俾豪入1樓,,

之後佢地頂住道門,,

見到佢地好似唔夠力,,

我同小比又去幫拖,,

之後周琪又[呀!!]左聲,,

又係勁無奈,,唔知可以點保常,,

唉~

好似佢上世殺左我老豆咁,,

今日唔知點解係咁整到佢..

真係i'm so sorry啦

之後,,又落左公園玩,,

今次又踢波,,

豪整到我,,

之後我用個波黎整佢,,

點知又整中周琪,,

又係勁無奈,,

之後都冇點再踢波,,

跟住同佢講sorry,,]

佢整親3次,,3次都係差d喊咁,,

佢又忍住,,

見到佢咁樣,,

我又覺得好唔開心咁,,

係度諗自己係咪玩得太過份..

之後等車等左n咁耐,,

王子佢地搭左的士,,

過左一陣,,

有小巴到啦,,

冇啦啦,,周琪話,,

我唔見左銀包呀,,

佢問我地借$$,,

咁我見我之前又整到佢,,

不過如果冇整到佢,,

我相信我都會借俾佢既,,

之後我咪即刻借左佢囉,,

之後佢又話唔想俾佢阿媽知,,

so問我地借$$買8達通,,

我又借左幾廿$$俾佢,,

之後番到屋企,,

阿爸就幫我剪頭髮,,

 

刊登時間︰2005-12-13 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 12 日  星期一 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-12-12 10:52 PM  
2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天
踢波,,

今日朝頭早去左m記食早餐,,之後行過去石埸到踢波,,

一去到,,得我一個,,

勁驚..

即刻打俾阿輝問下係咪今日,,

之後見到俊俊,,

過左陣,,

阿sir就黎左啦..

玩左陣馬留搶波,,

之後玩用腳既排球..

我地win左!!?

之後可以射pat..

踢左幾埸之後,,

我個隊win左2埸,,

輸左一埸

之後番到屋企勁攰,,

又去左群記到食野,,

夜晚去左大埔到食牛排

仲買左好多野tim..

 

刊登時間︰2005-12-11 10:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 9 日  星期五 晴天
牛腩河~~

今日同my brother去食牛腩河,,正~!!?

今日老師開會冇得練波,,

跌親,,留血,,痛

 

刊登時間︰2005-12-09 11:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天
食野的一天

今日,,一番到學校食左隻珍珠雞,,

第1個小息,,

食左個豬屎波波腸,,

同一個燒賣,,

飲左支野tim,,

第2個小息,,

食左牛丸..

燒賣..

之後飲多個金桔0檬tim

哩論暴食增肥呀!!?

但係食極都唔肥><

我想肥架~!!?

 

刊登時間︰2005-12-07 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]