lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 2750
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 鬱悶 分類: 日記

今日好似有人想當我冇到咁,
h.e有無la la有話要做project,
咩new food喎!
都唔知咩黎?!
重有呀music project呀, 中史project都未做,
連CVED既project都未做,
都唔知點好呀!
好多嘢hold on緊,
有少少煩啦。
再+上又有D朋友既煩惱,
為咗唔好再有人有不幸既事happen,
真係要按偽佢。
ms. tam呀!
你唔好怪我呀,
我都唔想唔話俾你同ms.chu聽嫁。
只不過係因為.....
最近真係有好多事happen,
應該要停一陣...................................
休息下!
咁所以先至講咗個大話出黎,
其實.............
都唔係大話黎既,
之不過o個次我都有份。
如果唔係我send SMS俾XXX既話,
就唔會有人知。
不過........
o個次係因為drama想知YYY有冇番先send SMS俾佢,
所以...............
你唔好怪我地啦!
唔好再講e單嘢啦,
浪費晒我d位講d好happy既事。
今日我地received番我地既maths chapter7既quiza,
我居然可以有100分囉,
係唔係好勁呢?!
所以.........
我係唔洗做correction,
幾開心!!^.^
不過.....
今日上h.e堂既時候,
完全冇同jasmine傾過計,
本來重以為佢嬲咗我啦(何XX&陳XX)
原來唔係囉,
完全錯晒.............
所以可以話有番晒所有朋友啦!!!!!!
今年form 2,
真係有好多嘢happen between我同我d FD,
不過咁樣都幾好呀,
可以令我地既friendship好多D,
又可以知多d佢地既嘢!!!!
係唔係好好先?!
聽日要做d HORRIBLE既嘢=3="
唔係幾想,
好辛苦嫁。
e.g sit up
最唔鐘意做e D嘢。
好想ms. chu快D教打basketball,
我都幾想打下,
而家只係可以係星期六打一陣,
都唔係幾夠好咁!
唔講住啦,
886~



朋友 傷心 分類: 中學的懷念

朋友?!
朋友係咩黎?
咁真正既朋友又係咩?
我真係好想知,
y我冇朋友?
如果係有既話,
y佢地唔係我既真正朋友?
完全唔明,
我都冇去報串,
y佢地要咁對我?
我真係好想知y,
同埋好想要朋友。
如果唔係D人以為我去報串既話,
我真係可能會有番D真正既朋友。
但係我真係冇咁做,
咁Y佢地要咁對我?
何XX, 梁XX,陳XX如埋CHOY XX ......
都唔再理我?
我真係好想知Y,
咁樣,
我都可以有好多朋友。
如果我冇去同MS. TAM到傾計,
可能都唔會俾人話係[二五仔]啦!
而家連梁XX都可以同MIKI傾到計,
咁Y我又唔得?
真係唔明Y梁XX會覺得自己會冇朋友,
應該係我自己擔心下先啦!
完全唔明白,
而家係唔係我做錯咗呢?
定係因為我既性格?
定係因為我既行為呢?
但係......
我真係好想要FD,
但係個個都唔理我,
我真係覺得好寂寞!!!
朋友......
咩係朋友?
到而家重未攪清楚,
總之......
朋友.......................
對我黎講,
都幾重要。
冇朋友既我......
就好似今日既我咁,
咁唔開心同埋唔想講嘢,
係地應為咁樣既我好咩?!
可能真係咁都未定!
其實.......................................................
我真係好想好想要朋友!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


2009-02-25 傷心 分類: 日記

今日係一個超漫長既日子,
喊咗出黎,
都係同ms. tam傾緊計既時候!
又同Emily好似冷戰緊,
晒氣!
係music堂既時候,
跟本就冇當duck chan係到,
係咁作嘢,
e.g 朋友, 寫信, 面具......
好多好多嘢,
寫晒係本music書到,
真係要找一日擦晒佢,
我諗真係要用好多時間先至可以做到。
今日about 6:00p.m,
同咗何XX傾計,
都有0.5個鐘,
好似好耐咁^.^'!
唔同大家傾住啦,
later先啦!
886~



2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


2009-02-19 開心 分類: 日記

完咗啦,
最大既壓力完咗啦!
HAPPY!!!
我就可以再做D自己想做既嘢。
但係,
阿j同阿m既朋友問題重未k.o.
都唔知點好,
vivian yeung就話我自己決定,
我係到諗,
如果我可以決定到既,
咁就唔洗咁煩啦!
但係我係到諗,
如果同阿m一齊玩,
佢會唔會當我隱形,
唔會同我玩,
生日唔會同我celebrate既話,
我真係覺得好lonely!
如果同阿j一齊玩,
就會有大約half of my class會憎我,
因為我同阿j玩,
而為我都係同一陣線,
所以憎我。
你地話,
我應該點揀先好,
個個都話要我自己決定,
而家我真係重有一個好大既challenge!!!!!!!!



2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


2009-02-16 開心 分類: 日記

今日超悶囉,
冇嘢做,
其實係有嘢做既,
不過唔想做姐。
我連[揹]書的心情都冇,
又點想去做嘢呀,
重之就超悶啦,
而家中文默書都未[揹]囉,
慘到脾。
好想有人同我傾下計,
help!!!!!!!!
exam 既result知道咗啦,
我就覺得唔係幾好啦!
因為form的名次退咗,
但係班名次就進咗。
m. chu 講咗話,
身為中國人,
中國語文又點會唔合格呢,
我係到諗,
中文唔好有咩出奇姐,
而家英文好同maths好就得嫁啦,
有咩緊出奇呀!
唔同大家講啦,
係咁先啦,
886~