今日9點幾起左身.要去練波... 換完杉..同左媽媽出去食早餐._.'' 係咪好乖呢xd'
之後去練波....教練無黎囉-_-!! 十一條友自已練....練得幾輕鬆的說=)
練完就落左去街市同班fd食野..豬扒面.第一次見面少多豬扒-V-' 不過正xd
之後同毅.恆..丹豬..玲同大象去左沙田打桌球=D 我第二愛xd 註;;最愛是籃球XDD
打左一個鐘....我地正想去碌齡既時候...丫宗黎左..佢唔係好想碌..我都係-.-所以繼續打=]
佢地就去碌..我同宗就打反桌球=] 贏哂xdxd Yo- v -' 之後打左個鐘....就走左lu~
之後行左陣新城市...中途宗同丹豬走左.之後我地食左少少野....跟住就回家了=] |