| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 | |
| meeting.. |
今日放左學同橙橙同阿瑤等老公,,
點知等到成6點都見唔到佢,,
之後,,就同橙橙佢地去上水搭巴士,,
當然我就行番屋企啦,,
行到半路見到miss pat,,
同佢傾左幾句..
最後番到屋企,,sleep左陣
就做功課,,
哩論好攰呀!!?
|
| 刊登時間︰2005-12-06 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 5 日 星期一 |
 | |
| 冬季第一天 |
今日,,係著冬季o既第一日,,
今朝好凍,,
我著左校樓,,
但係番到學校見到有d人勇到連冷3都唔著,,之後我問佢,,
你有病架??
唔係呀!!我味買咋,,
佢唔知有冇俾橙青捉哩 |
| 刊登時間︰2005-12-05 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-11-30 11:20 PM |
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |
 | |
| 班足... |
今日係我密切奇待o既班足,,
今日上中史堂個陣,,
老c問封建是什麼??
我即刻答,,
封土建國.......
目的:保衛中央
之後miss 譚即刻話比我積優我
放學個陣..
miss馮都唔知係咪玩我地,,
係咁講,,係咁講,,講勁多野,,
好似唔洗$$咁
最後4點先放我地,,
之後我即刻換pe3
睇左1d踢完
到我地踢啦,,
之前都知道2e冇勁人架啦,,
點知1c入得個1球咋,,
d人勁9囉
我一攞到波,,
衝個黎推我,,
推到我離灑腳,,
有一球我射架,,
條死人球證亂黎架咩,,
唔q識做唔好出黎做啦,,
我射入左,,仲要勁令,,死角,,
佢都話出界,,
收皮啦..
算,,唔同99嘈~
之後有2球都中柱彈出,,
其他都出界,,
最後嬴人1比0咋,,
今日,,我覺得我都發揮我 幾好,,
係唔夠人9姐嗎
人地狼到乜咁
算啦,,
唔同佢地計~
今日試過好多次連過3個,,
好有成功感囉
呵呵!!?
|
| 刊登時間︰2005-11-28 10:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
| ............ |
今日,,
8點幾起左身,,
睇左陣電視,,
我牙娘買左m記番黎俾我食,,
之前,,到我阿爹出去食野,,
佢去左聯和墟到食豬手,,
我叫左佢買beef ball河,,
點知冇河得米,,咁就食米囉
之後去左大埔到食飯and買野,,
今日食元碌
由於今日6點食飯,,
so我11點幾就整左個杯面黎食,,
今日小邦邦生日,,
o係哩到同佢講多聲生日快樂啦~
|
| 刊登時間︰2005-11-27 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
| x充實... |
今日10點左右起身,,
去左年e到買野食,,
----------------------------------------------------------------------------------------------'
之後去左聯和墟,,
去左睇人打波,,
之後o係圖書館見到肥蜂,,
唉~
我今次統測唔夠肥蜂勁,,
今次我一d書都冇溫,,
而家先知,,
考天才~只會死緊~
------------------------------------------------------------------------------------------
踢波====================
之後又去左百福踢波,,
今日唔知做乜,,
好似細哨上身咁,,
過完一個又一個,,
射入左8球,,
今日我都覺得幾開心 |
| 刊登時間︰2005-11-26 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 23 日 星期三 |
 | |
| 學琴 |
今日,,
周會睇o個個咩話劇,,
放學睇左1a同1b點輸,,
番黎踢左陣波,就去學琴,,
學琴之前,,
卡2b打黎,,響左一下,,
and then我打番俾佢,,
我而家好似中左毒咁,,
一見唔到佢幾個鐘,,
就好似想死咁,,
今次我都覺得自己好認真~~ |
| 刊登時間︰2005-11-23 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
| 踢波~ |
今日放學同音哥行番屋企,,
一路行一路傾,,比左好多意見佢,,
番黎踢左陣波~ |
| 刊登時間︰2005-11-22 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | » |
|