onLoad="startClock()"
嵐's diary board
......
laam0415

暱稱: パㄨ阿嵐∫“
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

尚無任何好友


:: AR嵐音樂盒 ::




2005 年 12 月 6 日  星期二 晴天
meeting..

今日放左學同橙橙同阿瑤等老公,,

點知等到成6點都見唔到佢,,

之後,,就同橙橙佢地去上水搭巴士,,

當然我就行番屋企啦,,

行到半路見到miss pat,,

同佢傾左幾句..

最後番到屋企,,sleep左陣

就做功課,,

哩論好攰呀!!?

刊登時間︰2005-12-06 10:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天
冬季第一天

今日,,係著冬季o既第一日,,

今朝好凍,,

我著左校樓,,

但係番到學校見到有d人勇到連冷3都唔著,,之後我問佢,,

你有病架??

唔係呀!!我味買咋,,

佢唔知有冇俾橙青捉哩

刊登時間︰2005-12-05 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 2 日  星期五 晴天
練波

 

刊登時間︰2005-12-02 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 1 日  星期四 晴天
俾人留堂,,

今日,,

放學成班俾人留堂,,

係咁話~

 

刊登時間︰2005-12-01 10:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-11-30 11:20 PM  
2005 年 11 月 28 日  星期一 晴天
班足...

今日係我密切奇待o既班足,,

今日上中史堂個陣,,

老c問封建是什麼??

我即刻答,,

封土建國.......

目的:保衛中央

之後miss 譚即刻話比我積優我

放學個陣..

miss馮都唔知係咪玩我地,,

係咁講,,係咁講,,講勁多野,,

好似唔洗$$咁

最後4點先放我地,,

之後我即刻換pe3

睇左1d踢完

到我地踢啦,,

之前都知道2e冇勁人架啦,,

點知1c入得個1球咋,,

d人勁9囉

我一攞到波,,

衝個黎推我,,

推到我離灑腳,,

有一球我射架,,

條死人球證亂黎架咩,,

唔q識做唔好出黎做啦,,

我射入左,,仲要勁令,,死角,,

佢都話出界,,

收皮啦..

算,,唔同99嘈~

之後有2球都中柱彈出,,

其他都出界,,

最後嬴人1比0咋,,

今日,,我覺得我都發揮我 幾好,,

係唔夠人9姐嗎

人地狼到乜咁

算啦,,

唔同佢地計~

今日試過好多次連過3個,,

好有成功感囉

呵呵!!?

 

刊登時間︰2005-11-28 10:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天
............

今日,,

8點幾起左身,,

睇左陣電視,,

我牙娘買左m記番黎俾我食,,

之前,,到我阿爹出去食野,,

佢去左聯和墟到食豬手,,

我叫左佢買beef ball河,,

點知冇河得米,,咁就食米囉

之後去左大埔到食飯and買野,,

今日食元碌

由於今日6點食飯,,

so我11點幾就整左個杯面黎食,,

今日小邦邦生日,,

o係哩到同佢講多聲生日快樂啦~

 

刊登時間︰2005-11-27 11:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
x充實...

今日10點左右起身,,

去左年e到買野食,,

----------------------------------------------------------------------------------------------'

之後去左聯和墟,,

去左睇人打波,,

之後o係圖書館見到肥蜂,,

唉~

我今次統測唔夠肥蜂勁,,

今次我一d書都冇溫,,

而家先知,,

考天才~只會死緊~

------------------------------------------------------------------------------------------

踢波====================

之後又去左百福踢波,,

今日唔知做乜,,

好似細哨上身咁,,

過完一個又一個,,

射入左8球,,

今日我都覺得幾開心

刊登時間︰2005-11-26 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天
學琴

今日,,

周會睇o個個咩話劇,,

放學睇左1a同1b點輸,,

番黎踢左陣波,就去學琴,,

學琴之前,,

卡2b打黎,,響左一下,,

and then我打番俾佢,,

我而家好似中左毒咁,,

一見唔到佢幾個鐘,,

就好似想死咁,,

今次我都覺得自己好認真~~

刊登時間︰2005-11-23 10:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天
踢波~

今日放學同音哥行番屋企,,

一路行一路傾,,比左好多意見佢,,

番黎踢左陣波~

刊登時間︰2005-11-22 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]