今早測驗. . . ." 考生物.....識好多=] 考完同班長,,湯湯,,朗毅,,尹家豪去左上水"
去左大家樂食野...呆左好鬼內-0-'' 之後決定去網吧打機-__-'' 尹家豪就走左"
打兩粒鐘' 中途豬扒同星星黎左....同湯湯係到賽車=,= 車神對決-v-''
兩個鐘後... 毅,,豬扒&星星去左丹琳屋企溫習" 我同班長同湯湯就係條街到呆下呆下咁-.-
之後決定去圖書館坐-0-'' 我溫左陣習" 坐左20分鐘到就走了-.-'' 去左打波" 個人無哂力了=-='
回家後連飯都未食就在沙發上訓著了=__='' 岩岩先比阿媽抄醒我,,,叫我沖涼同食飯-.- |