琴日好開心^_^''
十二點起左身...之後去左mk陪fd唱K''跟住三點幾就走-.-
去左大圍等子聰..等左差唔多成粒鐘-0-'' 跟住就同佢坐車去上水'
之後見到寧同丫魚....魚你個頭好正ah =P 我地去食少少野...
中途周周同麥桂都黎左..之後就去買野食..慈同黃兄都黎埋..
買完野食就起程去上水咩馬草(龍)..即係寧屋企@@ 唔知邊到黎..但勁入..
坐車個陣嘉晴都黎埋..跟住燒野食=D 中途宗同佢表弟都黎埋=]
十二點到.慈同周周..仲有麥桂就走左拉v3v
跟住去到一點到..我地廢事嘈到佢家人...出去去..去左個個咩射靶場==
個到係以前日軍殺人既地方@@ 個到又靜....做乜都無人知-.- 都幾得人驚'
之後吹左陣水..去到三點到...廢事去到三點三出事-.-...所以走左...
走個陣撞到寧個fd @@' 二十幾歲-.-跟住去左佢家玩-.- 今日真特別-0-
第一次見丫宗比人玩到咁XDD 子聰個煩人自已訓唔到又要嘈住人..=_=
去到六點幾...我地就坐車出反去.......去埋m記食早餐...就回家訓了..-_-
我唔知仲可以點..除左放棄..唯一可以做既就就係等?!
聽完你講之後好唔開心.唉 |