sorry!sorry!
咁耐都冇打qooza tim!=]
功課多到真係冇人有,my god!=[
我而家好期待14/8既來臨,唔知會有邊個去呢?!
我要努力做晒d功課佢!加油加油!=]
唔知f.3會入咩班呢?!我好想快d知呀!=]=]=]=]
em cheung cheung應該去咗o個個咩exchange programme(去外國o個個),
唔知佢過得點呢?!
今日同咗primary 識既同學傾計,我而家先知道我唔係幾同到人傾計(我諗可能我out了.......)
同佢傾計?!我諗冇可能lu!跟本都傾唔到好耐,我5分鐘就同佢傾完.......唉~
明明msn有好多朋友......但係冇一個係想同佢傾=[
點解會咁既呢?!
我諗我真係要搵某人幫下我啦!=[
今個禮拜六會見到我dad o個邊既relatives!=] happy=]
我諗我要change下我自己,我想要多d知己!=]我想要多d朋友同我玩,同我傾計.................
又要搵某人請教下lu!=]
我諗又係時候約班fd出黎玩下!=]
好耐都冇同嘩鬼(唔知你有冇轉咗你個花名呢?!)同橙玩lu!=]
我諗過咗14/8之後都唔會再見到(但係嘩鬼就會係開學再見到,但係都唔會傾計既=[ )
算la~
間唔中見下面都叫做好嫁啦!=]
唔講住啦!
我要努力做我既功課!=] |