lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 10
累積人氣: 2763
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


2009-03-23 疲倦 分類: 日記

今日真係好倦,
都未有過倦既日子。
我到而家都未溫中史,
又未溫過test要test既subject,
真係慘!
今日同maggie好番啦(應該係),
同佢msn傾咗30mins(應該係)。
無啦啦臨時要做個film dubbling,
真係慘,
唔得今日真係好倦,
我諗我聽日會寫番今日d嘢既,
咁記住留意啦!
good night everbody!



2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


我對2E同學既睇法 滿足 分類: 中學的懷念

2E(01)係JENNY CHAN,
佢都既好人,
都既好笑!
最鐘意既明星係陳生,
佢真係會去追星嫁,
我諗佢真係好鐘意陳生啦!

2E(02)係EMILY CHAN,
本來都既好人,
但係因為同咗MAGGIE LEUNG玩之後,
完全CHANGE晒。
脾氣都轉咗,
而家真係唔知點做只好,
唉~

2E(03)係張嘉穎,
佢係我小學既時候識既,
都既識搞FEEL OF THE CLASS,
同佢玩都幾開心,
見到SUM SUM, FIBI, [多多]同埋尾尾,
就知係可以幾好笑。=]

2E(04)係MANDY CHEUNG,
佢都係我既FD,
佢最近都同MAGGIE LEUNG玩,
慘!
都唔知點好。=[

2E(05)係RUBY CHEUNG,
佢係個天才,
咩都識,
我EXAM都係得幾科高過佢[炸],
今次TEST可以有多D科高過佢啦,
我真係咁諗嫁!

 

講住咁多,
下回KEEP ON WRITING ABOUT IT!
886~



2009-03-20 無奈 分類: 日記

今日去咗睇[月亮忘記了],
真係好悶,
完全唔知佢係到講呾點咩。
而家真係好僧MAGGIE LEUNG,
我已經聽晒佢d衰嘢,
佢真係好衷,
搶走我地可愛而善良既emily,
重要教壞佢,
以前既emily跟本唔係咁既,
如果唔係MAGGIE既出現,
跟本就唔會有咁既事happen。
而家連MANDY都係咁,
好心你啦MAGGIE唔好再[痴]住我地啦,
唔係你既出現,
我地跟本唔洗有咁多朋友既問題HAPPEN。
唔該你同我地彈開十呎距離,
同埋唔好再同我地講嘢!
講番今日啦,
我已經決定咗要做一個識唔笑同反映唔係既大既人,
我要change the world!
唔要再係咁上堂同過日子,
我要努力咁做好test day既tests,
有好d既result,
咁咪會有媽媽既讚賞囉!
HAPPY!
我真係唔想再係咁,
唔係話朋友既友誼唔係永固既咩?
點解會係咁?
點解會因為我當佢係好好好好好朋友而俾人誤會?
真係唔明?
好想有一個新既開始同埋好既結尾!

 



2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


2009-03-19 不安 分類: 日記

今日上maths堂既時候,
有隻bee入咗我地個班到,
隻bee重要[瀨]v v係我隻手同埋張table到,
好噁心!/3\
今日囉,
choi XX佢問咗我好embrassed既問題,
真係慘。
重要差唔多全班都知囉!
唔好講E d先。
今日見到個朋友(primary's),
佢叫我join個exchange programme,
其實我都想既,
但係我地個form得2個名額,
所以唔join。
咁我而家都重可以同我d primary's既朋友係msn都傾到,
所以okay可以同佢地傾下計咁。
講住咁多先,
記得留意聽日既[我對2E同學既睇法]啦,
886~



開新題目 滿足 分類: 中學的懷念

本人會由今日開始,
會打D about我對今年2E同學既睇法,
請大家留意留意,
重有留下cm呀!