CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 0
累積人氣: 7334
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


2008-11-16 分類: 未分類

今日成1點先起身. . . 換哂杉..本來想去練波....但係一著對鞋...行個陣勁痛/_\

之後都係無去到''  聽日又要比人小=__=''    無去練波所以今日就在家呆" 

到左5點到...媽話要去黃大仙找阿嬤食飯..又要一起去''  唉-_-''   煩死人...

去到食大排檔-_-'    之後就回家了. . . .    同你傾電話好開心XP  



2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


2008-11-12 分類: 未分類

今日9點45分先反學....要參觀/__\    將旅行日變做一個名為全方位學習日''     仲要係去孫中山x物館-_-'' 

去之前比老豆逼同佢食早餐...跟住先反學....去到企左勁內先上學..."   去車都坐左成粒幾鐘..係車同湯湯傾計=]

落車後行左一大條斜路先到. . .好彩係落斜=]'   去到條導賞員同我地介紹左成粒鐘囉\33/''   D老師又要唔比我地走...

悶到死死下-0-'    去到1點幾先走...要行返條斜路上去等車..今次要行返上去. . .腳累=.=   然後上車回校....

午餐過後..去左練波.......要減肥  \__/ '' 回家休息左一陣...去陪玲同大象....坐係到聽歌-_-'  凍死..''      之後去左食糖水"

好食xD"

 


看見你們...心痛得很..



2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


2008-11-10 分類: 未分類

今日返學...好鬼凍喔-__-''  有無人織頸巾比我呀XP..(講笑

派會計.....低到無得再低..5.5/60  玩完=.=   之後中文....37/90  又係唔合格....唉/_\

放學打左一陣波就無人打.....無引-.-



2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


2008-11-08 分類: 未分類

今天是測驗的最後一天..........考MathS & EnG"  mathS我只做了不超過15題-_-   EnG就完全無問題=]

測驗完結後....同聰,,宗,,高佬..豬扒&boey去左大中...之後豬扒同高佬去左找湯湯佢地" 

我同餘下既人去左食KFC"   食$138的筒餐.." 飽哂-0-''   然後同聰去上水找湯湯&班長"

行過去的路程十分熱-___-"   呆到4點到....又去紅場打波=.=''   呢排成日都去"  手感很好xDD"

打到個人無哂力....手唔知點解不自覺地震-_-''   休息過後....同佢地去了M記食野...之後去左找玲同大象==

佢地去左跑步-_-   我做外賣仔.....送水-vv-''   去到同佢地行左兩個圈...佢地去食野....我就回家了=]'



2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


2008-11-04 分類: 未分類

今早測驗. . . ."  考生物.....識好多=]     考完同班長,,湯湯,,朗毅,,尹家豪去左上水"

去左大家樂食野...呆左好鬼內-0-''   之後決定去網吧打機-__-''  尹家豪就走左"

打兩粒鐘' 中途豬扒同星星黎左....同湯湯係到賽車=,=  車神對決-v-''

兩個鐘後...   毅,,豬扒&星星去左丹琳屋企溫習"  我同班長同湯湯就係條街到呆下呆下咁-.-

之後決定去圖書館坐-0-''   我溫左陣習"   坐左20分鐘到就走了-.-''  去左打波" 個人無哂力了=-='

回家後連飯都未食就在沙發上訓著了=__=''    岩岩先比阿媽抄醒我,,,叫我沖涼同食飯-.-