lawsi~日記~
我係唔會咁易就認輸嫁!
lawsi
暱稱: 開心既lawsi
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-01-16
2010-01-09
2010-01-04
2009-12-31
2009-12-17
文章分類
全部 (104)
日記 (86)
中學的懷念 (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 105
今日人氣: 3
累積人氣: 2756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
友誼的程度
時鐘~時鐘~
2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


2009-04-13 愉快 分類: 日記

好眼訓呀!
而家已經係1:48,
我諗係零晨啦!
不過.......................
我而家身處既地方係10:50啦,
係morning!
琴日同咗ida fung傾計,
原來佢later會去我而家身處既地方呀,
之後就番去hong kong SAR!
HAPPY!
佢話重有1個月佢就會番,
跟住我就跟番佢去having revision!
咁就開心啦,
可以見番d primary同學,
又可以見番ida fung,
又可以睇番佢home既環境!=]
唔好講下e樣啦!
jasmine你係邊呀?!
叫你send嘢俾emily你又唔send,
又話你去trip去到12號,
琴日emily打電話俾你,
你o個個電話又唔聽,
咁係咩意思?!
係唔係想我地個project唔合格?!
係唔係?!
你要為我地諗下,
我唔想個中史project唔合格呀!
你都知我既中史係既差,
我唔想e個會咁差呀!
你可唔可以盡快send俾我or sally呀!
emily佢話佢去trip唔會用電腦,
佢都話唔會on MSN。
所以你send俾我or sally就得啦!
唔講住啦,
咁多位.....................................................
good night!=]



2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


我對2e班學既睇法 開心 分類: 中學的懷念

咁遲先至打qooza真係唔好意思,
真係sorry!=[
就等我而家講番我對2e班16-20既睇法!
好而家講下16號先啦!
佢叫jane,
係我地學校choir既其中一分子,
有江湖傳聞話佢係5683阿mi,
我初頭係完全唔知,
但係聽當事人阿mi講,
佢個認為係流既,
其實我都唔係幾知,
我都覺得係勁流。
阿jane真係慘啦,
有d咁樣既傳聞出黎,
重比我同何xx既傳聞重要早,
不過...................
你既傳聞已經stop咗啦!
但係mine的?!
就真係傳得超耐啦!
唔好講我啦,
而家就講下我既best friend,
jasmine。
佢係我地班既班長,
又係黃社既社com,
佢真係好勁,
讀書又勁,
佢係我地班既臺第二,
你地話佢係唔係好勁呀?!
我都知佢係好勁啦,
如果我都可以有佢咁叻既話,
我諗mummy會好happy,
同學對我令眼相看!=]
last two係maggie leung,
佢最近同janice炒咗,
都有成2個月啦!
而家對住佢真係頭都爆,
好煩呀!
自從同佢fd咗之後,
同sally常常炒,
慘!
最近都覺得佢好勁,
成績好勁!
之不過佢係品格差,
情緒差,
講粗口!
我唔鐘意佢咁樣做,
我最想做既就係e樣嘢!
okay!
最後一個就係20號,
佢叫jacqueline,
同我一齊學長笛,
佢最近買咗枝yamaha,
枝笛真係好beautiful!
好想買番個!
其實............
我同jacqueline都唔係幾熟,
所以...................
唔講啦!
下回分解21-25,
記住留意!
bye~



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


2009-04-07 愉快 分類: 日記

重有一日炸!
不過聽日要留到6:00p.m先可以番home,
慘!
不過最開心既係.........
最後一日番學,
跟住就要開始溫書,
geog有好多嘢要溫,
中史又要記啦!
history都係要記啦!
我覺得都係sci同maths最好,
唔洗點記,
簡直係great!
今日真係好悶,
o個s.3 project presentation好悶,
真係好悶,
99%係講english,
得1%係講中文,
今日唔想再聽english啦!
如果再聽既話,
真係會暈低!
今日jasmine [仆]親,
重要好應咁,
我冇咩反應,
整係同佢講,
如果你再[仆]餐既話,
我係會避開,
我咁做係唔係好絕情呢?!
好似又真係太過絕情咁!
好啦!
唔講住啦!



2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


我對2E同學既睇法 忿怒 分類: 中學的懷念

好似唔記得打我對2e同學既睇法都有2日啦!
sorry!
完全唔記得tim!
好啦,
而家請進入我既內心世界!
今日要講既係11-15,
而家講下11啦!
佢同我同一個english name,
佢叫christy ho!@_@
最近對住佢真係冇嘢可以同佢講,
因為同佢傳出一d唔係幾開心既嘢!
之前既佢..............
好nice,
好好人,
會幫人!
但係而家既佢.................
什少同我傾計,
斜少同我玩,
只係當我透明,
我認為佢已經當我唔係佢個fd都唔定啦,
兩個字講晒,
傷心~
then, 係何銘欣,
佢都幾好人。
雖然佢係咁講ya ya ya,
令同學都笑佢(included her fd),
但係我都會當你係我個朋友,
同我傾下計。
就好似今日咁,
佢同我一齊食lunch,
同佢食都幾好嫁,
可以笑,
又可以傾下計。=]
所以..............
記住多d黎我o個到食lunch呀,
無任歡迎!=]
next, 係高喵,
佢又叫做尾尾,
大家要記住高喵係得我叫啊!=]
佢好clever(都算係啦),
有d唔識點做既都可以問佢,
佢好友善,
所以有好多朋友,=]
唔知佢會唔會當我係佢o個good fd呢?!
最近有好多風波,
以我得到既資料,
電話風波係佢同her fd講既,
唔好以為我咁講係唔agree你咁做呀,
我係80%agree你咁做,
因為係所做既嘢係正確既。=]
佢而家好似由好多個fd變咗得番幾個,
真係慘!
唔緊要啦!
你重有我e個fd,
所以唔洗worried about friendship既問題!=]
next係athena,
我make咗個花名俾佢,
就係........................
芬達=]
佢話佢自己係有[陰陽眼],
都唔知係唔係?!
同佢唔係幾fd,
therefore.............
唔講佢啦!
last one is 林沛其,
佢係打voleyball,
好勁嫁!
我諗佢最叻都係p.e啦,
應該會好高分啊!=]
大家要係今次既test week到努力呀!
下回講16-20,
請留意呀!=]



2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


2009-04-04 疲倦 分類: 日記

唔好意思! 唔好意思!
咁耐先打qooza!
今日會盡情咁打qooza,
有d不可告人既嘢會係later on既日子講,
密切留意!
最近真係有好多嘢happen,
又要見訓導,
又見到同學一個個cry,
我真係好辛苦!
好煩!!!!!!!!!
唔明點解要有咁既事happen!
點解我個個訴苦機一個一個咁離開我!
點解會有咁利害既風波仍然happen!
點解會有咁多咁煩惱既事happen係我身上!
[y y tell me y,
沒有辦法做乖乖,
我暗罵我這晚變得太壞!]
我真係唔明佢地係到做緊d咩!
我真係好辛苦!
唔想咁做,
但係d fd會咁做!
我真係好辛苦!
可唔可以唔好再咁做呀?!
可唔可以為咗我放低咁既心態去做d咁樣咁嘢?!
可唔可以答應我e個諾言?!
可唔可以,
我既朋友?!
講咗咁耐都係講得o個少少,
sorry!
因為真係有好多感觸,
真係好辛苦!