| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
| sports,, |
今日上pe堂要12分鐘跑,,
我跑得22個咋,,
之後放學練波,,
幾認真,,
入左3球,,
仲踢到對鞋都穿左,,
之後同豪去買白鞋and then番屋企,,
今日有咖哩食呀,,呵呵
|
| 刊登時間︰2006-02-17 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-02-17 08:43 PM |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| 班際足球 |
今日班際足球,,
3比1,,
但係,,
有人受傷...
1c對1d
條友比我同豪爆左7次頭,,
>< |
| 刊登時間︰2006-02-10 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
| 特如奇來......... |
今日放學call阿媽,,就收到一個極差o既消息,,就係..........
公公入左e院
跟住以為冇乜事,,so去左剪頭髮,,
番到屋企,,
阿媽就同我and老豆去e院睇公公,,
去到佢都仲幾好,,so我地番左屋企食飯__
突然一個電話打黎,,
公公,,訓左啦........
><
之後睇番公公,,
都忍唔住留左d眼淚..
>< |
| 刊登時間︰2006-02-06 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| 比賽.. |
今日朝早去樂富比賽..
同肥粱,,阿聰去,,
對灣仔..
人地唔係好勁,,但係唔知點解,,.
我地咁都可以輸1比0..
好唔甘心..
不過入到16強都滿足啦..
下年再踢的話,,我一定要踢到入8強,,呵!!?
之後o係mk行左陣,,
but,,比完賽,,腳痛..
好早番左屋企..
............................................................................................................................................................................. |
| 刊登時間︰2006-02-05 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 | |
| 澳門,, |
去澳門,,
有得燒煙花..
食雙皮奶..
住新世紀酒店..
見到田雞呀..
番黎,,
同魚傾左陣,,
同佢細佬打左陣阿給..
|
| 刊登時間︰2006-02-03 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
| -0-" |
今日朝早去聰媽家拜年,,
之後去飲茶,,
再去黃大仙拜神,,
超爆多人..
d煙整到對眼同個鼻超唔舒服,,
and then去左搵契公公,,契婆婆..
最後搵呀婆食飯,, |
| 刊登時間︰2006-01-30 08:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
| 除夕// |
................................ |
| 刊登時間︰2006-01-29 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 16 | » |
|