lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 2754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 日記

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:要password就問我拿 )


2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


2009-01-31 開心 分類: 日記

今日要去太子食飯,
我諗會11:00p.m先返到屋企。
聽日早上去BBQ,
我要係E到同emily同sally講SORRY,
原本要係約咗你地朝早去做project,
而家又話下午,
攪到大家都亂晒,
真係好好好好好好好好對唔住。
我係今日同前日做晒所有功課啦,
連篇800字的作文都係今日都作完啦!
不過,
有一樣功課唔係2月4日交但係2月5日要交的功課我就連做都未做,
真係慘呀!
咁就惟有係2月4日就咗佢啦!
今年拿的利事比上年的少,
咁所以今年要少用money啦$$$$$$$$
唔講住啦,
886~



2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


2009-01-29 疑惑 分類: 日記

琴日去咗太古拜年,
咁就緊係去拿利事啦!
我就去問第一封利事,
那位的女士問咗我一樣嘢,
我都唔知點答佢好。
條問題係咁的,
你有冇男朋友呀?
跟住佢又係我地一齊去拜年的時候,
等lift啦,佢又望住我,
都唔知佢做咩。
去完其他的地方拜年,
就去返之前的地方食飯。
食緊飯的時候,又同石公子吵。
重吵得好緊要。
都唔知重咩,
我地對望的時候,
個心有少少好似好緊張的feeling咁。
星期日去太古BBQ,
唔知why好想快D到那天,
死啦!
會唔會係我......
應該唔係啦,
日日同佢吵,
應該唔會係咁的。
重未定好幾時做project,
都唔知點好。
drama,project......有好多嘢都未攪得點,
重有一D心事都未明白。
都係唔好諗住啦!
聽日先諗啦!
唔講住啦!
886~



2009 年 1 月 18 日  星期日   和暖


2009-01-18 開心 分類: 日記

今日同咗個細路玩,
佢好得意嫁,
佢會送個kiss俾你,
我阿媽得俾佢k.o咗。
聽日ms.leung話會留係2E班睇佢地練drama,
希望可以順利啦。
重有呀,
已經知道咗4份exam paper的分啦!
有3份理想,
但係另外個1份就唔係幾好,
不過係冇唔合格,
但係咁樣的情況只不過係暫時姐,
我居然可以同村姑俾到D分呀,
我同佢都係相差4分到啦,
不過唔係maths同埋chinese listening,
D人話我listening的分係俾村姑的高,
都唔知係唔係真的?
都唔知聽日會唔會有exam paper係唔合格的,
村姑同Jasmine話好緊張,
攪到我都好鬼死緊張。
我諗今日一定要睇9:00p.m個tv show,
我諗我會relax D!
今日嗰細路聽日朝早就同佢阿媽同埋阿妹同阿婆就要走啦,
相信阿媽佢一定係好唔捨得,
因為下次見到佢地可能會係5年or之後嫁啦,
唔知再見面的時候佢個樣有冇變呢,
真係好想再見到佢地!
聽日我諗已經係學校生活的下學期啦,
一星期見duck chan2次,
都唔知點好,
我諗我可以訓到一場好攪,
一星期上大約2個鐘的CL都幾好,
不過唔好咁悶就得啦。
最好的就係VA同埋E&RE都係少咗一堂的時間,
可以唔洗上佢地堂的時候訓攪啦! HAPPY!
我而家要係E到同大家講
新年快樂!
身體健康!
學業進步!
龍馬精神!
總之就開開心心,快快樂樂啦!
希望大家有個HAPPY的新年假,
bye bye!



2009 年 1 月 14 日  星期三   寒冷


2009-01-14 開心 分類: 日記

就黎要返學啦,有好多嘢要ready下。
for example,
洗頭, 拾書包......
重要冇ready好個drama就要同佢
地練,
都唔知點好,
重有差唔多一個月就要比賽,
諗深一層,真係要地獄式訓練先得。
講返朋友啦,
諗深一層,
朋友應該係要俾佢地空間去識更多的朋友,
就算從今之後同你唔係幾fd都好,
大家點都係朋友,
雖然唔係知己咁啦,
但係都會係朋友,
可能重係好朋友[tim]。
咁所以,
我唔會再想朋友日日陪我,
只要陪我的朋友有一個or以上的,
咁樣就足夠啦,
咁樣唔單止可以俾多D空間俾D fd,
都俾咗D空間俾我做D自己想去做的嘢。
不過,我都係覺得朋友係比學業重要D。
唔好講fd啦,
講番返學啦!
聽日就要返學啦,
有少少緊張同埋high high地,
因為可以用鬆一口氣咁同D同學傾計。^︶^
咁所以要訓番一場好攪同埋食餐飽,
好啦,唔講啦,886
~