| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
疲勞的一天  |
今日,,冇帶野,,一早就比miss鬧,,跟住都冇咩事,,
lunch個陣,,有幾個姐姐勁好人呀,,一開左包m and m就問我食唔食,,哈哈,,我緊係食左好多粒啦
放學,,有幾個f.2既人問我攞ic蕉同msn,,跟住去左聽何sir講野,,走個陣同音樂王行番黎,,又俾幾個高form既問黎問去,,番到屋企就去左踢波,,最後就同阿妹,,音樂王一齊分享功課啦,,哈~
今日勁攰呀,,今日d功課係音樂王做既,,聽日到我啦,,唉~
日日番學都咁攰~
仲要成日聽埋d廢話,,唉~
by:
嵐
|
| 刊登時間︰2005-10-04 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 3 日 星期一 |
 | |
| 無特別的一天 |
唉~今日又俾人遼~><
俾d高form個d係咁問我拎msn
勁無奈,,
唉~d高form個d對我地d form1好有興趣
e家日日都要背野,,
勁攰~
by:
勁攰的嵐 |
| 刊登時間︰2005-10-03 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 2 日 星期日 |
 | |
有好野食的一天  |
今日朝頭早同平時既星期日一樣同屋企人去飲茶,,唯一唔同既就係今日家姐出左中"灣"同埋今次去左sha tin到飲
飲完茶就去左city-super到買羊爬,,正正哦~跟住就見到有幾個人o係到唱歌,,勁嘈~
番到屋企,,就帶我隻妹豬跑成日上水圍,,妹豬番到屋企個陣,,好似死左咁,,食飯個陣,,有羊爬食呀,,正正哦,,
跟住,,又讀下d eng,,練下琴咁囉,,
and then就訓左啦~
by:嵐 |
| 刊登時間︰2005-10-02 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 1 日 星期六 |
 | |
| 傷心的一天 |
今日朝頭早去左粉嶺同阿婆飲茶,,and then去左打波~
跟住我就同一家人出mk睇鞋∼
我睇岩左一對呀∼都幾令,,but唔知點解我阿媽話隻色勁難親野
so冇買到
跟住去左9龍城睇球衣∼
買左1套
and then去左打邊no
最後去左大埔食disests
9點左右先番到屋企∼
e家日日都勁忙呀,,
唉∼自從番左學之後就勁忙啦,,唉∼
by:嵐 |
| 刊登時間︰2005-10-01 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 30 日 星期五 |
 | |
| 無聊的一天 |
今日都幾開心,,一番到學校,,就睇升旗典禮,,都幾得意~
今日lunch個陣,,比d高form個d逗,,勁無奈~
今日阿sir要開會,,so放學冇得踢波,,
so我搭校車番屋企,,搭校車個陣,,見到條87仔,,佢f.2既,,
以為自己好勁咁,,唉~我最憎哩d人架啦,,不過算啦,,
落車個陣,,岩岩好有駕ice-ceram car o係隔離呀,,緊係買啦,,好耐都味食過啦~
哈哈
今日都幾開心,,
放左學仲去上水圍同音樂王踢波tim,,
and then就去左打拳啦
完..
by:嵐 |
| 刊登時間︰2005-09-30 06:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
|