今日常常係到笑,
係不停咁笑,
重要笑到出眼水。=]
今日睇咗mummy俾我既信,
我一路睇................
一路情不自禁咁cry,
我真係好想同mummy講 "sorry!"=[
maggie話佢要用紅線撮合何XX同埋miki choi,
ha ha.........
距離同何XX既傳聞消失又進咗一小步,
我諗聽日真係要be careful of kimmy leung,
我真係驚佢會玩我,
因為聽日係4月1日呀!*~*
今日係一個好悶既日子
(特別係上cved堂)!
我真係好想佢係會有一次冇番學,
俾我地有一次rest in cved。
而且....................
今日朝早變咗做E&RE,
真係估唔到係會咁悶,
我係到諗我地真係唔可以係朝早上E&RE,
真係會好sleepy呀!=[
唔講住啦~
要[汁]嘢食飯啦,
886! |