lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 2749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


澄清!!!! 不安 分類: 日記

係e到要澄清番一d嘢!
由於今日miki問我是否5683何XX,
因為而家有好多人知道我講咗唔係+face turns red,
所以係到澄清下!
我由form 2開學到而家,
都係當何XX係好朋友,
係好好好好好好好好朋友個隻,
而唔係佢地講既咁。
到而家係何XX唔當我係佢個fd,
唔係我唔當佢係fd。
其實到而家都有少少僧佢,
如果想知多d about 今次既事,
請留意之前既日記。
今次既澄清到此完畢,
多謝咁多位既合作。



2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


2009-03-17 滿足 分類: 日記

今日真係一個勁笑既日子,
其實都唔係點勁笑,
只不過係英文堂既時候勁笑姐=]xd
今日我同歐姐去[車]佢既cloth,
跟住去咗街市影魚鰓,
去到之後.............
諗住影啦,
個阿哥仔就話:
[唔好影我呀!我唔handsome嫁!]
我就同佢講番話唔係啦。
影完之後,
個阿哥仔就話put張相去網啦,
我諗跟本冇咁既需要,
因為我只不過係影魚鰓姐,
都冇影到anybody!
不過張相都影得幾beautiful,
我唔put佢係到啦,
我驚有人會copy佢..........
跟住print佢出黎做功課,
所以唔put佢係今日既日記到啦!
個魚鰓真係好magic咁,
都幾beauty呀!
星期六影咗幾張無聊相,

 


係唔係好得意呢?!
其實重有d既,
但係唔想put咁多落黎qooza到。
唔講住啦,
886~=]



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16 愉快 分類: 日記

今日真係好多功課呀!
跟本冇時間用computer去打qooza,
但係可以msn到囉!=]
今日好唔舒服,
要用口罩,
breathing唔係幾順,
慘~=[
今日都可以勉強同何XX傾到計,
都叫做okay啦!
今日既maths 堂真係好倦,
我想訓......zzz
但係唔訓得,
因為ms. chu佢教緊chapter 8既一 D題目,
但係我又唔明,
咁樣就用咗一堂時間。
今日睇newspaper既時候,
sum sum俾咗佢份newspaper我睇,
笑到我[修]唔到,
我地重要玩sign the name,
未try過都唔知係咁難嫁!
今日ruby同hidi炒咗,
ruby都唔知y佢會咁燥,
上堂又心情唔好,
簡直係燥到爆!=3=
好眼訓呀......
唔講住啦~
886=]xd



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 鬱悶 分類: 日記

過咗兩日好無聊既weekends,
冇得出街食飯,
超無聊!!!!!!!!!
講番sally呀,
qooza個password點都估唔到,
想睇都睇唔到,
我超想睇囉,
最近又同sally炒咗,
都唔知點解e個月日日同佢炒,
慘~
今日先知道有好多人都好僧兩個人,
但係唔係jasmine囉~
咁都好d,
因為佢係我係f.2識既第一個朋友,
第二個就係christy ho,
但係christy ho最近change a lot,
都唔知點解佢會變到咁,
而家好僧佢。
e個學期真係好煩,
有咁多嘢happen咗,
=3="
不過最happy既我諗就係kimmy啦,
有LAMKAWING陪佢,
係到真係要祝佢地...........
白頭到老!
永結同心!
唔講住啦,
886~^^



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


2009-03-13 忿怒 分類: 日記

今日sally超衰,
居然話我同佢好番囉!
而家先知佢係咁既人,
佢係會講d咁既大話,
所以又唔理佢。
講番阿媽啦,
佢好似知我諗咩咁,
佢係食完飯之後,
完全變晒,
我真係dreams come true!
happy!
我真係估唔到sally會咁,
真係高估咗佢~
原本班上都有d人好易get angry,
例如[多多]咁啦,
我諗真係唔好做咁多少動作啦,
如果唔係就冇咩fd。
不過我可能真係要同[多多]講sorry,
係我用佢張chair而唔放好佢,
但係我真係冇踩上去嫁,
所以唔洗咁惱啦,
不過.........
真係要係到同你講sorry!
sor sor sor......
kimmy佢話何XX鍾意LAMKAWING囉,
笑死我呀!
ha ha ha......
何XX重要face turns red同埋笑得超勁,
真係未見過佢咁樣笑,
同我影相都唔係咁笑,
不佢咁笑真係幾好笑。
唔講住啦,
886!^^=]