好似唔記得打我對2e同學既睇法都有2日啦!
sorry!
完全唔記得tim!
好啦,
而家請進入我既內心世界!
今日要講既係11-15,
而家講下11啦!
佢同我同一個english name,
佢叫christy ho!@_@
最近對住佢真係冇嘢可以同佢講,
因為同佢傳出一d唔係幾開心既嘢!
之前既佢..............
好nice,
好好人,
會幫人!
但係而家既佢.................
什少同我傾計,
斜少同我玩,
只係當我透明,
我認為佢已經當我唔係佢個fd都唔定啦,
兩個字講晒,
傷心~
then, 係何銘欣,
佢都幾好人。
雖然佢係咁講ya ya ya,
令同學都笑佢(included her fd),
但係我都會當你係我個朋友,
同我傾下計。
就好似今日咁,
佢同我一齊食lunch,
同佢食都幾好嫁,
可以笑,
又可以傾下計。=]
所以..............
記住多d黎我o個到食lunch呀,
無任歡迎!=]
next, 係高喵,
佢又叫做尾尾,
大家要記住高喵係得我叫啊!=]
佢好clever(都算係啦),
有d唔識點做既都可以問佢,
佢好友善,
所以有好多朋友,=]
唔知佢會唔會當我係佢o個good fd呢?!
最近有好多風波,
以我得到既資料,
電話風波係佢同her fd講既,
唔好以為我咁講係唔agree你咁做呀,
我係80%agree你咁做,
因為係所做既嘢係正確既。=]
佢而家好似由好多個fd變咗得番幾個,
真係慘!
唔緊要啦!
你重有我e個fd,
所以唔洗worried about friendship既問題!=]
next係athena,
我make咗個花名俾佢,
就係........................
芬達=]
佢話佢自己係有[陰陽眼],
都唔知係唔係?!
同佢唔係幾fd,
therefore.............
唔講佢啦!
last one is 林沛其,
佢係打voleyball,
好勁嫁!
我諗佢最叻都係p.e啦,
應該會好高分啊!=]
大家要係今次既test week到努力呀!
下回講16-20,
請留意呀!=] |