CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 4
累積人氣: 7343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 未分類

今日落完雨.超局.-0-'  最憎呢種天氣.搞到個人好辛苦''

班主任堂fk話我地話到喊0,0...不過我無乜感覺.很冷血的說-_-

頭兩堂生物x2..  係咁抄野....手都累

 商業x1..  fk堂..不過我又訓=.='

宗教x1..  無得訓...捱眼訓咁聽...辛苦/0\

英文x1..  打機打機打機@@

lunch無食飯....係到打波..打到我想死-_-

跟住又英文x1..  又係打機-.-

視藝x2..畫畫=D  很乖的說...卡  d紙泥好核突-V-!!

 放學落大雨..子聰廖寶個d仲打波..跟住濕哂...痴線既-0-

 

我到底應該點呀...你到底唸緊咩......

...樣子果然很重要.....

 



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 分類: 未分類

今日又係很熱-.-'  宜家行兩步都出汗/0\'

閱讀堂個miss係咁煩我.叫我做閱讀報告.痴線-_-!!

跟住會計x2..打機.訓覺.打機.訓覺-_-'

EnG x2..又打機=___=  打到我悶呀''

中文 x1同子聰係到吹水..玩低能野-_-! 搶紙-w-'

跟住lunch..去左大家樂食..成個星期無食過lunch..一食就勁飽-口-'

反到學校本來唔想打波..跟住橋橋一叫..又出去左-___-''

同丁靖.高佬個d打...熱到死-.-' 又要濕住咁上堂-3-'

又中文x1-_-'  又係係到吹水''

PEx2..唔記得著PE杉/0\'  好彩今日丫siR唔理...照比我玩xd

打波途中..燊受傷了...-w-;   希望無事吧/3\

放學坐左陣..同詩雅傾左陣電..同子聰上去去禮堂睇歌唱比賽採排=]

鴨鴨唱歌超好聽=D'  其實人都幾勁..加油*0*  

睇完落反去...又比人叫一叫就去左打波-_-'  又濕又濕又濕o_o  討厭!_!

跟住實在太熱.坐左的的反家xd''  

 

佢真係有咁好咩...?

 

 

 



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 分類: 未分類

今朝遲左起身..跟住就即刻洗頭換杉出去..好彩無遲到''

頭兩堂商業x2...無咩點聽過..都係訓...臨尾比FK罰我企-0-

之後數學x2...唔記得Bring部psp反學-.-'  無得玩..悶到死!__!

跟住中文x1...係到傾計..

lunch又無食飯...係咁打波...好熱!!   

之後又中文x2..又係係到玩..要作文-0- 我無作..子聰你好勁xd鬥智鬥力碰碰車..甩碌海盜船*0*我鐘意xd

跟住又係數學x1..又係到悶-.-'   今日d堂真煩-_-''

放學又打波-_-  熱到呢..................

 crystal`;]..見你放我相..我又放xd

多謝你幫我整相=D

 

 

宜家晚晚都唔開心...想點...?!

唉...睇黎我都幾黑你憎'''做到咁絕''

.



2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 分類: 未分類

琴日好開心^_^''

十二點起左身...之後去左mk陪fd唱K''跟住三點幾就走-.-

去左大圍等子聰..等左差唔多成粒鐘-0-'' 跟住就同佢坐車去上水'

之後見到寧同丫魚....魚你個頭好正ah =P 我地去食少少野...

中途周周同麥桂都黎左..之後就去買野食..慈同黃兄都黎埋..

買完野食就起程去上水咩馬草(龍)..即係寧屋企@@  唔知邊到黎..但勁入..

坐車個陣嘉晴都黎埋..跟住燒野食=D  中途宗同佢表弟都黎埋=]

十二點到.慈同周周..仲有麥桂就走左拉v3v

跟住去到一點到..我地廢事嘈到佢家人...出去去..去左個個咩射靶場==

個到係以前日軍殺人既地方@@  個到又靜....做乜都無人知-.-  都幾得人驚'

之後吹左陣水..去到三點到...廢事去到三點三出事-.-...所以走左...

走個陣撞到寧個fd  @@'    二十幾歲-.-跟住去左佢家玩-.- 今日真特別-0- 

第一次見丫宗比人玩到咁XDD  子聰個煩人自已訓唔到又要嘈住人..=_=

去到六點幾...我地就坐車出反去.......去埋m記食早餐...就回家訓了..-_-

 

我唔知仲可以點..除左放棄..唯一可以做既就就係等?!

聽完你講之後好唔開心.唉



2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 分類: 未分類

今日同嘉琪出街._.    你肥乜鬼野...我先叫肥..唔好同我爭-V-'

去佢到坐左陣就出左去..陪我去買野比我媽媽...自已很乖的說=D

我有無高到咁..我行去邊你就彈去另一邊\3/' 我記住你\__/''

跟住因為佢之前唔見左銀包...所以同左佢買八達通.買小童-__-'

跟住送埋佢反屋企...就起程去我婆婆到...食到好飽=]   正!_!'

 

夜晚你又消失左..去左邊-_-?