今日, 去咗沙田買嘢。 就係connie talbot的new CD。 阿妹呢,就買咗barbie。 我都可以玩。^.^ 嫲嫲佢係9/7or8/7返, 就黎可以見到佢, 同埋同佢去玩。 HAPPY!! ^.^
琴日, 去咗disney玩。 我居然玩到連衣服都爛埋。 係唔係玩得太過份呢? 聽日就去ocean park啦。 一定要bring多一件衫呀, 聽日一定會好開心姐,係唔係? ^.^
今日, 唔洗返學已經兩日啦。 d功課都就黎做晒啦~ ... 因為咁樣, 我決定多D寫qooza, 寫多D about我的中學的開心同唔開心的事情。 記住留個言啦 ^.^