今日,阿媽去美國三日啦。 唔知佢食得好唔好,訓得好唔好呢? 好諗住佢。 不過,我都會努力去睇住阿妹。 媽咪,你放心去睇Shirley "衣衣"啦。 香港既嘢就交俾我啦!^.^
今日唔洗返學去exam, 有少少唔想留係屋企for the hole day。 重有2日,阿媽就要去美國啦, 有little唔捨得阿媽呀, 媽咪, I will miss you very much~
今日,中史exam好似唔係好好甘。 唔知我會唔會留班呢? 好驚呀~ 有冇人教教我點做好呀~ 我真係好驚會留班呀。 點好呢~~~~~ 唉~~~~~~~