| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| :: AR嵐音樂盒 :: |
|
|
|
|
|
| 2006 年 3 月 26 日 星期日 |
 | |
| 冇開機.. |
今日去左練波..
之後又去左學琴
and then成家人黎接我,,
我知道今次又出街..
都唔理人地感受]]
人地岩岩練完波又學完琴好鬼攰架嗎..
去左沙田..
又冇野做wo~
萬無目的咁行..
之後又飲許留生又食吉野家.
最後番到屋企叫元6o既外賣..
---------------------------------------------------------------------------
唉~
冇得玩tim..
又要等n年啦!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-26 11:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 25 日 星期六 |
 | |
| ......................... |
................. |
| 刊登時間︰2006-03-25 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 23 日 星期四 |
 | |
| ......................... |
今日上番星期5o既堂..
今日收到條手帶..
多謝灑!!
我好鍾意//
放學,,
同小琪琪,,小比吹水..
之後番屋企了.. |
| 刊登時間︰2006-03-23 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 |
 | |
| ....... |
今日ms fung叫我幫佢拎野個陣見到niki上pe堂,,
放學又等佢勁耐!!
之後成班人行過去..
行行得番我地2個,,
去到跑左陣..
rain黎左..
又跑左陣,,
去rainbow食野..
今日有心心收哦,,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
| 刊登時間︰2006-03-22 09:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 |
 | |
| 欠野.. |
今日,,
6點起左身
番到學校第一個同第2個小息都冇食到野..
今日條死人度社敗累..
係咁叫我畫..
收啦~
之後陪niki搭車~
and then番屋企了..
今日又要整電腦..
個usb用唔到~
阿爸今日拎左個pccw o既電話番黎!!
d聲幾令..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日冇得玩電腦了!!?
|
| 刊登時間︰2006-03-20 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 | |
| ......... |
今日朝早去左群記食野..
and then去練波..
真係好想換左對boots佢呀!!
好樣衰呀!!~~~
之後去學琴..
學完琴去搵*洋*
佢同et打緊波..
之後佢0遠唔打波都同我去買野,,
好好人..
佢見到我拎住個琴又問我重唔重呀..
可能佢想幫我拎~
之後買完野..
陪左佢o係球埸坐陣
坐左陣就番屋企了..
沖完涼,,
阿ba阿媽家姐就同我去左元朗行街and食飯..
最後食埋b仔番黎
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sorry呀,,
累到你俾人收到電話..
又要你等我咁耐,,
sorry呀!! |
| 刊登時間︰2006-03-19 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 18 日 星期六 |
 | |
| ....... |
今日,,
半日都o係屋企..
之後去m記食野,,
and then去練拳~~
一路都同niki傾電話..
之後同家姐去名壽c到食..
番到黎11點幾..
之後聽森美..
唉~
唔知點解傾傾下都cut人線..
唔知係咪俾人收電話哩??!
----------------- |
| 刊登時間︰2006-03-19 02:12 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |
 | |
| SPORTS daY |
今日采社4x100,,
有扮跑..拎第2..
niki落黎幫我打氣呀~~
呵呵..
之後..
niki阿媽黎左~so想同佢傾下計都唔得
我地1c班拎左全埸總冠軍呀..
我3個銀..
之後同小琪琪,,小比,,彤'ms hk"同嘉去海聯打波..
整親隻腳..
之後又約左人..
so好早就走左
|
| 刊登時間︰2006-03-17 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 留堂~ |
今日,,
終於有機會留堂..
俾ms江留,,
冇交回條姐,,
一路natt係咁經過//
又一路傾..
5點4走得,,
之後同natt飲野..
and then自己行番屋企//
|
| 刊登時間︰2006-03-16 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 |
 | |
| 跑~ |
今日放學搵ms曾拎番個牌..
之後同natt去區埸,,
去到跑左個圈..
就同佢去食野..
番去個陣,,
d人走灑,,
得番邦同小比..
跑到6點半就走,,
我個牌袋到落nat個袋到,,
最後唔記得拎番,,
>.<
|
| 刊登時間︰2006-03-15 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 16 | » |
|