onLoad="startClock()"
嵐's diary board
......
laam0415

暱稱: パㄨ阿嵐∫“
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

尚無任何好友


:: AR嵐音樂盒 ::




2006 年 3 月 26 日  星期日 晴天
冇開機..

今日去左練波..

之後又去左學琴

and then成家人黎接我,,

我知道今次又出街..

都唔理人地感受]]

人地岩岩練完波又學完琴好鬼攰架嗎..

去左沙田..

又冇野做wo~

萬無目的咁行..

之後又飲許留生又食吉野家.

最後番到屋企叫元6o既外賣..

---------------------------------------------------------------------------

唉~

冇得玩tim..

又要等n年啦!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-03-26 11:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 25 日  星期六 晴天
.........................

.................

刊登時間︰2006-03-25 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 23 日  星期四 晴天
.........................

今日上番星期5o既堂..

今日收到條手帶..

多謝灑!!

我好鍾意//

放學,,

同小琪琪,,小比吹水..

之後番屋企了..

刊登時間︰2006-03-23 09:21 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 22 日  星期三 晴天
.......

今日ms fung叫我幫佢拎野個陣見到niki上pe堂,,

放學又等佢勁耐!!

之後成班人行過去..

行行得番我地2個,,

去到跑左陣..

rain黎左..

又跑左陣,,

去rainbow食野..

今日有心心收哦,,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

刊登時間︰2006-03-22 09:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 20 日  星期一 晴天
欠野..

今日,,

6點起左身

番到學校第一個同第2個小息都冇食到野..

今日條死人度社敗累..

係咁叫我畫..

收啦~

之後陪niki搭車~

and then番屋企了..

今日又要整電腦..

個usb用唔到~

阿爸今日拎左個pccw o既電話番黎!!

d聲幾令..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日冇得玩電腦了!!?

 

刊登時間︰2006-03-20 09:55 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 19 日  星期日 晴天
.........

今日朝早去左群記食野..

and then去練波..

真係好想換左對boots佢呀!!

好樣衰呀!!~~~

之後去學琴..

學完琴去搵*洋*

佢同et打緊波..

之後佢0遠唔打波都同我去買野,,

好好人..

佢見到我拎住個琴又問我重唔重呀..

可能佢想幫我拎~

之後買完野..

陪左佢o係球埸坐陣

坐左陣就番屋企了..

沖完涼,,

阿ba阿媽家姐就同我去左元朗行街and食飯..

最後食埋b仔番黎

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sorry呀,,

累到你俾人收到電話..

又要你等我咁耐,,

sorry呀!!

刊登時間︰2006-03-19 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 18 日  星期六 晴天
.......

今日,,

半日都o係屋企..

之後去m記食野,,

and  then去練拳~~

一路都同niki傾電話..

之後同家姐去名壽c到食..

番到黎11點幾..

之後聽森美..

 

唉~

唔知點解傾傾下都cut人線..

唔知係咪俾人收電話哩??!

-----------------

刊登時間︰2006-03-19 02:12 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 17 日  星期五 晴天
SPORTS daY

今日采社4x100,,

有扮跑..拎第2..

niki落黎幫我打氣呀~~

呵呵..

之後..

niki阿媽黎左~so想同佢傾下計都唔得

我地1c班拎左全埸總冠軍呀..

我3個銀..

之後同小琪琪,,小比,,彤'ms hk"同嘉去海聯打波..

整親隻腳..

之後又約左人..

so好早就走左

 

刊登時間︰2006-03-17 10:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 16 日  星期四 晴天
留堂~

今日,,

終於有機會留堂..

俾ms江留,,

冇交回條姐,,

一路natt係咁經過//

又一路傾..

5點4走得,,

之後同natt飲野..

and then自己行番屋企//

 

刊登時間︰2006-03-16 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 15 日  星期三 晴天
跑~

今日放學搵ms曾拎番個牌..

之後同natt去區埸,,

去到跑左個圈..

就同佢去食野..

番去個陣,,

d人走灑,,

得番邦同小比..

跑到6點半就走,,

我個牌袋到落nat個袋到,,

最後唔記得拎番,,

>.<

 

刊登時間︰2006-03-15 10:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]