CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 2
累積人氣: 7341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

講下笑姐...唔好嬲拉/_\  唔好咁拉好無....唉' 唔開心...

唔想打了....'

CM吧........



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


2009-04-29 分類: 未分類

今日朝早詩雅叫醒我=P 唔該哂XD

跟住整野反學..頭兩堂會計.勁唔舒服/_\

又係咁流眼水..係咁流鼻水..想死-.-仲要訓唔著

跟住兩堂英文....即訓-_-..今次訓到.訓左一粒鐘...醒反就好反好多了..

今日lunch打波很差很差的說/3\'創新低-_-!!

跟住放學同詩雅又傾左陣電話._. 跟住就睇社際男排=V=' 個個都唔識打XP

跟住就回家了..   回cM呀=]



2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

今日十二點幾起身.很乖地去左同婆婆飲茶=]

完了'

 

'..很掛住你=P 去完街未呀/3\



2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


2009-04-18 分類: 未分類

今日9點幾起左身.要去練波...  換完杉..同左媽媽出去食早餐._.''  係咪好乖呢xd'

之後去練波....教練無黎囉-_-!! 十一條友自已練....練得幾輕鬆的說=)

練完就落左去街市同班fd食野..豬扒面.第一次見面少多豬扒-V-'  不過正xd

之後同毅.恆..丹豬..玲同大象去左沙田打桌球=D 我第二愛xd  註;;最愛是籃球XDD

打左一個鐘....我地正想去碌齡既時候...丫宗黎左..佢唔係好想碌..我都係-.-所以繼續打=]

佢地就去碌..我同宗就打反桌球=]  贏哂xdxd  Yo- v -'   之後打左個鐘....就走左lu~

之後行左陣新城市...中途宗同丹豬走左.之後我地食左少少野....跟住就回家了=]



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

今日第二日返學拉-v-'  咁鬼死快要人反學...黑人憎到爆-00-''

有D人呢..仲要今日反大陸玩WoR~~~宜家串拉..... (淚

一反到去早會...坐左成粒幾鐘..聽埋d咩禁煙講座.悶到喊-_-!!

中途仲要比FK捉我著PE杉 \33/''    FK我記住你!!!!!!!!!!!!

之後上堂都無乜野...係咁玩=]'  英文卷既成績唔錯=]]

 

呢兩日打波都打得好差...幾時先會打反好/__\?