今日真係一個勁笑既日子,
其實都唔係點勁笑,
只不過係英文堂既時候勁笑姐=]xd
今日我同歐姐去[車]佢既cloth,
跟住去咗街市影魚鰓,
去到之後.............
諗住影啦,
個阿哥仔就話:
[唔好影我呀!我唔handsome嫁!]
我就同佢講番話唔係啦。
影完之後,
個阿哥仔就話put張相去網啦,
我諗跟本冇咁既需要,
因為我只不過係影魚鰓姐,
都冇影到anybody!
不過張相都影得幾beautiful,
我唔put佢係到啦,
我驚有人會copy佢..........
跟住print佢出黎做功課,
所以唔put佢係今日既日記到啦!
個魚鰓真係好magic咁,
都幾beauty呀!
星期六影咗幾張無聊相,

係唔係好得意呢?!
其實重有d既,
但係唔想put咁多落黎qooza到。
唔講住啦,
886~=]
|