lemonchi

暱稱: ﹏檸檬]]。x︴波子'﹏
性別: 女
國家: 香港

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
悶的一天
今日我帶左波子見家長...
2006-10-25
好傷心" !!><兩...
嘩...!!!!今日好熱牙....

日誌分類
全部 (53)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋

 


2006 年 10 月 27 日  星期五 晴天


悶的一天

             今日....真係真係好悶牙.!!!!!*都唔知有咩做.**我今日5點多先出去搵波子..**悶死...:l:::=33333*  M記今日打左比我....***好悶心..+=PPPPP叫我星期日交齊野.拎制服..."星期二返工..****    好掛住波子西.***




2006 年 10 月 26 日  星期四 晴天


今日我帶左波子見家長.*

           今日好開心牙..*今日我大伯60歲大壽=DDDD*係粉嶺中心新明園攪左個大壽辰...*我帶左波子*去飲牙..."]]=3333哈哈..!!!!!!!!飲緊果時..."牙輝哥哥無啦啦行左過黎我同波子到.."講左幾句之後.."*問波子食唔食煙.."4子話唔食...之後我就話...我食牙.."!!!!!比飛我.*KAKA...>000000好笑.....我牙媽叫我唔好食.."!!]]]我D親戚就叫我食.....唔洗驚...!***我地全部都食架啦..!!!!!之後我伯娘*行左過黎...﹏同我地講.....]]]==":::[唔係唔好食....但係食小D...."]]::::[[酒都係...*唔係唔好飲...但係飲小D...唔好飲咁多..."]]]因為會酒後亂事..** *哈哈笑撚死我"我真係第一次係我牙媽*牙爸*面前食煙飲酒..*仲要唔屌.....整係話左幾句..."]=ppppp最出奇係...返到屋企都唔屌我..]]]]仲話波子幾靚仔."]===+。

             哈哈....我仲以為我個日記冇左tim...*原來我個日記網係會唔知幾點係會停用..."我仲以為以後都開唔到.."]]]真係比佢嚇撚死."==﹏﹏﹏::::::今日全是不自在的.."=333333最攪野都係...波子驚見到我d屋企人同埋d親戚...**我同佢講..你驚乜鬼姐.."唉,!]]]]10:多我同波子走先.."]]]]之後出左去.."波子以為我同我牙媽講話帶fd..."**我明明同佢講左..帶男朋友.."*佢聽錯.."==+哈哈笑撚死..!!"。

              今日總算是開心日子."**我比起之前既我..."***我大膽好撚多.":::::=33333333波子...我愛你.!!!!!




2006 年 10 月 25 日  星期三 晴天


2006-10-25

         HIHI*今日..好悶牙..!!!!!  午膳諗住去接佢地食LUNCH..**=PP  "但係...﹏我訓多左.."]]]]叫鬼佢地今日早放咩."]]+佢地放左學我SIN黎.."等到佢地放學.."我就同佢地一齊去左粉嶺中心.."之後我就同[[老公]]同埋[[貓媽英]]去左上水.."]*波子佢今日要搬D野去新屋...﹏之後SIN黎搵我同媽媽...."=333=唉...3幾等到5點多..*SIN見到老公..=3333=好開心牙..!!!!"綱綱聽到老公說:[[我個腎好似又有事."]]我答他..:[[下.....唔係下化.."我個腎就真係有事..!!﹏*我個腎好痛.."點算牙.!!]]我好驚打針.."]*>NnN<好痛架...!!!!!!等我飲多D SIN.**  一陣死左點算牙.>n<唔制牙!!!喵~~~~~]]]

(1)妳最喜歡的人是誰?          答:波子

(2)妳最想見到既人是誰?      答:波子

(3)妳最中意同邊個玩?          答:老鼠

(4)妳宜家玩既FD當中,邊個係你識得最奈?            答:老鼠

(5)你為誰哭得最多?           答:波子,歷蘇

(6)現在誰關心妳和對你最好?          答: 波子,牙樂,老鼠,媽媽,Mabel

(7)誰令你真正的改變過?             答:歷蘇

(8)你認為誰和你是有資格做你一生一世的伴侶?             答:波子

(9)你冇左誰是會願意死的?             答:波子

(10)列出你10個心中私的好朋友:

-老鼠

-牙東

-貓媽

-牙生

-臭榮

-michael

-豆丁

-YUKI妹豬*(掛住)

-牙佳囡

-波子

(11)妳現在最掛念誰?         答:甜筒

(12)現在妳會去珍惜的人是誰?          答:波子

(13)妳最想每天都見到的人是誰?          答:當然是我最愛的老公波子啦=3333*




2006 年 10 月 24 日  星期二 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  



2006 年 7 月 27 日  星期四 晴天


好傷心"!!><兩個朋友死左

好傷心..!!"前日有單交通意外.."我有兩個fd死左..!!!!好傷心."當日..我地個個人知道佢地一個死左..一個冇死果時.."我地就飛的過黎.."個個知道肥達死左之後..好傷心.."個個都喊個不停"]]{><..宜威仔係入而仲危殆緊.."個個都好膽心"最後威仔佢都頂唔順死埋."佢係凌晨3點幾4點死左.."果時我聽到消息..我好傷心."]][!!唔想講..."



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »



tofumonzter@createblog.com