就黎要返學啦,有好多嘢要ready下。
for example,
洗頭, 拾書包......
重要冇ready好個drama就要同佢地練,
都唔知點好,
重有差唔多一個月就要比賽,
諗深一層,真係要地獄式訓練先得。
講返朋友啦,
諗深一層,
朋友應該係要俾佢地空間去識更多的朋友,
就算從今之後同你唔係幾fd都好,
大家點都係朋友,
雖然唔係知己咁啦,
但係都會係朋友,
可能重係好朋友[tim]。
咁所以,
我唔會再想朋友日日陪我,
只要陪我的朋友有一個or以上的,
咁樣就足夠啦,
咁樣唔單止可以俾多D空間俾D fd,
都俾咗D空間俾我做D自己想去做的嘢。
不過,我都係覺得朋友係比學業重要D。
唔好講fd啦,
講番返學啦!
聽日就要返學啦,
有少少緊張同埋high high地,
因為可以用鬆一口氣咁同D同學傾計。^︶^
咁所以要訓番一場好攪同埋食餐飽,
好啦,唔講啦,886~ |