| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
| 2009-01-13 |
分類: 日記 |
exam完咗啦!
咩都完晒,
但係又係時候用一日時間去重整自己的心情。
又有一日的假期,
之後就會係26/1放假,
咁啫係話就快就可以拿[利史]。
都之係話就黎可以見到佢啦,
但係都未知送咩禮物俾佢地好,
因為我重未諗到送咩俾佢地好。
不過,唔緊要啦!只要有心就得啦~
講番exam啦,個何文影又係的,
又話打電話俾我,點知有冇打,都唔知佢想點。
不過唔好理佢D嘢住啦,
今日原本可以好happy咁返屋企,
但係就俾ms.mak佢捉去聽佢講嘢,
重要30mins呀,係唔係好可憐呢。
不過exam完咗緊係好好好好好好好好happy的事!所以佢地令我唔係幾happy的都唔緊要啦,
因為開心的事有好多好多,
重多過唔開心的事~^︶^
|
2009-01-12  |
分類: 日記 |
等到啦!等到啦!
重有一日就完晒啦,
happy!
但係,又黎多一個任務,
就係drama的練習,
好期待,但係又好驚。
ms.leung無啦啦叫我地幫佢地practice,
所有的嘢都由我地話事,
好大的話事權。
今次一定要拿到inter class drama competition的winner,
所以要操fit佢地,
要有feeling D,讀音正D,action要攸到最好的,咁樣就完美啦。
exam的最後一日係exam pth,
好緊張又好驚。
不過唔洗講,
我一定會唔合格的。
最好就唔係包尾就得啦!
記得我都係長跑比賽都冇好的result,
咁所以,
今次的inter class drama competition要好好咁努力,
做到最好為止,
相信我地一定得的。
就黎係新年啦,
咁姐係話,
又係YIU YIU同阿哥的birthday,
都唔知送咩俾佢地好〝
都未知佢會唔會請我去同佢celebrate佢的birthday,
never mind~
我都會買birthday gift俾佢地。
新年拿的[利史]一定會好少,
重要係好少$$o個隻,
點都好啦,
祝大家:
新年快樂!
學業進步!
大吉大利!
重知就開開心心過新年,
食好好味的糕點,
咁樣一定會好好好好好好好好開心既。^︶^ |
| 2009-01-10 |
分類: 日記 |
今次exam真係慘
日日開始exam的時候就流鼻水
次次都唔記得拿tissue出黎
攪到我係咁索返D鼻水入去個鼻到
真係好辛苦嫁
要係到索俾水索到exam咗一科真係好鬼死辛苦
今日係星期六
星期一exam的都係唔洗點溫都得
攪到而家係到打緊qooza的我好鬼悶
但係對於jasmine同埋YIU YIU都唔會話悶
因為佢地係會溫書的人
其實,我都想溫的
不過,我係lazy姐
我阿婆係我exam的期間日日都話你可以係頭30名
只不過你唔肯努力姐
我知呀,我知自己係okay嫁
但係如果點過我D fd佢地可能會由頭再估計我
同我讀同一間中學的都知道
jasmine佢係好鍾意win
如果佢知道我係點過佢的
你地都可能會知道會有咩嘢會happen啦!
我而家最想的就係PTH可以合格
所有科都合格就最好啦!
我真係好想result好,
friendship好,
咩都好~ |
2009-01-09  |
分類: 日記 |
今日係exam的最後3日
聽日要好努力咁溫熟science
因為完全未溫過。
今日英文listening完咗之後
留咗係學校1粒鐘
因為要傾下2月19日的drama
ms. leung重話我地要同D同學(Jasmine, Sally, christy Ho...... and me)一齊練
身為director的我要睇佢地練
真係好大pressure咁啦!
不過,都冇咩呀
做返自己姐
相信我地班的drama會係全個form最好的一個
好想快D到o個日的來臨
我諗e一個月都會超大pressure
個心一定會好亂
唔好講drama先啦!
今日exam GEOG
好似好難咁
可能係我未溫得熟啦!
不過都exam咗啦
冇辦法change啦
今次的exam真係好似唔係好好咁
可能我冇溫得熟啦
不過,
我對mathematics, history都有信心
中史就少少啦!
但係,
對中文同英文就好冇信心
死緊啦,
一定唔會有好好的名次 |
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
why?  |
分類: 日記 |
why? why?
Why 佢做咩今日唔同我傾下計?
Why 今日咁鬼悶?
Why 中史咁鬼悶? 攪到我好鬼死煩!
總之而家就有好多個"WHY"
點做先可以同朋友的RELATIONSHIP好D呢?
唔該咁多位教教我~記住留個cm俾我呀! |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|