| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-11-21 10:18 PM |
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-11-20 10:48 PM |
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 | |
| 社際籃球,, |
今日放左學社際籃球呀,,
不過我冇參加,,
我去左練波,,
我地采社俾人係咁炒~
唉,, |
| 刊登時間︰2005-11-18 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 |
 | |
| 凍的一天 |
今日肥9係咁用我隻手整囡囡同卡2b,,整左成4十幾下
仲要下下都....... |
| 刊登時間︰2005-11-17 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-12-29 11:58 AM |
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
| 無聊,, |
今日o係學校好無聊,,
唉,,
日日都好悶,,
今日派卷呀,,
我雖然科科都好低分,,但係o係班入面,,
算係好高分個幾個 |
| 刊登時間︰2005-11-14 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 13 日 星期日 |
 | |
| 清遠之旅~ |
我去清遠踢波呀,,唉~有d後悔,,
又要勁早起身,,又唔好玩,,
唉~ |
| 刊登時間︰2005-11-13 05:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
| 第3日,, |
今日測英文,,
唉,,
勁多時間~
哩論咩都冇我玩~
差d連日記都冇得打呀
>.<
統測害人不淺
今日金句:┌不合格仍人生之必經階段,,何必為此而令眾不歡也┘←突然諗到,,呵呵~
|
| 刊登時間︰2005-11-10 03:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
| 統測第2日 |
今日係統測第2日,,
考中屎,,好有信心~志在必得,,
好想快d考完去清園踢波呀!!!
快d到星期5就好啦
|
| 刊登時間︰2005-11-09 06:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 | |
| 統測.. |
今日係統測既第1日,,
d試題都唔係好深~
放學11:30去左陳融,,
不過佢地應該冇放學,,勁onon呀!!
呵~
跟住去左年e到食野,,
然後溫左陣書就去左踢波啦! |
| 刊登時間︰2005-11-08 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | » |
|