lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 2746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 驚訝 分類: 日記

好耐冇打qooza lu!=]今日會盡情打嫁啦!=]
開學都就黎幾個月lu,同d同學都熟咗d!=]
同詩詩啦!bebe!(聽人講佢個花名係咁嫁!=]大家都知我唔會指名[]姓嫁啦!=]except 有人叫我打佢個真名啦!)
我覺得我既friendship而家係up! up! up! hehehe!=]
今年好lucky可以見阿歐一班!=]
講下我地va堂先!=]
~
同豬豬(都係聽人講嫁炸),矇仔媽咪,,kate(因為唔知你個花名係咩)重有bebe!=]
同其他組比....我地o個組好似係最合作既!=]重要係最kai既一組!=]
講下physics啦!=]
~一個字.......悶
~o個阿sir係好好好好好勁嫁(聽補習老師講)...佢解釋得超超好......我諗佢係好nice既阿sir
*我決定choose PHY for我既新高中既其中一科
講下chem啦!=]
~個阿sir......好得人驚呀!=[.....但係佢有nice既一面=]
~chem真係好好難呀........要努力溫書先得!
*我唔會choose E一科......因為........實在太難啦!=[
講下bio啦!=]
~又係o個個miss教呀!=]
~離個blackboard好遠呀!=[........睇唔到呀!=[
*對bio冇興趣

講下我D fd啦!=]
講下[十二少]
~同我一樣......係咁笑!=]
~有另一個花名[如葉]
*funny guy一個
講下[皇爺一號]
~shy
~冇另一個花名.....真係要諗下佢另一個花名
*歐歐=]
講下[皇爺二號]
~冇咩嘢可以形容佢....因為佢太normal啦!=]
~另一個花名係......[冬蟲夏草]hehehe
*我送咗個[張如島]俾佢!=]
p.s. 我係皇上.......重俾人整咗個花名叫[如......花].......唉~
有個新成員.......就係.......太子
~佢shy啦
~佢另一個花名係.......詩詩!=]

今日講咁多先~
下回再見!=]



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


2009-08-17 愉快 分類: 日記

功課重差少少炸!!!!
要努力努力!!!!
向我既目標前進!!!!!



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 日記

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:my fd )


2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 日記

請輸入瀏覽密碼:  


2009-08-10 開心 分類: 日記

sorry!sorry!
咁耐都冇打qooza tim!=]
功課多到真係冇人有,my god!=[
我而家好期待14/8既來臨,唔知會有邊個去呢?!
我要努力做晒d功課佢!加油加油!=]
唔知f.3會入咩班呢?!我好想快d知呀!=]=]=]=]
em cheung cheung應該去咗o個個咩exchange programme(去外國o個個),
唔知佢過得點呢?!
今日同咗primary 識既同學傾計,我而家先知道我唔係幾同到人傾計(我諗可能我out了.......)
同佢傾計?!我諗冇可能lu!跟本都傾唔到好耐,我5分鐘就同佢傾完.......唉~
明明msn有好多朋友......但係冇一個係想同佢傾=[
點解會咁既呢?!
我諗我真係要搵某人幫下我啦!=[
今個禮拜六會見到我dad o個邊既relatives!=] happy=]

我諗我要change下我自己,我想要多d知己!=]我想要多d朋友同我玩,同我傾計.................
又要搵某人請教下lu!=]
我諗又係時候約班fd出黎玩下!=]
好耐都冇同嘩鬼(唔知你有冇轉咗你個花名呢?!)同橙玩lu!=]
我諗過咗14/8之後都唔會再見到(但係嘩鬼就會係開學再見到,但係都唔會傾計既=[ )
算la~
間唔中見下面都叫做好嫁啦!=]
唔講住啦!
我要努力做我既功課!=]